بازدید 11307

روحانی خانواده در کنار پزشک خانواده

شناسایی استعدادهای برتر، ایجاد پیامک تبلیغ برای معلمان، ارتباط بهتر مبلغان با آموزش و پرورش، تخصصی کردن تبلیغ برای مناطق گوناگون، به روز شدن مبلغان و نیز تربیت مبلغ رسانه که حضور کارشناسانه ای در صداوسیما داشته باشد از دیگر پیشنهادات مهم این کمیسیون بود.
کد خبر: ۱۹۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳ 06 October 2011
در حالی که مسئولان نظام بر اجرا شدن طرح پزشک خانواده در کشور تاکید دارند، کمیسیون فرهنگی تبلیغی اجلاسیه جامعه مدرسین طرح روحانی خانواده را در دست بررسی قرار داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه حجت الاسلام والمسلمین نبوی پیش از ظهر امروز به قرائت گزارش کار کمیسیون فرهنگی تبلیغی این اجلاسیه پرداخت و گفت: یکی از پیشنهادهای اعضا به این کمیسیون این بوده کار جهادی در حوزه تبلیغ شده و از مبلغان مجاهد و فعال در سطح شهرستان ها حمایت های مالی و معنوی لازم به عمل آید.

دبیر این کمیسیون افزود: اطلاع رسانی مناسب در عرصه تبلیغ، فعال شدن طرح سرباز مبلغ، حل مشکلات معیشتی مبلغان، پیگیری طرح روحانی خانواده و تقویت طرح سفیران هدایت از جمله پیشنهادات مهم این کمیسیون بود.

وی شناسایی نیروهای نخبه تبلیغی، تشویق مبلغان موفق، تخصیص بودجه های لازم جهت برنامه های تبلیغی را از دیگر پیشنهادهای مطرح عنوان کرد و گفت: کمبود اعتبارات، عدم سیاست واحد در اعزام مبلغ و عدم حمایت کافی و لازم از مبلغان، از جمله گلایه های اعضای کمیسیون فرهنگی و تبلیغی بود که پیشنهاد شد در این رابطه در حوزه های علمیه و نیز جامعه مدرسین به رفع این مشکلات اهتمام جدی شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی ابراز داشت: شناسایی استعدادهای برتر، ایجاد پیامک تبلیغ برای معلمان، ارتباط بهتر مبلغان با آموزش و پرورش، تخصصی کردن تبلیغ برای مناطق گوناگون، به روز شدن مبلغان و نیز تربیت مبلغ رسانه که حضور کارشناسانه ای در صداوسیما داشته باشد از دیگر پیشنهادات مهم این کمیسیون بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار