بازدید 2353

ديدار روساي جمهور بيش از 15 كشور با احمدي‌نژاد

کد خبر: ۲۶۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۱ 31 August 2012
روساي جمهور و نخست‌وزيران بيش از 15 كشور با محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان ديدار و ملاقات داشتند و همچنين وزراي خارجه چندين كشور ديگر نيز ديدارهايي را با رئيس جمهور برگزار كردند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم آنلاين، در حاشيه نشست شانزدهمين اجلاس جنبش عدم تعهد مقامات، سران و روساي جمهور بسياري از كشورها با محمود احمدي‌نژاد ديدار كردند.

سران كشورها كه از ديروز براي شانزدهمين نشست جنبش عدم تعهد وارد تهران شدند تا صبح امروز ديدارهاي فشرده دوجانبه‌اي با احمدي‌نژاد داشتند.

براساس اين گزارش محمد مرسي، رئيس جمهور مصر و همچنين روساي جمهور بنگلادش، زيمبابوه، لبنان، اوگاندا، پاكستان و تركمنستان روز گذشته در حاشيه اجلاس در محل سران با رئيس جمهور ديدار كردند.

همچنين نخست‌وزير كامبوج، فرستاده ويژه پادشاه عربستان و رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين ديروز با دكتر احمدي‌نژاد ديدار و ملاقات داشتند.

ديدار بان كي مون دبيركل سازمان ملل با احمدي‌نژاد نيز در حاشيه اين اجلاس برگزار شد.

از صبح امروز نيز ديدارهاي دوجانبه احمدي‌نژاد با اعضاي شركت‌كننده در اجلاس از سر گرفته شد و روساي جمهور آفريقاي مركزي، بنين، سريلانكا، سودان و بوركينافاسو با رئيس جمهور كشورمان ديدار كردند.

همچنين معاون اول رئيس جمهور كوبا، معاون رئيس جمهور اندونزي و رئيس مجلس ملت الجزاير كه در اين اجلاس حضور دارند با احمدي‌نژاد ديدارهايي داشتند.

وزراي خارجه ارمنستان، بروندي، فرستاد ويژه پادشاه اردن و وزير مشاور در امور خارجه عمان و همچنين وزير كار و توسعه جوانان سومالي از جمله ديگر مقاماتي بودند كه با رئيس جمهور در حاشيه اجلاس ديدار داشتند.

بسياري از هيات‌ها و مقامات شركت‌كننده در شانزدهمين اجلاس جنبش عدم تعهد خواستار ملاقات و ديدار دوجانبه با رئيس جمهور كشورمان هستند.

خاطرنشان مي‌شود بسياري از مقامات و روساي جمهور كشورهاي شركت‌كننده در اجلاس با مقام معظم رهبري نيز ديدار داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر