بازدید 6008
۸
«استاندارد اند پورز» همچنان ادامه مي دهد!

دومينوي كاهش رتبه به بريتانيا رسيد

«استاندارد اند پورز» موسسه رتبه بندي اقتصادي است كه با كاهش رتبه اعتباري آمريكا براي اولين بار در تاريخ خبر ساز شد اين موسسه همچنين پس از آن فرانسه را به كاهش رتبه تهديد كرده و نسبت به كاهش رتبه اقتصادي قبرس و ايتاليا اقدام كرد تا امروز نوبت به نيوزيلند برسد.
کد خبر: ۱۹۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵ 30 September 2011
سرويس اقتصادي ـ دمينوي كاهش رتبه هاي اقتصادي همچنان در اقتصادهاي صنعتي قرباني مي گيرد و اين بار سراغ كشوري از اتحاديه پادشاهي بريتانيا (UK) رفته است.

به گزارش «تابناك»، موسسه «استاندار اند پورز» روز جمعه با اشاره به افزایش بدهی های خارجی دولت نیوزیلند و هزینه های بازسازی این کشور پس از زمین لرزه در «کرایست چرچ»، رتبه اعتباری نیوزیلند را یک درجه کاهش داد.

استاندارد اند پورز موسسه رتبه بندي اقتصادي است كه با كاهش رتبه اعتباري آمريكا براي اولين بار در تاريخ خبرساز شد. اين موسسه همچنين پس از آن فرانسه را به كاهش رتبه تهديد كرده و نسبت به كاهش رتبه اقتصادي قبرس و ايتاليا اقدام كرد.

  ژاپن  نیز در اين برهه در امان نماند و رتبه اقتصاديش توسط موسسه «موديز» كاهش يافت.

«استاندارد اند پورز»، رتبه بلند مدت ارزی نیوزیلند را از +aa به aa و رتبه بلند مدت پول رایج این کشور را از aaa به +aa کاهش داد.

بدهی خارجی دولت نیوزیلند در ماه ژوئن به هفتاد درصد تولید ناخالص داخلی سالانه این کشور افزایش یافت و هزینه های بازسازی کرایست چرچ، دومین شهر بزرگ نیوزیلند، پس از زمین لرزه ماه فوریه که صد و هشتاد و یک کشته برجا گذاشت، بیش از یازده و نیم میلیارد دلار براورد می شود.

 به گزارش خبرگزاری فرانسه از ولینگتون، موسسه «فیچ» نیز پیش از این رتبه اعتباری نیوزیلند را یک درجه کاهش داده بود. اكنون سوال اينجاست كه كاهش رتبه بعدي نصيب كداميك از كشورهاي صنعتي جهان مي شود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
مارو تحریم کردن که ما رو زمین گیر کنن ... :))
و مکرو و مکر الله
اين برتانيا رو خوب اومدين يه لحظه فكر كردم رتبه انگليس كاهش يافته كلك شدي تابناك!
به همین دومینو بازی ها دلتان را خوش کنید تا مملکت خود را از یاد ببریم!
راستی، رتبه اقتصادی ایران در این بازار کدام است!؟ آیا اصلا رتبه ای برایمان قائلند!؟
يه سوال. از اين موسسه بپرسيد رتبه اقتصادي ايران چنده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی