بازدید 26144
کد خبر: ۲۵۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۸ 04 July 2012
شبکه خبر درباره نظرسنجی اخیر که راجع به انرژی هسته‌ای ایران بود، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فارس شبکه خبر در پی انجام عملیات روانی چند روز گذشته چند شبکه خارجی از جمله شبکه فارسی زبان بی بی سی اقدام به برگزاری نظر سنجی درباره موضوع هسته‌ای و حقوق مسلم ملت ایران کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شبکه خبر، این نظر سنجی از تاریخ 12 تیر روز دوشنبه ساعت 8 صبح تا روز سه‌شنبه 13 تیرماه ساعت 13 در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

نتایج نظر سنجی که 28 ساعت روی سایت رسمی شبکه خبر قرار گرفته بود به شرح زیراست:

* گزینه الف: چشم پوشی از غنی سازی در مقابل لغو تحریم‌ها که 24 درصد رای موافق را به خود اختصاص داده است.

* گزینه ب: اقدام تلافی‌جویانه ایران در بستن تنگه هرمز که 38 درصد رای موافق را کسب کرده بود.

* گزینه ج: مقاومت در برابر تحریم‌های یک‌جانبه برای حفظ حقوق هسته‌ای که 38 درصد به آن رای داده بودند.

اما از ساعت 13 مورخ 13/4/91 روز سه‌شنبه به مدت 7 ساعت نظر سنجی در سایت شبکه خبر از طریق اکانت و مجازی خارج از کشور از جمله کشور انگلیس مورد حمله قرار گرفت و اعداد و گزینه‌های ب و ج به طور مهندسی شده به گزینه شماره الف انتقال پیدا می‌کرد.

پس از این اتفاق سایت‌های اینترنتی معاند و هم‌سو با برخی شبکه‌های خارج نشین و شبکه بی بی سی فارسی بلافاصله با گرفتن عکس نظر سنجی از سایت شبکه خبر شروع به جریان سازی و زدن حرف خود با مستندات جعلی از شبکه خبر پرداختند.

به همین دلیل دستاندرکاران سایت شبکه خبر برای جلوگیری از هک و اختلال بیشتر در نظر سنجی اقدام به پرداخت به برداشتن اصل نظر سنجی از روی سایت کردند.

در حال حاضر نظرسنجی بدون هیچ مشکلی در دسترس عموم کاربران قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
مذاکرات وین سیل محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین