بازدید 12664
۸

برگزاری روز جهانی کوه‌های پاک در تهران+تصاویر

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته در کشورمان ایران، روز جمعه، مورخه هشتم مهر، «روز جهانی کوه‌های پاک» بود، ولی امسال بنا به دعوت شهرداری ویژه ناحیه کوهستان منطقه یک، برنامه پاکسازی مسیرهای قله توچال در چند روز از جمله 31 شهریور و اول مهر و همچنین در روز هفتم مهر و هشتم مهر نیز مراسم پاکسازی توسط گروه‌های کوهنوردی و فعالان محیط زیست اجرا شد و...
کد خبر: ۱۹۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴ 02 October 2011
سرویس اجتماعی ـ از سال 1372 در کشورمان ایران، هر ساله به مناسبت روز چهارم مهر که «روز جهانی کوه‌های پاک» است، برنامه‌هایی از سوی فعالان محیط زیست و گروه‌های کوهنوردی برای گرامیداشت این روز انجام می‌شود؛ یکی از برنامه‌های آنان، پاکسازی نمادین مسیرهای کوهنوردی است.

به گزارش «تابناک»، برای اینکه برنامه پاکسازی نمادین با افراد بیشتری انجام شود، در نزدیکترین جمعه به چهارم مهر که روز تعطیلی است و امکان حضور مردم در این برنامه بیشتر است، این برنامه نمادین در شهر تهران، در مسیرهای کوهنوردی صعود به قله توچال برگزار می‌شود.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته در کشورمان ایران، روز جمعه (هشتم مهر)، «روز جهانی کوه‌های پاک» بود، ولی امسال بنا به دعوت شهرداری ویژه ناحیه کوهستان منطقه یک، برنامه پاکسازی مسیرهای قله توچال در چند روز، از جمله 31 شهریور و اول مهر و همچنین در روز هفتم مهر و هشتم مهر نیز مراسم پاکسازی توسط گروه‌های کوهنوردی و فعالان محیط زیست اجرا شد. البته قرار بود روز هشتم مهر، برنامه اختتامیه در مسیر کلکچال و در پارک جمشیدیه برگزار شود که به علت عدم استقبال و حضور کوهنوردان و فعالان محیط زیست، این مراسم برگزار نشد.

حسین عبیری، عکس‌هایی از برگزاری مراسم «روز جهانی کوه‌های پاک» در تهران را از نگاه تصویر به شرح زیر برای ما فرستاده‌ است:



























































تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
جدا و انصافا با یک گل بهار میشه؟!!!
جدا پس از جندین سال یک فکر بسیار جالب شد که از کیسه های تجزیه پذیر استفاده شد احالا میشود ادعا کرد که یک کاری با استانداردهای بین المللی صورت پذیرفته.
آفرین
کسانی که طبیعت و محیط خودشون رو کثیف می کنند انسانهایی هستند که جواب محبتهای طبیعت که همان آرامش خدایی است را با بی محبتی و بی معرفتی می دهند.
طبیعت و خیابان های ما مملو از زباله است. دلایل این موضوع : 1. عدم نصب سطل زباله به میزان کافی و عدم تخلیه به موقع آن. 2.عدم فرهنگ سازی 3.عدم توجه مردم به پاکیزگی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار