بازدید 4420
۲

رکورد تاخیر در پرواز حجاج شکست

در حالی تاخیرات سریالی پروازهای حجاج در فرودگاه‌های جده و مدینه، سرگردانی هموطنانمان را در پی داشته که در تازه‌ترین رکوردشکنی، پروازی در فرودگاه مدینه با حدود 27 ساعت تاخیر انجام شده است
کد خبر: ۲۰۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸ 16 November 2011
تا پیش از این، همواره خبرهایی از رکوردزنی قیمت دلار، سکه، طلا، نفت، بورس و در نهایت اختلاس بزرگ بانکی منتشر می‌کردیم اما امروز هم باید رکوردزنی‌های ساعتی تاخیرات پروازی در فرودگاه‌های جده و مدینه را نیز به این مجموعه اخبار اضافه کنیم.

این روزها در فرودگاه‌های جده و مدینه که انبوهی از مسافران کشورهای اسلامی حضور دارند، خبرهایی از جنس تاخیرات سریالی پروازی، سرگردانی حجاج را به دنبال داشته است.

تازه‌ترین رکوردشکنی

27 ساعت تاخیر پروازی در فرودگاه مدینه ؛ تازه‌ترین رکوردشکنی در پروازهای بازگشت حجاج ایرانی به کشورها است. پیش از این، 20 ساعت تاخیر پروازی در فرودگاه جده اتفاق افتاده بود.

گزارش خبرنگار ما از فرودگاه مدینه نشان می‌دهد: هواپیمایی که قرار بود دوشنبه شب فرودگاه مدینه را به مقصد ایران ترک کند، در نهایت با حدود 27 ساعت تاخیر موفق به پرواز شده است.

همچنین مسافران هواپیمایی که قرار بود ساعت 14 روز سه شنبه از فرودگاه مدینه به پرواز درآید، ساعتها سرگردان شدند تا پروازشان انجام شد.

البته خبر رسید، با دو هواپیمای ایرباس ویژه‌ای که شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای عملیات بازگشت حجاج درنظر گرفت، بخشی از پروازها با این هواپیماها انجام شد تا زائران حداقل با تاخیرات پروازی کمتری مواجه شوند.

پرواز ساعت 20 دیشب و دو پرواز صبح امروز فرودگاه مدینه به مقصد ایران نیز قرار است با ساعتها تاخیر بعدازظهر امروز انجام شوند. مسئولان ایران در امور حج و زیارت هم در تلاش هستند تا از سرگردانی بیشتر حجاج ایرانی در فرودگاه‌ها خودداری کنند.

فرودگاه جده که هر ساله حجاج ایرانی خاطره خوشی از تاخیرات پروازی این فرودگاه ندارند، امسال هم حاجی‌های نودی آن را در دفتر خاطرات خود خواهند نوشت که چه اتفاقی برای آنان در این فرودگاه افتاده است.

بزرگترین دغدغه حجاجی که پروازشان به تاخیر افتاد

در گپ و گفت با تعدادی از حجاج ایرانی که در فرودگاه مدینه هستند، برگزاری مراسم‌های ویژه بازگشت حجاج در استانها، شهرها و روستاها بدون حضور آنان به عنوان بزرگترین نگرانی و دغدغه آنان اعلام می‌شود، زیرا اکثر حجاج برای زمان برگشت از قبل برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌اند.

منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
صرفا جهت اطلاع پرواز ما از جده پس از مهر خروج در سالن سربسته بدون هیچ امکاناتی حتی غذا 30 ساعت بود
با تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار