بازدید 9753
۸
عروسك ضد سرمايه‌داري ساخته شد؛

عروسك لي لي: پدرم غذا نمي‌خرد؛ آب مي‌خورم!

شخصیت عروسکی لی لی، باعث جنجال‌هایی نیز شده است، به گونه‌ای که برخی از محافظه‌کاران آمریکایی، آن را بیش از اندازه به سود چپ‌گرایان و حتی ضد سرمایه‌داری می‌دانند / در یکی از برنامه‌های تلویزیونی این شخصیت عروسکی، کودکی آمریکایی در توصیف وضع اقتصادی خانواده اش می‌گوید...
کد خبر: ۱۹۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۲ 13 October 2011
سرويس اقتصادي ـ برای هشدار درباره هفده میلیون کودک آمریکایی فقیر، شخصیت عروسکی جدیدی طراحی شده است.
 
به گزارش «تابناك»، شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: 15 درصد خانواده‌های آمریکایی زیر خط فقر زندگی می‌کنند؛ این بدین معناست که هفده میلیون کودک آمریکایی، زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

این امر باعث شده است برای هشدار در این زمینه، شخصیت عروسکی جدیدی به نام «لی لی» طراحی شود که نماد کودکی فقیر است.

بر پایه اعلام وزارت کشاورزی آمریکا، نیمی از هفده میلیون کودک این کشور که دسترسی محدودی به مواد غذایی دارند، کمتر از شش سال سن دارند.

این گزارش می‌افزاید، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی این شخصیت عروسکی، کودکی آمریکایی در توصیف وضع اقتصادی خانواده‌اش می‌گوید: گاهی اوقات پدرم برای من غذا فراهم نمی‌کند، چون به اندازه کافی پول ندارد. من هم می‌روم و آنقدر آب می‌خورم تا اینکه معده ام پر از آب شود.

شخصیت عروسکی لی لی، باعث جنجال‌هایی نیز شده است، به گونه‌ای که برخی از محافظه‌کاران آمریکایی، آن را بیش از اندازه به سود چپ‌گرایان و حتی ضد سرمایه‌داری می‌دانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
کاش در ایران هم همچین عروسکهای نمادین ساخته شود تا به بیداری مسئولین کمک کند...
واقعا راست گفتی آقای ناشناس الیته مردم هم بیدار بشن اونایی که عاشق باربی ان. بعد ناراحت می شیم از اینکه به ما می گن جهان سوم یا الکی به خودمون می گیم در حال توسعه برادر.
این منو یاد اون عروسک آلمانی میندازه... اونم اسمش لی لی بود نه؟!؟!؟! درست میگم؟
بد نيست يكي از برادران اين عروسك ضد آمريكايي رو وارد كنه و بعد از نماز دشمن شكن جمعه به همه بفروشن(البته رايگان بدن بهتره)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم