بازدید 4240
شایعه درخواست فرهاد مجیدی از هافبک کلیدی استقلال

به لیگ امارات بیا تا از حاشیه‌ها دور باشی!

بازگشت قلعه‌نویی به استقلال؛ این شایعه اگر چه خیلی زود از سوی مدیران باشگاه استقلال و حتی خود امیر تکذیب شد
کد خبر: ۲۳۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶ 12 April 2012
 اما جدی شدن این شایعه طی چند روز کافی بود تا گفت‌وگوی برخی بازیکنان مخالف این مربی در محافل خصوصی شکل جالبی به خود بگیرد.

بازگشت قلعه‌نویی به استقلال؛ این شایعه اگر چه خیلی زود از سوی مدیران باشگاه استقلال و حتی خود امیر تکذیب شد اما جدی شدن این شایعه طی چند روز کافی بود تا گفت‌وگوی برخی بازیکنان مخالف این مربی در محافل خصوصی شکل جالبی به خود بگیرد.

به گزارش قانون، شایعه بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال این تیم را برای مدت چند روز به حاشیه راند تا مدیران این باشگاه خبر پیوستن قلعه‌نویی به استقلال را بلافاصله تکذیب کنند. پرویز مظلومی نیز البته قدر این فرصت را دانست و با کسب یک پیروزی در لیگ برتر و پشت سرگذاشتن تیم امیر قلعه‌نویی استقلال را به جایگاه دوم جدول رساند.

اما پس از گذشت چند روز از این شایعه برخی منابع آگاه خبر می‌دهند که بازیکنان مخالف قلعه‌نویی خیلی زود نسبت به شایعه بازگشت وی به استقلال موضع‌گیری کرده‌اند.
گفته می‌شود فرهاد مجیدی که البته رابطه چندان دوستانه‌ای قلعه‌نویی ندارد در تماس با یکی از بازیکنان استقلال که اتفاقا او نیز از جمله مخالفان سرسخت قلعه‌نویی محسوب می‌شود به وی گفته است به لیگ امارات بیا تا از حاشیه‌ها دور باشی.
این شایعه در حالی جدی شده است که این بازیکن استقلال چندی پیش در محفلی خصوصی با قاطعیت تمام تاکید کرده بود اگر قلعه‌نویی به استقلال بیاید یک لحظه در این تیم نمی‌مانم.
اگر شایعه پیوستن مهدی رحمتی را نیز به اتفاقات و واکنش‌های اخیر اضافه کنیم دوپاره شدن استقلال در شرایط بازگشت امیر به این تیم امری محتوم به نظر می‌رسد. آنجا که برخی مهره‌های کلیدی از بغض این اتفاق با به تن کردن پیراهن تیم رقیب شاید موجبات حیرت مدیران این تیم را فراهم کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر