بازدید 5239
۲

مواد فروشی با دستگاه کارتخوان

کد خبر: ۲۹۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲ 20 January 2013
رييس کلانتري 119 مهرآباد جنوبي تهران از اجراي يک عمليات ويژه پليسي که منجر به دستگيري فروشنده مواد مخدر که با استفاده از يک دستگاه کارتخوان به مشتريان خود مواد مي فروخت، خبر داد.

به گزارش پايگاه پليس، سرهنگ ابوالقاسم باقري شاد گفت: درپي کسب چندين خبر مبني بر اينکه فردي در آدرس مهراباد جنوبي – خيابان تفرش غربي با يک دستگاه موتورسيکلت اقدام به پخش مواد مي كند، رسيدگي به اين موضوع به ماموران تخصصي و پيشگيري کلانتري ارجاع و به سرعت در دستور کار آنان قرار گرفت.

به محض ارجاع موضوع رسيدگي به آن آغاز و تحقيقات گسترده مامورات به منظور شناسايي و دستگيري متهم اين پرونده کليد خورد.تحقيقات ماموران ادامه يافت و عمليات تعقيب و مراقبت نامحسوس در موقعيت انجام و مشخص شد فرد فروشنده در يکي از کوچه ها سکونت دارد و هر نيم ساعت يکبار سر کوچه آمده و مشتري هاي مواد مخدر را راه مي اندازد.

به دنبال اين موضوع ماموران معاونت تجسس کلانتري بصورت نامحسوس و لباس مبدل حدود دو ساعت در موقعيت اعلامي به تعقيب و مراقبت متهم پرداخته و در نهايت ساعت 15 بيست و هشتم دي ماه زمانيکه متهم از مخفيگاه خود بيرون آمده و در صدد فروش مواد به مشتريان خود بود ماموران در حاليکه وانمود مي کردند مشتري هستند موفق شدند متهم را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير نمايند.

سرهنگ باقري شاد يادآور شد: در بازرسي از متهم مقدار 48 گرم مواد مخدر از نوع ترياک و 54 گرم مواد مخدر از نوع شيشه و 244 گرم مواد مخدر از نوع هروئين - دو دستگاه ترازوي ديجيتال - شش دستگاه گوشي تلفن همراه – سه ميليون و هفتصد هزار تومان وجه نقد و يک دستگاه خودپرداز کشف شد.

پس از کشف مواد متهم بلافاصله به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي پليسي قرار گرفت که در خلال بازجويي هاي پليسي مشخص شد متهم از مواد فروشان سابقه دار جنوب پايتخت است.

رييس کلانتري 119 مهرآباد جنوبي با اشاره به اينکه متهم از موادفروشان سابقه دار و حرفه اي جنوب پايتخت است به طوريکه با استفاده از دستگاه خودپرداز اقدام به فروش مواد به مشتريان خود مي کرد، خاطرنشان کرد: پرونده اي در اين رابطه تشکيل و براي بررسي بيشتر در اختيار ماموران مبارزه با مواد مخدر پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
کارت خوان نه خودپرداز
يک دستگاه خودپرداز کشف شد.

این قسمت اشتباه ست باید بگین کارت خوان سیار!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار