بازدید 5698
۲

مترو شیراز بهمن ماه افتتاح می‌شود

مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز از افتتاح فاز یک متروی این کلانشهر در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷ 23 April 2012
وعده ها: مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز از افتتاح فاز یک متروی این کلانشهر در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله رجبی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی طرح "مهر ماندگار"، گفت: قطار شهری شیراز از جمله پروژه های مهم قطار شهری در کشور به حساب می آید که برای افتتاح در سال جاری آماده است.

وی تصریح کرد: تنها پروژه قطار شهری کشور که با چنین وسعت و پیشرفتی توان افتتاح فاز یک آن در سال جاری وجود دارد قطار شهری شیراز است که این موقعیت نشان از حرکت مناسب پروژه قطار شهری شیراز است.

مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز با اشاره به اینکه بحث خرید واگن در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: در انتظار پاسخ کشور چین برای خرید واگن از این کشور هستیم که اگر جوابی حاصل نشد خرید واگن از روتردام انجام خواهد شد.

رجبی تصریح کرد: اولویت اول ما خرید واگن از کشور چین است زیرا بنا به دلایلی مراودات مالی با این کشور راحت تر انجام می شود ولی در غیر این صورت پروژه را معطل نخواهیم کرد و تا آبان ماه از روتردام واگنها را خریداری می کنیم.

وی تاکید کرد: در بخش تجهیزات فاز اول قطار شهری تا پایان آبان ماه بسته می شود اما پس از انجام تستهای مختلف و آزمایش از بهمن ماه فاز یک قابل استفاده می شود.

مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره باعتبارات سال گذشته قطار شهری شیراز، یادآور شد: در سال 90 حدود 81 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و حدود 12 میلیارد تومان نیز شهرداری شیراز کمک کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
با سلام بهمن هم امد هیچ کاری نکردید پس کی راه میفته به شرطی من که 23 سن دارم موفق به دیدن مترو نشوم
الان شهریور 92 است.مطمئنم بهمن 92 هم راه نمیفته.مردم رو چی فرض میکنید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار