بازدید 4869

آب وارد شده به مترو میدان آزادی تخلیه شد

کد خبر: ۲۳۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲ 17 April 2012
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری تهران، ضمن مهار سیلاب در خط 4 مترو، آب وارد شده به ایستگاه مترو میدان آزادی تخلیه شد و عملیات تخلیه آب در دو ایستگاه دیگر ادامه دارد.

به گزارش ايسنا، مهندس علی محمد قلی ها افزود: در پی بارش بی سابقه باران که منجر به طغیان رودخانه در مسیر تهران - کرج و ورود آب به خط 4 شبکه مترو شد، تلاش مستمر و بی وقفه کارکنان و مسئولان شهرداری برای کنترل و مهار آب رودخانه و تخلیه تونل های مترو از سیلاب از روز یک شنبه آغاز شد که خوشبختانه ضمن مهار سیلاب، آب وارد شده به ایستگاه میدان آزادی تخلیه شد و عملیات تخلیه آب در دو ایستگاه دیگر با سرعت در حال انجام است.

وی با تاکید براینکه در تلاشیم تا هرچه سریعتر آب وارد شده به شبکه مترو را تخلیه کنیم تا خسارات بیشتر وارد نشود گفت: پس از تخلیه کامل آب از شبکه مترو، ارزیابی خسارت های وارده صورت می‌گیرد و زمان موردنیاز برای خدمات‌رسانی مجدد ایستگاه‌های نیمه غربی خط 4 اعلام می شود.

قلی‌ها در ادامه از همکاری خودجوش برخی سازمان های خدمات رسان مانند سازمان آب ، برق و شرکت نفت با شهرداری تهران قدردانی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار