بازدید 7007

دردسر اختلال در GPS برای پیرمرد آمریکایی

کد خبر: ۲۹۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۰ 18 January 2013
نقص در برنامه GPS نصب شده بر روی گوشی‌ها باعث شد زندگی یک پیرمرد آمریکایی ساکن نوادا به علت مزاحمت زیاد مختل شود.
 
به گزارش فارس به نقل از لایو ژورنال، این پیرمرد 59 ساله که در لاس وگاس زندگی می کند از اینکه هر روز فرد یا افرادی به در منزل وی آمده و از او می خواستند گوشی گم شده شان را تحویل دهد، کلافه شده بود.

مزاحمت های مردمی برای وی از آن جهت رخ می داد که نرم افزار جی پس اس گوشی های همراه گم شده محل زندگی وی را به عنوان نقطه گم شدن گوشی نشان می داد. کار به آنجا رسید که این فرد مجبور شد تابلو نوشته ای را در برابر منزلش نصب کند که بر روی آن نوشته شده بود " هیچ گوشی گم شده ای در اینجا نیست!"

بررسی های بعدی نشان داد که نرم افزار جی پی اس گوشی ها به علت تداخل با سیگنال های دکل های تلفن همراه مختل شده و به اشتباه نقاطی را به عنوان محل گم شدن گوشی ها نمایش می دهد.

بررسی های تکنسین های فنی اپراتورهای آمریکایی هم نشان داد که قابلیت ردیابی گوشی ها در این کشور با استفاده از برنامه های جی پی اس دقیق نیست و به همین علت مشکلاتی را برای عموم ایجاد می کند.

Dobson می گوید تا به حال بارها صبح زود یا دیروقت شاهد مراجعه زنان و مردانی به در منزلش بوده و حتی در مواردی کار به مداخله پلیس کشیده است. این مشکل تا به حال محدود به مشترکان خدمات تلفن همراه اپراتور اسپرینت بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست