بازدید 2202

جلودارزاده: اصلاح بی‌اصول معنا ندارد

کد خبر: ۲۲۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳ 16 February 2012
فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اصول دین و قانون اساسی افزود: اصلاح بی اصول معنا ندارد و باید براساس اصول دین و قانون اساسی فعالیت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهیلا جلودارزاده فعال سیاسی اصلاح طلب امروز پنجشنبه در چهارمین نشست شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، با اشاره به حضور مردم در انتخابات مجلس افزود: اعتماد حداکثری زمانی محقق می‌شود که انگیزه و اعتماد برای مردم به وجود آید و در آن صورت شاهد شور و نشاط انتخابات خواهیم بود

وی با اشاره به اصول و مبانی دین و قانون اساسی افزود: اصلاح بی‌اصول معنا ندارد و باید همواره بر اصول دین، مذهب و قانون اساسی تاکید کرد و براساس این اصول در فضای سیاسی- اجتماعی حرکت کرد.

عضو خانه کارگر همچنین به بایدها و نبایدهای انتخابات اشاره کرد و در این زمینه به تشریح وظایف انتخاب شونده، انتخاب کننده و برگزارکننده انتخابات پرداخت و افزود: معتقدم این سه دسته باید براساس همان اصول و مبانی دین و قانون اساسی حرکت کنند. از این رو اگر بخواهیم به وظیفه برگزارکنندگان اشاره کنیم باید به این نکته مهم بپردازیم که مسئولین ذیربط باید فضا را برای انتخابات پرشور فراهم کنند تا از این طریق همه تفکرات و دیدگاه ها بتوانند در عرصه انتخابات ورود پیدا کنند و با این حضور شاهد تشکیل مجلسی شویم که در آن همه نظرات و دیدگاه‌ها شنیده شود.

جلودارزاده در خصوص فعالیت و حضور نامزدهای انتخابات نیز گفت: نامزدها باید توجه داشته باشند که آیا با حضور آنان در مجلس می‌توانند در یکتاپرستی، پاسخگویی و برقراری عدل نقش تاثیرگذاری را ایفا کنند. آیا به این تکلیف رسیده‌اند به باید در انتخابات حضور یابند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خطاب به دانشجویان گفت: شما بخش روشنفکر جامعه هستید و از اطلاعاتی برخوردار هستید اما در عین حال در این چند سال انتقاداتی به دانشگاه وارد است. فضای دانشگاه در این چند سال محدود شده است و دانشجویان سیاست زده شده‌اند اما با این حال شما باید وظیفه اصلی خود که روشنگری است را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: ما در انتخابات شرکت کرده‌ایم چرا که نمی‌خواهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند و معتقدیم که خودمان برای مسیر آینده را در پیش بگیریم و به هیچوجه حاضر نیستیم که دیگران برای ما تصمیم گیری کنند.

جلودارزاده گفت:‌ اگر آمریکا می‌توانست برای دیگران تصمیم گیری کند افغانستان و عراق را اصلاح می‌کرد و وضعیت آن کشورها را درست می‌کرد.

این داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید در انتخابات رای خرید و فروش شود، افزود:‌ نباید در انتخابات از امکانات دولتی استفاده شود البته مدتی است که در انتخابات امکانات دولتی به کار گرفته می‌شود و وام‌هایی داده می‌شود که این اصلاً درست نیست.

وی با بیان اینکه برگزارکنندگان انتخابات باید رفتارشان عادلانه باشد افزود: در انتخابات دوره هشتم بنده نامزد شده بودم و می‌خواستم شخصاً در نظارت انتخابات حضور یابم و حتی به برخی از حوزه‌های انتخابیه رفتم اما نگذاشتند که وارد شوم و امیدوارم در این دوره این محدودیت‌ها لحاظ نشود.

نماینده سابق مجلس همچنین به انتقاد از عملکرد رسانه ملی پرداخت و با بیان اینکه هنوز از طریق رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی موضوع انتخابات و آگاهی بخشی به مردم دیده نمی‌شود، گفت: باید در جهت آگاهی بخشی به مردم اقدام کرد اما تا کنون آگاهی بخشی دیده نشده است.

جلودارزاده در پایان سخنانش افزود: برای بنده اصلاً مهم نیست که انتخاب شوم یا نشوم چرا که انتخاب شدن ما در آینده ما نقش تاثیرگذاری را ایفا نمی‌کند و معتقدم که باید حب و بغض‌های شخصی را کنار بگذاریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار