بازدید 3527

خط چهار مترو همچنان خارج از سرویس

کد خبر: ۲۳۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶ 17 April 2012
پس از آبگرفتگی خطوط مترو به دنبال بارش بی سابقه باران، خط چهار مترو همچنان خارج از سرویس و خدمات دهی است که همین موضوع باعث افزایش پیک ترافیک در خیابان آزادی و اتوبانهای اطراف آن شده است.

به گزارش مهر، اگرچه دو روز از بارش بی سابقه باران در تهران می گذرد اما هنوز خط 4 مترو تهران از ایستگاه انقلاب تا آزادی مسدود است و تلاش ها برای رفع آسیبهای وارد شده ادامه دارد. به گفته یکی از مسئولان مترو حاضر در خط 4 آسیب های وارده به تاسیسات این خط سنگین بوده و هنوز به زمان بیشتری برای ترمیم این مشکلات نیاز است. البته وی تاکید می کند به صورت چند شیفته و 24 ساعته مشغول رفع مشکلات هستند.

با وجود شکسته شدن سیل بندها در مسیر خط مترو تهران- کرج و آسیب جدی به تاسیسات مترو این خط هم اکنون فعال است و به خدمات رسانی می پردازد.

در این میان یکی از خطراتی که موجب ممنوعیت تردد در بخشی از خیابانهای منطقه آزادی شده بود با تخلیه کامل آب از ایستگاهها و ایمن سازی رفع شده و تردد در این خیابان به صورت عادی دنبال می شود.

همچنین بار ترافیک به علت خارج شدن خط 4 مترو از خدمات دهی در خیابان آزادی افزایش یافته و باعث شده است پیک ترافیک از ساعات اولیه صبح آغاز شود. هنوز بسیاری از شهروندان از خودروهای شخصی استفاده می کنند و پلیس نیز برای تسهیل ترافیک در ساعاتی از روز خودروهای شخصی را به خطوط بی.آر.تی هدایت کرده تا بار ترافیک کاهش یابد.

یکی از شهروندان با اشاره به اینکه در روزهای اخیر مسیر 30 دقیقه ای چهارراه ولیعصر تا آزادی را 2 ساعته طی می کند گفت: به علت ترافیک سنگین هر روز دو ساعت دیرتر به محل کارم می رسم که همین امر مشکلاتی را برایم به وجود آورده است. امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر رفع شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار