بازدید 5584

بادامچيان: به‌دنبال خاتون 2 و 3 هستند

بادامچیان حرمت شکنی،‌ تخریب و جرات دادن به کسانی که اهل خلاف هستند را از مشکلات این افراد عنوان کرد و افزود: آنها بحث ورود خانم‌ها به ورزشگاه را مطرح می‌کنند که این نوعی فرهنگ شکنی است. یادمان نرود که رضاخان هم مدرسه مختلط را مطرح کرده بود.
کد خبر: ۲۰۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰ 24 November 2011
قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از وجود برخی افراد تندرو در کشور و زیرسوال بردن مسائل اساسی و تخریب مراجع تقلید به شدت انتقاد کرد.

به گزارش جام جم آنلاین اسدالله بادامچیان قبل از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه چهارمین همایش سراسری روسای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی استانها که در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، تغییر فرهنگ بدنه جامعه را یکی از مهمترین راهبردهای دشمنان دانست و اظهار داشت: دشمنان به صراحت اعلام می‌کنند که وقتی فرهنگ بدنه جامعه تغییر پیدا کند نفس مسئولان رده بالا در بدنه سرد یخ‌زده نمی‌گیرد.

وی چاپ مجله در مباحث علوم اسلامی برای زیرسوال بردن اساس تفکر شیعی و تخریب مراجع تقلید در رسانه ‌های جمعی را در راستای همین توطئه دشمنان دانست و تاکید کرد: وقتی مرجع تقلیدی نسبت به یک نشریه اظهار نظر می‌کند به جای اظهار ادب و عذرخواهی و نوشتن نامه و اصلاح، علیه آن مرجع موضع‌گیری می‌کنند.

حرکت رندانه برای چاپ خاتون

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از چاپ ویژه نامه خاتون گفت: این ویژه ‌نامه برای حجاب و عفاف نیست و آنها بسیار رندانه و زیرکانه این ویژه نامه را منتشر کردند.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: امروز چادر سیاه در دنیا به عنوان پرچم استقلال زنان به کار می‌رود و زنان کشور ما به چادر مشکی که شاه را به زانو درآورده ، افتخار می‌کنند.

وی گفت: متاسفانه فرد مورد نظر به جای اینکه عذرخواهی کند به دنبال خاتون 2 و 3 است و وقتی محکومش می‌کنند باز هم بحث می‌کند.

بادامچیان حرمت شکنی،‌ تخریب و جرات دادن به کسانی که اهل خلاف هستند را از مشکلات این افراد عنوان کرد و افزود: آنها بحث ورود خانم‌ها به ورزشگاه را مطرح می‌کنند که این نوعی فرهنگ شکنی است. یادمان نرود که رضاخان هم مدرسه مختلط را مطرح کرده بود.

وی در مورد طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها، گفت: اینکه هر وقت گفته شود خانم‌ها به صورت جداگانه در دانشگاه درس بخوانند موج عظیمی ایجاد می‌کنند که این تفکیک جنسیتی است.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی فعالیت گروه‌های انحرافی در کشور را جدی دانست و بیان داشت: نظام استکبار و استعمار به ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و بحرانی بودن خود رسیدند و برای جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی هر کاری که بتوانند انجام می‌دهند.

وی روی کار آمدن عناصر وابسته به مراکز ثروت و قدرت در انتخابات را تهدید دانست و اظهار داشت: برخی‌ها صراحتاً اعلام کردند که یک میلیارد تومان بودجه در اختیار افرادی قرار می‌دهند که با استفاده از وجهه احمدی‌نژاد و بحث یارانه‌ها 150 نماینده به مجلس بفرستند.

طرح مادام‌العمر مربوط به زمان شاه بود

بادامچیان طرح حقوق مادام‌العمر برای مقامات سیاسی را مربوط به زمان شاه دانست و تاکید کرد: ما در کشور مقامات نداریم بلکه مسئول داریم و وقتی این طرح در مجلس مطرح شد موجی در مجلس برخاست و استفساریه و تبصره آن لغو شد.

وی طرح این موضوع که مجلس با فشار افکارعمومی این مصوبه را لغو کرد را از بداخلاقی‌های رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: ما در مسئله لغو این طرح به افکار عمومی احترام گذاشتیم.

انتقاد از تندروی‌ها

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از برخی تندروی‌ها، تصریح کرد: هر چه مقام معظم رهبری می‌فرمایند تندوری نکنید یک مشت آدم تندرو در مملکت پیدا شدند که حتما در میان آنها نفوذی هم هستند.

وی افزود: یک حرکت عظیم استکباری از رسانه‌های بیگانه، نشریات اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب ایجاد شده تا فرهنگ عمومی در بدنه جامعه ایران تغییر کند و همه امواج از تهاجم، ولی فقیه عادل را نشانه گرفته است.

بادامچیان افزود: متاسفانه از درون زندان مطالبی می‌نویسند و برخی رسانه‌ها این مطالب را منتشر می‌کنند و به همه مقدسات توهین می‌کنند و در نهایت می‌گویند آزادی در ایران وجود ندارد.

نماينده مردم تهران تاکید کرد: اگر مجلس قوی و ارزشی داشته باشیم طرح تاسیس سازمان امر به معروف و نهی از منکر که در کمیسیون شوراها متوقف است به راه می‌افتد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار