بازدید 3338
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

ارشاد خسارت فیلم‌های توقیفی را پرداخت کند

اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اعتقاد دارد پروانه صادر شده برای اکران یک فیلم سینمایی پروانه درستی بوده و بر اساس اصول این کار صورت گرفته و اجازه اکران به فیلم داده شده است ، باید از آن فیلم تولید شده و ادامه نمایش آن حمایت کند
کد خبر: ۲۴۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷ 15 May 2012
محمد جواد آرین منش عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  شورای اسلامی با انتقاد از توقیف فیلم هایی نظیر گشت ارشاد ، خصوصی و ... در میانه اکران گفت: بنده مدتی عضو هیات نظارت بر صدور پروانه نمایش فیلم بوده ام ؛پیشنهادم در آنجا این بود که ابتدا فیلمنامه ها مورد بررسی دقیق قرار گیرد و در طول زمان ساخت فیلم یک نظارت مستمر انجام شود، تا چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

به گزارش اعتدال، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی پروانه نمایش به فیلمی داده شد ، باید از این فیلم حمایت شود ، چرا که یک تولید کننده و تهیه کننده سینما ده ها میلیون تومان صرف ساخت فیلم می کند و پیشگیری از اکران و توقف نمایش فیلم خسارات جدی بر او و جامعه سینما وارد می کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فیلم هایی که به آنها پروانه داده شد و فیلم اکران شده و در ادامه نمایش ، از اکران آن جلو گیری شده،  باید حتما خسارت این فیلم به تهیه کننده آن داده شود .

آرین منش گفت: اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اعتقاد دارد پروانه صادر شده برای اکران یک فیلم سینمایی پروانه درستی بوده و بر اساس اصول این کار صورت گرفته و اجازه اکران به فیلم داده شده است ، باید از آن فیلم تولید شده و ادامه نمایش آن حمایت کند .

وی در خاتمه گفت: البته ارشاد گاهی اوقات تحت تاثیر فضا سازی ها قرار گیرد  ولی در هر صورت ، وظیفه ارشاد حمایت از فیلمی است که مجوز گرفته و باید خسارت منع اکران آن را پرداخت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس