بازدید 11919

عرضه سکه يک گرمي از فردا

کمره اي با رد مجدد شايعه ‌تحويل ندادن سکه‌ هاي پيش‌ فروش شده گفت: در مرحله اول بالغ بر 4 ميليون قطعه سکه پيش فروش شده است و به طور حتم ، بانک مرکزي سکه‌ها را در موعد مقرر به ثبت‌نام‌ کنندگان تحويل خواهد داد.
کد خبر: ۲۳۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷ 10 March 2012
بانک ‌مرکزي اعلام کرد: براي تامين نيازهاي آن دسته از هموطناني که خواهان اهداي سکه‌ هاي طلاي خرد هستند ، از فردا از طريق شعب بانک پاسارگاد ، سکه يک گرمي عرضه مي کند.

به گزارش واحد مرکزي خبر ، عباس کمره اي مديرکل ريالي و نشر بانک مرکزي با اعلام اين که اسامي شعب بانک پاسارگاد از سايت اين بانک اعلام خواهد شد گفت : قيمت سکه‌ هاي يک گرمي بر مبناي قيمت جهاني و ميانگين قيمتي که روز قبل در بانک کارگشايي معامله شده است،‌ تعيين مي شود و به هر فرد دو قطعه سکه يک گرمي تعلق مي‌گيرد.

مديرکل ريالي و نشر افزود: فروش اين سکه ها تا پايان اسفند ماه ادامه دارد.

همچنين پيش فروش سکه تمام بهار آزادي با قيمت 599 هزار تومان اين هفته نيز ادامه دارد.

کمره اي با رد مجدد شايعه ‌تحويل ندادن سکه‌ هاي پيش‌ فروش شده گفت: در مرحله اول بالغ بر 4 ميليون قطعه سکه پيش فروش شده است و به طور حتم ، بانک مرکزي سکه‌ها را در موعد مقرر به ثبت‌نام‌ کنندگان تحويل خواهد داد.

وي ‌خاطرنشان کرد: از آنجايي که احتمال مي ‌رود ، هنگام تحويل نخستين مجموعه سکه‌ هاي پيش فروش شده ، قيمت سکه در بازار افت کند يا اين که قيمت‌ جهاني طلا دچار نوسان شود، بانک مرکزي تمهيداتي انديشيده است تا افراد در صورت تمايل بتوانند به جاي سکه، اوراقي دريافت کنند که نشان مي دهد فرد چه تعداد سکه خريداري کرده است ، به اين اوراق سود تعلق مي‌گيرد و با اين ابتکار عمل، از خطرهاي مربوط به نقل و انتقال فيزيکي سکه‌ ها نيز کاسته مي شود.

وي افزود: بانک مرکزي هنگام اعياد قربان، فطر و نوروز مبادرت به توزيع پول نو مي کند و امسال نيز بانکهاي ملي، اقتصاد نوين و کارآفرين براي تامين اسکناس نو مورد نياز مردم مد نظر هستند.

کمره اي گفت : در استان‌ها نيز ناظران پولي بانک مرکزي با همکاري بانک ملي ايران در اين زمنيه همکاري خواهند کرد.

مديرکل ‌ريالي و نشر با اشاره به عملکرد شايسته تحسين شبکه بانکي در سال 90 در پرداخت مطلوب يارانه‌ هاي نقدي در 12‌مرحله، ابراز اميدواري کرد: در ايام نوروز نيز بانکها شعب کشيک خواهند داشت تا مردم در زمينه امور پولي و بانکي مشکلي نداشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی