بازدید 12471
زندگی میلیاردی و اتومبیل دست ساز مجیدی

رمزگشایی از زندگی مجیدی در امارات

سایت اوج در گزارشی جالب به نکاتی از زندگی گذشته فرهاد مجیدی در امارات و زندگی فعلی اش در قطر پرداخته.
کد خبر: ۲۱۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۹ 24 December 2011
برترین ها به نقل از تماشا : سایت اوج در گزارشی جالب به نکاتی از زندگی گذشته فرهاد مجیدی در امارات و زندگی فعلی اش در قطر پرداخته.

مجیدی اقامات دوبی را دارد. او پس از آنکه با العین قهرمانی در آسیا را جشن گرفت یک دستگاه ویلا در ساحل جمیرا از شیخ دوبی دریافت کرد. او یک منزل فوق العاده شیک و همچنین یک فروشگاه به ارزش یک و نیم میلیون دلار در امارات دارد و همچنین سوله ای در دوبی خریداری کرده و در مدت حضورش در استقلال آن را به مبلغ سالیانه 350 میلیون تومان اجاره داده و درآمد چشمگیری از این راه به دست آورده.

مجیدی بهترین ماشین ها را می خرد. در امارات، اتومبیلش چشم هم تیمی هایش را گرفته بود. کاپیتان سابق استقلالی ها در امارات با ماشین دست ساز انگلیسی «بنتلی» که در دنیا پنج نفر بیشتر ندارند، رانندگی می کرد. مجیدی برای آنکه اتومبیل BMW سری 7 خود را وارد ایران کند باید پول زیادی به گمرک می داد. به همین علت از این کار پشیمان شد.

زندگی شخصی کاپیتان استقلال مملو از علاقه به تیام و امیربردیاست. فرهاد به خاطر عشق به فرزندانش، گاهی تمرینات را زودتر تمام می کند و پس از بازی ها نیز زودتر از دیگران، کمپ را ترک می کند.

 او به نوع تربیت آنها هم حساس است؛ اما حالا که استقلال کم کم خود را برای قهرمان شدن در دو جام داخلی بسته و آرام آرام به این خواسته نزدیک شده شوک بزرگری به این تیم و به ویژه هواداران وارد شد و فرهاد با ترک به یکباره استقلال با قراردادی به ارزش دو میلیارد تومان و یک ماشین بی ام و آخرین مدل که حتی در ایران نظیرش نیست به الغرافه پیوست تا زندگی جدیدی کنار دخترش داشته باشد که این روزها بدجوری دلتنگ شده و تحمل دوری پدرش را ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست