بازدید 9918
۶

نظام آموزشی ۳+۳+۳+۳ اجرا می‌شود

کد خبر: ۲۷۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲ 20 September 2012
رئیس اداره بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات وزارتخانه آموزش و پرورش گفت: به احتمال قوی نظام نظام آموزشی ۳+۳+۳+۳ اجرا می‌شود طی چهار سال آینده در آموزش و پرورش کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا صفری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال تحصیلی جدید سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش کلید خورده است، اظهار داشت: کار‌های مطالعاتی این سند از سال‌های گذشته در حوزه‌های  مختلف وزارتخانه آموزش و پرورش انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با حضور وزیر فعلی آموزش و پرورش اقدامات مورد نیاز در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جدیت تمام پیگیری شد، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در این حوزه این سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

رئیس اداره بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات وزارتخانه آموزش و پرورش بیان داشت: در حال حاضر نیز این سند برای آغاز سال تحصیلی جدید در سراسر کشور اجرایی شده است و غیر از نظام آموزشی کشور و اجرای نظام 6+3+3 در مدارس یکی از موارد اجرایی این سند تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس این تحولات محتوای آموزشی پایه دوم و ششم ابتدایی تغییر کرده است، ادامه داد: سال تحصیلی جدید در پایه دوم ابتدایی شش عنوان کتاب و در پایه ششم نیز ۹ عنوان کتاب درسی برای دانش‌آموزان وجود دارد.

صفری با اشاره به اینکه همچنین نظام آموزشی نظام آموزشی ۳+۳+۳+۳ اجرا می‌شود نیز پس از نظام۶+۳+۳ در مدارس کشور شکل می‌گیرد، تاکید کرد: به احتمال قوی نظام نظام آموزشی ۳+۳+۳+۳ اجرا می‌شود طی چهار سال آینده در آموزش و پرورش کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه البته برای اجرای این نظام بستر‌های آن باید در سطح نظام آموزشی کشور فراهم شود، بیان داشت: در نظام نظام آموزشی ۳+۳+۳+۳ اجرا می‌شود سه ساله نخست دوره ابتدایی در یک نظام، سه ساله دوم نیز در نظام دیگر سازماندهی می‌شود.

رئیس اداره بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات وزارتخانه آموزش و پرورش اضافه کرد: هر یک از این دوره‌ها در واحد‌های آموزشی مستقل شکل‌گیری می‌شوند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۶
سيستم چهار چهار دو، كنيد خيال همه راحت بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
فقط 3-5-2 یا 4-2-3-1
به نظرمن باید نظام آموزشی 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1 رو اجرا کنند خیال همه راحت بشه
تابناک لطفا نظر منو حذف نکنننننننننننننننن
متوسط سن بلوغ پسران کشور آخر سال سوم دبیرستان هست(و واریانس این زمان بلوغ کم هست)
هر سیستمی که پیاده میشه لازمه برای پسرها، آخر 8 سال (5 سال دبستان و 3 سال راهنمایی) بچه ها از مدرسه بعدی جدا بشوند وگرنه بالغها و غیر بالغها با هم خواهند بود که بسیار مضر هست
شما حالا بگذاريد نظام 6+ 3+ 3 اجرا شود بعدش
عملا چه فایده ای داره.
به جای این کارها فرهنگ رو در دانش آموزان ارتقا بدید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر