بازدید 5191

سند آپارتمان، سرنخ کشف ۲ جسد در مشهد

کد خبر: ۲۱۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴ 31 December 2011
سند مالکيت يک آپارتمان منجر به کشف اجساد يک زن و مرد ميانسال در مشهد شد که بررسي هاي پزشکي مشخص کرد آنان دچار گازگرفتگي شده و جان باخته اند.

بيست و ششم آذرماه گذشته اعضاي يک خانواده با مراجعه به پليس آگاهي اعلام کردند که پدر ۵۳ ساله شان مفقود شده است و اطلاعي از او ندارند. در همين حال اعضاي خانواده ديگري نيز به پليس آگاهي آمدند و اظهار داشتند مادر ۴۳ ساله آن ها نيز در همين تاريخ مفقود شده و تلاش براي پيدا کردن او نتيجه اي نداشته است. کارآگاهان پليس آگاهي ضمن تشکيل پرونده و آغاز تحقيقات، آموزش هاي لازم را به اعضاي اين ۲ خانواده ارائه کردند و از آنان خواستند تا درصورتي که سرنخي از اين ماجرا به دست آوردند به کارآگاهان اطلاع دهند.

اين گزارش حاکي است: در حالي که بررسي هاي پليسي در اين باره ادامه داشت روز چهارشنبه گذشته خانواده مرد مفقود شده با در دست داشتن يک سند مالکيت آپارتمان به کارآگاهان پليس آگاهي مراجعه کردند و گفتند: اين سند را داخل منزل پيدا کرديم و در حالي که پدرمان ملک ديگري نداشت اين سند به نام پدرمان صادر شده است. همين سرنخ کافي بود تا کارآگاهان، واحد آپارتماني را که در طبقه چهارم يک مجتمع مسکوني در بولوار لادن مشهد بود شناسايي کنند.

وقتي کارآگاهان پليس آگاهي در اين واحد آپارتماني را گشودند با اجساد متعفن زن و مردي مواجه شدند که اعضاي خانواده آنان چندي قبل از مفقود شدن آن ها خبر داده بودند. کارآگاهان براي جلوگيري از هرگونه حادثه احتمالي ابتدا جريان گاز را قطع کردند و سپس ماجراي مرگ مشکوک اين زن و مرد را به قاضي اسماعيل شاکر اطلاع دادند. دقايقي بعد با حضور قاضي ويژه قتل عمد در محل کشف اجساد، تحقيقات در اين باره آغاز شد. با توجه به اين که مدت زيادي از مرگ اين زن و مرد مي گذشت و اجساد آنان دچار فساد نعشي شده بود مقام قضايي دستور داد تا اين اجساد در پزشکي قانوني مورد کالبدشکافي دقيق قرار گيرند تا علت مرگ آن ها مشخص شود.

بنابراين گزارش، دکتر ناصر غروبي پزشک باتجربه پزشکي قانوني خراسان رضوي پس از معاينه دقيق اجساد، اعلام کرد هر دو آن ها بر اثر استنشاق گاز منواکسيد کربن جان باخته اند اما با توجه به اين که بخاري گازسوز در اين واحد آپارتماني وجود نداشت مقام قضايي از کارشناسان آتش نشاني و شرکت گاز خواست تا محل انتشار گاز منواکسيد کربن را با دقت بررسي کنند.

نظرات کارشناسان پس از انجام تحقيقات لازم بيانگر آن بود که پکيج منزل دچار نشتي بوده است و زن و مرد ميانسال به همين دليل دچار گازگرفتگي شده اند. بررسي هاي بيشتر درباره اين حادثه از سوي کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي هم چنان ادامه دارد.

منبع: خراسان
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل