بازدید 22003

تصاویر تکان‌دهنده از کودکان گرسنه یمنی

شبکه‌های اجتماعی مختلف اینترنتی اقدام به تشکیل کمپینی برای کمک‌رسانی به منظور نجات جان 5 میلیون یمنی و از جمله یک میلیون کودک در این کشور از قحطی کرده‌اند.
کد خبر: ۲۵۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳ 21 June 2012
یک پایگاه خبری یمنی با انتشار تصاویری از کودکان یمنی درباره قحطی و فاجعه انسانی که جان یک میلیون کودک در این کشور را تهدید می‌کند، هشدار داد.

به گزارش فارس، شبکه‌های اجتماعی مختلف اینترنتی اقدام به تشکیل کمپینی برای کمک‌رسانی به منظور نجات جان 5 میلیون یمنی و از جمله یک میلیون کودک در این کشور از قحطی کرده‌اند.

«علی الظفیری» خبرنگار و یکی از کاربران شبکه اجتماعی «توییتر» خواستار نجات یمن از کابوس مرگ و قحطی شد و در این شبکه نوشت: اگر ما از یمن حمایت نکنیم ، هیچ خیری در ما نخواهد بود. اگر من روزنامه‌نگار و دوستدار یمن باشم و هیچ توجهی به وضعیت دشوار و استثنایی خانواده‌های یمنی نداشته باشم، وای به حال دیگران!

وی در ادامه خواستار اقدامی عملی و جدی برای جلوگیری از وقوع فاجعه‌ای انسانی در یمن شد.

این کمپین به اسم «برای یمن» که با پیشنهاد ظفیری به وجود آمده است با کمپین‌های دیگری با نامهای «YemenFamin»، «کمک به یمن»، «قحطی در یمن»، «به یمن کمک کنید» و چندین کمپین ایجاد شده دیگر در شبکه‌های توییتر و فیسبوک همراه شده است.

این اقدام با استقبال چشمگیری محلی، منطقه‌ای و خارجی مواجه شده است و اصحاب رسانه‌های عربی، شخصیت‌های سیاسی مختلف و نیز زنان برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی و حتی پیشنهادکرده‌اند که شماره‌حساب‌هایی برای کمک‌رسانی به کودکان یمنی باز شود و جمعیت‌ها و سازمان‌های امدادرسان برای نجات یمن از کابوس قحطی وارد عمل شوند.

در این میان پایگاه خبری یمنی «مارب‌پرس» نیز تصاویری تکان دهنده از رنج و مشکل کودکان یمنی منتشر کرد که با واکنش‌های متعددی در سطح منطقه‌ای مواجه شده است که در پی می‌آید.









تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۹
انتشار یافته: ۱۰
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
واقعا درد آوره اشک آدمو در میاره.
لعنت خدا بر آل سعود
یا ابوالفضل ....
جیگرم کباب شد، اینها چرا بچه دار می شن توی این اوضاع؟
الا لعنت الله علی القوم الظالمین
خدا لعنت کنه عبدالصالح و خاندانش که این همه ظلم و ستم و قحطی به این مردم بدبخت داده، انشاالله....
یه لینکشو بزا بذارم برای ملک عبدالله تو فیس بوک
نمی تونم چیز خاصی بنویسم واقعا اعصابم ریخت بهم انشاالله خدا خودش کمکشون کنه
اي خداي بزرگ خود شاهد و ناظر بر همه اعمال ما هستي ، خودت ظهور فرزند فاطمه را نزديك كن تا فقر بي عدالتي در جهان ريشه كن شود ، اللهم كل لوليك الفرج
تکان دهنده بود ولی تکان دهنده های ایران هم هستن
اقا امام زمان ظهور کن که دیگر دنیا منتظر عدالت توست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل