بازدید 6691

پیام وزیر نفت برای 29 اسفند

کد خبر: ۲۳۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶ 18 March 2012
وزیر نفت در پیامی به مناسبت به فرا رسیدن 29 اسفندماه با تاکید بر اینکه در حال حاضر صنعت نفت به معنای واقعی و حقیقی خود ملی شده است، اعلام کرد: در حال حاضر صنعت نفت بازوی توانمند اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رستم قاسمی وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن 29 اسفندماه یادداشتی به شرح ذیل نوشته است:

" پاسداری از صنعت نفت؛ صیانت از خون شهدا و ایثارگران *رستم قاسمی شرایط امروز کشور، فرصت مناسبی را برای ظهور توانمندی‌های صنعت نفت و صنایع داخلی فراهم آورده و بی‌شک لازم است همه براساس وظیفه شرعی و ملی با همدلی در کنار هم تلاش کنیم تا با جهاد اقتصادی آینده‌ای بهتر را برای ایران اسلامی رقم زنیم «من از همه کارکنان، متخصصان و فعالان این عرصه ضمن تشکر به جد می‌خواهم که کار خودتان را جهاد فی سبیل‌ ا... بدانید» (مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»)

فرارسیدن روز بیست و نهم اسفند ماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را به همکاران ارجمند در صنعت نفت و عموم ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
 
صنعت نفت یک بار سال‌ها پیش و با تلاش‌های مجاهدان و مبارزان و دیگر بزرگان فرهیخته‌ای که دغدغه خودکفایی ایران عزیز را در سر داشتند، ملی شد و بر کسی پوشیده نیست که این صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر و به معنای واقعی و حقیقی خود ملی شد تا صنعت نفت به عنوان تبلوری از غرور ملی مردم شریف ایران و نمادی از توانمندی‌های علمی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در صحنه گیتی شناخته شود.
 
اینک که صنعت نفت به عنوان امانتی مغتنم و ارزشمند به دست ما سپرده شده است، پاسداری از این صنعت، پاسداری از انقلاب و حفظ آن و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثار ایثارگران و جانبازان و آزادگان محسوب می‌شود و از این منظر ضرورتی صدچندان می‌یابد.
 
در شرایطی که استکبار جهانی هر روز موانعی را در جهت پیشرفت صنعت کشور ایجاد می‌کند، صنعت نفت با رویکرد تعالی علمی و تخصصی، مسیر توسعه را به خوبی در پیش گرفته و به عنوان بازوی توانمند اقتصاد کشور نقش بی‌بدیل خود را در روند تولید نفت، گاز و پتروشیمی ایفا می کند.
 
شرایط امروز کشور، فرصت مناسبی را برای ظهور توانمندی‌های صنعت نفت و صنایع داخلی فراهم آورده و بی‌شک لازم است همه براساس وظیفه شرعی و ملی با همدلی در کنار هم تلاش کنیم تا با جهاد اقتصادی آینده‌ای بهتر را برای ایران اسلامی رقم زنیم.
 
در پایان در آستانه فرارسیدن سال جدید، سالی همراه با صحت و سلامت را برای هموطنان شریف آرزومندم و توفیق و نصرت الهی را برای کلیه کارکنان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم."
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر