بازدید 11910

آغاز ثبت‌نام مسكن ويژه تهراني‌ها از عيد فطر

کد خبر: ۲۶۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷ 29 July 2012
معاون عمراني استاندار تهران از آغاز ثبت‌نام مسكن ويژه براي متقاضيان از عيد فطر خبرداد و گفت: بر اساس اين طرح 100 هزار واحد با شرايط خاص در چندين نقطه تهران احداث و به متقاضيان واجد شرايط اعلام مي‌شود.

محمدرضا محمودي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه اين واحدها در متراژ 65 تا 110 متري احداث مي‌شود، اظهار كرد: قيمت زمين‌هاي اين مسكن 700 هزار تومان و قيمت ساخت آن نيز 700 هزارتومان در نظر گرفته شده لذا اين مسكن با متري يك ميليون و 400 هزارتومان به متقاضيان واگذار خواهد شد و با توجه به امكانات تعريف شده و احداث در شهر تهران قيمت تمام شده آن بيشتر از مسكن مهر است.

وي با بيان اينكه اين واحدها به صورت مجتمع يا برج‌هاي مسكوني احداث مي‌شوند افزود: در جايابي‌ها «تهرانپارس»، «تهرانسر» و «حكيميه» نهايي شده‌ و ساخت نخستين واحدهاي اين پروژه در تهرانپارس آغاز و در حال حاضر احداث يك پروژه 10 هزار واحدي در تهرانپارس كليد خورده است.

به گفته معاون عمراني استاندار تهران شرايط و نحوه واگذاري اين نوع مسكن از سوي مسكن و شهرسازي استان تهران و در عيد فطر اعلام مي شود لذا هيچ كجا هيچگونه ثبت‌نامي براي اين مسكن‌ها صورت نمي‌گيرد و شهروندان بايد مراقب سوء‌استفاده افراد سودجو باشند.

به گفته محمودی متأهل بودن، سابقه سکونت ۱۰ ساله در تهران و عدم استفاده از تسهیلات بانکی برای خرید مسکن برخي از شرايط متقاضيان براي ثبت‌نام در اين نوع مسكن است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار