بازدید 37545

سخنرانی ضد ایرانی وزیر خارجه امارات در سازمان ملل

«شیخ عبدالله بن زیاد آل نهیان»، وزیر خارجه امارات اظهار داشت: از زمان اشغال غیر قانونی این سه جزیره در سال 1971 توسط ایران (!) کشور امارات، همواره مواضع انعطاف‌پذیری در این زمینه داشته است / اقدامات ایران در این سه جزیره بر خلاف موزاین حقوق بین‌الملل و همچنین زیر سؤال بردن چهارچوب‌های سازمان ملل متحد است، چرا که ایران در حال انجام اقدامات در جزایری است که در زمره قلمرو حاکمیت داخلی امارات عربی به شمار می‌رود!
کد خبر: ۱۹۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۰ 27 September 2011
سرویس سیاست خارجی ـ وزیر خارجه امارات عربی متحده در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از کشورمان خواست برای حل موضوع سه جزیره مورد ادعای آنان، مستقیم با این کشور گفت‌وگو کند و یا این مسأله را به دادگاهی بین‌المللی واگذار نماید.

به گزارش «تابناک» به نقل از سایت سازمان ملل متحد، «شیخ عبدالله بن زیاد آل نهیان»، وزیر خارجه امارات اظهار داشت: از زمان اشغال غیر قانونی این سه جزیره در سال 1971 توسط ایران، کشور امارات همواره مواضع انعطاف‌پذیری در این زمینه داشته و خواستار این بوده که با گفت‌وگو یا ارجاع به دادگاه بین‌المللی، مسأله این سه جزیره ـ که جز سرزمین امارات هستند ـ حل و فصل شود.

وزیر خارجه امارات همچنین افزود: فعالیت‌های ایران که به روش‌های گوناگون به قصد تغییر موقعیت جمعیتی، جغرافیایی و حقوقی این سه جزیره انجام می‌گیرد، تأثیری در مسائل حقوقی میان ایران و امارات در این باره ندارد.

وی همچنین ادامه می‌دهد: اقدامات ایران در این سه جزیره، بر خلاف موزاین حقوق بین‌الملل و همچنین زیر سؤال بردن چهارچوب‌های سازمان ملل متحد است، چرا که ایران در حال انجام اقدامات در جزایری است که در زمره قلمرو حاکمیت داخلی امارات عربی به شمار می‌‌رود.

این در حالی است که نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد با رد اظهارات وزیر خارجه امارات متحده عربی، به سازمان ملل گفته است، کارهایی که ایران در این سه جزیره انجام می‌دهد، اقدام ایران در خاک خود و در حیطه حاکمیت ملی ایران است، چرا که این سه جزیره، جزء جدانشدنی خاک ایران هستند.

البته هرچند اظهارات مقامات اماراتی درباره جزایر ایرانی، بر پایه واقعیت‌های آشکار تاریخی، دروغ است، مقامات این کشور، هر از گاهی در مجامع جهانی، به ویژه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ادعاهای خود علیه ایران را مطرح می‌کنند تا از یک سو، ادعاهای آنان علیه ایران به عنوان یک سند رسمی در سازمان ملل ثبت شود و از سوی دیگر، ادعاهای نادرست خود را بیشتر به افکار عمومی بین‌المللی القا و ایران را به عنوان اشغالگر معرفی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۵۴
آقای شیخ عبداله .کل امارات مال ایران است شماباکدام سنداین حرف ومی زنی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
ارگ معتقدی کل امارات مال ایران است
پس اون حرف درستی زده
بخواب بابا گلابی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
واقعا شبیه گلابی هم هست
ناشناس
| Austria |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
koli khandidam
same as golabi
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
کل امارات مال ایران یعنی چی.من نمیدونم این چه نوع فرهنگی که تو جامعه ما وجود داره که به انتخاب مردم وملت یک کشور احترام نمیذارییم.اگه اینجوریه پس تمام خاک ایران متععلق به یونان ونوادگان اسکندر است.یه زمانی امارات مال ایران باستان بوده حالا مردمش یه کشور دارند به اسم امارات.حالا بر سر این جزایر با کشور ما اختلاف دارند ومن فکر میکنم حق باایرانه واونا دارند سو استفاده میکنند.
حقمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
خاک بر سر ما!
کار ایران بسیار درست بوده و این جزایر مال خودمان است و باید سریعا از این جزایر بهره برداری گردشگری، استخراج معادن و ..... انجام شود و شهرسازی شود و جمعیت در آنان ساکن شوند.
بی .... حیف که میدونم تابی سانسور میکنه وگرنه یه فحش ناب میدادم که کف همه ببره
برو جوجه ماشيني بزار باد بياد.
آقا جان اين سه تا جزيره كه مهم نيستن بديم بهشون برن!!! مهم مديريت جهان كه دست ماست و بر منكرش لعنت
شیخ نشین امارات که به اندازه یک پشت ناخن بیشتر مساحت ندارد، به شاخ آمریکا که تو جیبش رفته زیادی غره شده . یادشون رفته تا چندی پیش عطسه ایرانیان هوایشان را منقلب می کرد. الان هم کافی است سرمایه های ایرانیان از آنجا خارج شود تا حالشان حساب جا بیاید.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
تاکی میخام به باد این حرفا غره بشیم؟بابا یه اقدام عملی بکنید.اگر یان این سه تا جزیره رو نگرفتن شما هرجی دلتون خواست بگین
توصیه می کنم سری به جزایر بزنید و زندگی مردم را از نزدیک ببیندی و با آنها صحبت کنید... دریغ از حداقل امکانات ورزشی رفاهی پزشکی تحصیلی و.....
من یک سوال دارم:امارات متعلق به کدوم سرزمینه؟این آقایون احتمالا واحد تاریخ رو پاس نکردند.
سخني از خيار شور
كوچولو -جقله -دو تا برج امريكا برات ساخت فكر كردي .....شدي
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبری و زحمت ما میداری
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
رحمت بر اون شیرپاکی که خوردی با این شعر بجات .دلمو زنده کردی سالار
امارات كجاست؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
مثل اینکه صابون ما ایرانیا به تن وزیر اور خارجه نخورده چون یادش رفته ما ایرانی هستیم وسخت پای منافع وحقوق قانونیمون هستیم پس بجای اینکه چشم داشت به مال کشور های دیگه داشته باشه یه را حل پیدا کنه که برده کشور های غربی نباشه واینو هم بدونه ما عاشق رهبریم وگوش به فرمانش هستیم پس وای به حال دنیا اگه رهبرم حکم جهاد بده
قيافه شو تورو خدا!تا 30 سال پيش فرق خر و بنز و نمي فهميدن حالا آدم شده واسه ما!!!
ما باید هر بار که این بی همه چیزها ادعاهاشونو تکرار می کنند پاسخهای محکمتری بدهیم. حتی اگر مجبور به تهدید نظامی شویم.
هرچند این بابا ابوعطا خونده ولی این کاریه که باید مسئولان ما هم یاد بگیرند که از منافع ملیشون دفاع کنند
خیلی نگران کشور جقلتون هستین ، برید مثل ژاپنی ها دریا خشک کنین ، بچسبونین به خودتون شاید یه 100 سال دیگه روی نقشه دیده شین. وگرنه آرزوی جزایرو باید به گور ببرید. بقره ها . . . !!
کلاهت را بچسب باد نبره. ما هنوز برای جدایی بحرین ناراحتیم ها. یک وقت دیدی هوس کردیم کمی برج به سرزمینمون اضافه کنیم از نوع بلند مرتبه ترینشون در جهان.
همينه ديگه. اينهم نتيجه اقتدار در سياست خارجي!!!
حتما حضرات اقایان و رئیس... در این مورد هم روزه سکوت اختیار کردند
اینها را باید ترساند مثلا یکی از مقامات رده دوم یا سوم سیاسی یا نظامی باید بگه:

این اظهارات در واقع تهدید تمامیت ارضی کشورمان است و در صورت استمرار نوعی اعلام جنگ از طرف امارات تلقی می شود.
سلام:
اگر به چندي قبل برگرديم ونقشه ايران را ببينيم ،نه فقط امارات که کل حاشيه جنوبي خليج مال ايران بوده است.
حال جاي اين سوال است که چه شده است که جزايرايراني،خليج ايراني و ... همه عرب خوانده مي شود؟
اندکي بيانديشيم
دوستان ... جای این لات بازی ها باید عاقل باشیم ویه سیاستی پیش بگیریم که کشور کوچکی مثل امارات اینچنین با ما برخورد نکند. همین مگس و گلابی و سایر کلماتی که به این کشور می گید درست نیست ما باید قدرت منطقه ای شدن رو از کشوری مثل ترکیه یاد بگیریم که تا چند سال دیگه رو گرده خاورمیانه سوار می شه ... برادران ترکیه همون کشوریه که 10 سال پیش از همین حرفایی که به امارات می گیم به اونا هم می گفتیم. شما دعا کنید چند سال دیگه استان های جنوبی کشورمون به خاک امارات ضمیمه نشه سه جزیره پیش کش...همش حرف همش قلدرم قلدرم نشد که ... از سال 84 کدوم هدف و آرمان درست حسابی رو بهش رسیدیم فقط بدون سیاست و کیاست داد زدیم و به هیچ جا هم نرسیدیم ترکیه مثل مار اومد هم تو جهان عرب عزیز شد هم تو ایران عزیز شد هم با اسراییل سر شاخ شد سفیرشم انداخت بیرون هم اقتصادش رشد 8 درصدی کرد هم برق داره هم پول داره رو چاه نفت هم نخوابیده ... حالا هی بریم داد و بیداد کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
اوه اوه ...پیاده شید با هم بریم
مگه زمان جنگ که ما هیچ امکاناتی نداشتیم و کل دنیا پشت صدام بود یک وجب خاکمون رو به کسی دادیم که چند سال دیگه امارات بتونه چند تا استانمون رو ضمیمه خاک نداشتش بکنه.
ضمنا کجا ترکیه تو ایران عزیزه؟ البته احتمالا برای امثال شما عزیزه! با این توصیه ای هم که در مورد لاییک بودن دولت اینده مصر زده, میزان علاقشون به اسلام رو هم نشون داده و زاید طول نمیکشه که مردم منطقه به سیاستهای واقعی ترکیه پی ببرند
سعید.ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
بنظرم شما باید کمی صبر کنید و عظمت ایران را آنوقت مشاهده کنید ! شما ظاهر رویدادها را تحلیل نکنید ، برعکس باطن تحولات منطقه همگی بسود ایران عزیز میباشد ، و این را بدانید که اگر ترکیه همراهی ایران را با خود نداشته باشد مقبولیتی در نزد افکار مردم خاورمیانه نخواهد داشت.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
بابا روشنفکر. حتما استان های ما ضمیمه میشه منتظر باش شما.
ناشناس
| Japan |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
آفرین. عالی بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
خطا رفتي برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
عالی بود برادر
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
وقتی پایه بحث منطقی باشد محکمه پسند میشه و هر انسان عاقلی حق را به ما میده .کاملا با شما هم عقیده ام . احسنت
آب که سر بالا میره قورباغه هم ابوالعطا میخونه
ای کاش سرمایه گذاران و تاجران ایرانی کمی غیرتی بشن و سرمایه های خودشون رو از دبی خارج کنند.
تاريخ تاسسي امارات كي هست ،تمدن ايران كي ؟؟؟!!!!
كامنت ها رو خوندم اغلبش احساسي و بد و بيراه است نمي دونم كي ميخاهيم منطقي با مسائل برخورد كنيم چرا يكبار و براي هميشه وزارت امور خارجه اين موضوع را حل نمي كنه تا هر كي هر چي خاست به ايران و ايراني نگه .شايد مصلحت نيست يا اهميتي براشون نداره در هر دو صورت اون كه به ما ن... بود كلاغ ك... د... بود
چه ميگي جوجه جزيرم كجا بود نوكر امريكا
پر روئی این شیخ نشینا برای خیلی مسائله که ما خودمان به اون دامن میزنیم ، یکی از حوزه های نفتی ما تا همین چند ماه پیش تو اشغال امارات بود که برو بچ سپاه رو شونو کم کردند اما سئوال اینه جرا با این همه تاخیر و سهل انگاری این اقدام شده ،ضمن اینکه ایرانی ها برا مسافرت نرید این شیخ نشین ،برید کشورائی غیر از امارات و شیخ نشین ها
خود امارات به ایران تعلق دارد بزودی اونجا رو به خاکمون ضمیمه می کنیم
عرب خودفروخته آمریکایی که هرطرف بادبیاد به همان طرف رو می کنی
فكر كنم تن تن رو از روي اين ساختن!
دوستان همه موارد درسته، اما با دید واقع گرایانه موقعیت فعلی ایران و صف بندی جهانی خیلی به نفع ایران نیست، اتفاقا باید مواظب بود.
پول بي حساب و كتاب اين بچه شيخ هاي اماراتي را خيلي مغرور كرده است.
به قول مهرن مدیری شوروی بخشی از برره بوده است !!؟؟
آفرین برانتخاب بجاوبموقع این بیت بادرود برهمه ایرانیان این وزیر خارجه امارات مثل اینکه تازه ازخواب بیدارشده واربابش کفتارپیر استعمار سرنخش راکشیده وگفته که این غلط روتکرارکنه
جهت تنویر افکار عمومی در سطح بین الملل برای موضوعاتی مثل نام خلیج فارس ومالکیت ایرانی این جزایر فرا خوان ایجاد سایت و وب لاگهای مردمی به طور دائم بزنید
همه تو اون خراب شده حرف خودشونو زدن الا ما
با توجه به جزیره سازی کشور امارات و انجام پروژه های جزایر نخل و ... امارات از این دعوی به هیچ وجه به دنبال به دست آوردن خاک برای سرزمین خود نیست بلکه صرفا می خواهد در مناسبات بین المللی قدرت خود را بیشتر از ایران نشان دهد. اگر موفق به تصرف این سه جزیره شوند رسما به عنوان کشور قدرتمند تر از ایران در مناسبات سیاسی منطقه معرفی خواهند شد و در موضوعات مختلف به عنوان یک کشور بالادستی مواضع خود را مطرح خواهند کرد. ناگفته پیداست کشور قدرتمند در منطقه یعنی چه . ضمنا قدرت کشورهای جهان با وسعتشان محاسبه نمی شود مثلا ژاپن که کشور وسیعی نیست ولی جایگاهش در جهان بر کسی پوشیده نیست.
اگر مسئولان کشور ما با کیاست و تدبیر در مسایل بین المللی عمل نکنند و بطور کلی در داخل کشور هم به جالی تلاش هدفمند و کارشناسی، جنگ زرگری و دعوا و رفیق بازی پیشه کنند و مردم را با یک مشت عدد و رقم آماری به سخره بگیرند باید منتظر بمانیم کشوری مثل قطر و یا امارات در مسائل داخلی کشور ما دخالت و موضع گیری رسمی کند.
سیرابی فکر کردی علی آبادم شهریه
وجود شما به امريكا بنده ، از خودتون هيچي نيستيد . روزي را ببينيم كه محتاج حمايت ايران باشيد . انشاء اله
روزی میاد که دوباره سرزمینهای پهناور آن روزگار با اقتداربه ایران برگررر.
تابناک واقعا بی ادبی که همچین نظرای زشتیو میذاری باشه.....هموطنان عزیز یکم ادب...ما با حرف این اقا مشکل داریم اما دلیل نمیشه به ظاهرش توهین کنیم....
دوستان
همه این لات بازیا جای خودش. عصبانیت و حس میهن پرستی همه محترم و مقدسه. اما تو رو خدا بعد از آروم شدنه ای احساسات به ریشه های این اظهارات هم فکر کنید. در سیایت خارجی ما چه می شود که با توجه به اینکه این جوجه ها دهه هاست که این فکر را در ذهن دارند، اما این روزها خیلی کم کاری شده. البته اونام دارن از شرایط استفاده می کنن. می دونن که با توجه به تحریما و نیاز ما به امارات از لحاظ تجاری و اینکه مقدار قابل توجهی از واردات اجناس نایاب ما از دوبی میاد.
تابي جون بنويس عبدالله بن زايد نه عبدالله به زياد شيخ عبدالله خنجي از دبي
عزيزم تركيه در اين حد كه بزرگش ميكني و خودمون رو كوچك فرض ميكني واقعيت نداره. واقعي ببين
از خواندن این کامنت ها واقعا لذت میبرم و به خودم که یک ایرانی هستم افتخار میکنم ، این حس وطن پرستی در وجود همه مردم وجوانان این خطه پرگهر عزیز یعنی ایران همیشه سرفراز هست و تا ابد نیز خواهد بود .
مگر مگسها هم اظهار نظر میکنند
متاسفانه ما نشستيم و هي داريم بد و بيراه به عالم و آدم ميديم و همين امارات كه بقول خيلي از دوستان جوجست ببينين كه با چه سرعتي داره پيشرفت ميكنه و نمونش هم صنعت توريسمشه........كار به جايي رسيده الان كه هموطناي خودمون رفتن به د و ب ي رو افتخار ميدونن
مسولین ما متاسفانه هنوز نمیخواهند از خواب غفلت بیدار شوند ما دنبال حق و حقوق ملت فلسطین هستیم در حالیکه از حقوق هموطنانمون تو همین کشورهای حوزه خلیج فارس نمیتونیم دفاع کنیم
بطور مثال الان نزدیک به 6 ماه کویت به همسران ایرانیان مقیم ویزا نمیده و مسئولین محترم وزارت خارجه ما ککشون هم نمیگزه.خوب چیکار دارند؟! نان و آب مفت دولتی میرسه و پیش زن و بچه هاش هستند.غم غربت و آوراگی برایشان بی معنی است...ما حق و حقوق انسانی و بین المللی خودما را از کویت که اندازه یک شهرستان ایران نیست نمیتونیم بگیرم چطور مدعی حقوق ملت فلسطینیم!!!!
مقصر این تجار ایرانی هستند که سرمایه گذاری را داخل این کشورهای پاپتی بی تمدن عربی کرده اند حالا این گ..... فلان شده باید این طوری راجع به ایران عزیز این طوری صحبت بکند
بد نیست دستگاه دیپلماسی ما هم به طور فعالانه پیشدستی کند و در مجامع بین المللی اماراتی ها را متهم نماید که مانند صدام به خاک کشور ما طمع دوخته و قصد تجاوز و دست اندازی به سرزمین ما را دارند و عاقبت شوم صدام را به تازه تاسیس های اماراتی متذکر شود.
اخه کدو تورو چه به این حرف ها برو بوق بزن
من خواهش می کنم از تابناک که همین عکس این آقا رو بزرگ کنه در تارنمای خودش بزاره خبر رو هم بالاش بنویسه
خودش بهترین پاسخه
بشین بابا حال نداری !!!
واقعاً چه سياست جالب و درخور توجهي ما داريم! هر كي رفته اونجا سخنراني كنه يه چيزي هم عليه ايران گفته! اونم از رئيس جمهور آرژانتين كه بيش از 5 دقيقه از سخنراني 15 دقيقه اي شو عليه ايران اختصاص داده اينم از اين كشور فسقلي عرب كه عليه ايران شاخه شونه مي كشه.... چقدر ما تو دنيا وجه ممتازي داريم... ديگه وقتشه كه دنيا رو مديريت كنيم!
من طرفدار امارات نیستم و به این هم افتخار می کنم ایرانی هستم ولی این کار درستی نیس که فکر کنید امارات کم کشوریه برید اول ببنید اونا با چه جمعیتی و چه مساحتی چه قدرتی دارن و بعد بیاید با خودمون مقایسش کنید تازه ما که نبودیم و نمی دونیم آیا این جزایر واقعا متعلق به ایران بوده یا اونو اشغال کرده!!!!! تابی تورو خدا میانه رو ها رو سانسور نکن
وقتی میبینم این جمال بی نقطه هم میاد و خواب کندن تکه ای از خاک عزیز ما رو میکنه آتیش میگیرم
اصلا یکی نیست به این یارو بگه بدبخت ما ایرانی ها شما رو حتی بعنوان یک کشور قبول نداریم چه برسه به اینکه یک ملت باشی که بخوای حاکمیت ملی داشته باشی
خیلی ها هستند که خوابهای طلایی میبینند که البته خودشون هم بهش باور ندارند حتی یک اپسیلون که اگه باور داشتند حتما بهش تاحالا رسیده بودند ولی به این یابو و امثالش باید گفت نه فقط ما با شما سر خاک عزیزمون بحث نمیکنیم که هیچ،بلکه یر فرصت بابت تمام کثافت کاریهایی که در این چند ساله در منطقه کردین خدمتتون میرسیم. کارهای کثیفی مثل حمایت همه جانبه از صدام ،چه مالی و چه رسانه ای برعلیه میهن عزیزمان،براه انداختن تبلیقات ضد ایرانی و تلاش برای تغییر نام عزیز خلیج فارس ، براه انداختن باند های تبهکار قاچاق دختران ایرانی و فروش دختران در بازار های عمومی ( اینو میدونم که خیلی ها باور نمیکنن) و شرکت در سرکوب مردم مظلوم بحرین
همه این جنایات برای مجازات شدن کافیه
اي کاش يک بار آقاي رئيس جمهور به اين سه جزيره سفر مي کرد و اونجا با اون ها هم حرف مي زد که ما هم بدونيم اونجا واقعا مال ماست
این دیگه چی میگه مثل اینکه هوس مل خوردن کرده.تازه اماراتم مال ماست.
برو بابا تو اگه راست مي گي اول لباس اصالتت را تنت كن بعد هم اينجوري حرف بزن. چرا به غرور و اصالت خودتان نمي باليد همش دنبال رو اين غربيهي نامرد هستيد
ببخشید طبق کدام قانون شیخ نشین وزیر خارجه داره؟ تقصیر بی حساب و کتابی سازمان ملله هر کوره دهی ادعای کشوریت کرد فوری اون رو به رسمیت میشناسه!
بابا داستان بحرین مال زمان شاه بود . اگه حس میکنیدقد و قوارتون از صدام بلندتره بیا جلو . اونایی که انداختنتون جلو زیره 33 روز جنگ زاییدن.
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست . عرض خود ميبري و زحمت ما ميداري
مگه امارات جزئی از ایران نیست که این یارو داره این حرفا رو میزنه !!!!
ببخشيدامارات هم مگه كشوره!!!!!!!!!!!
بابا این بنده خدا که سوء تغذیه داره! یکی دیگه نبود بفرستن که حقوق ملتشون(!) رو احقاق کنه؟
جناب شيخ ما اگه بخوايم سرزميتنهاي خودمونو بگيريم نصف دنيا مال ماس پس خفه........افتاد
واكنش هييت ايراني در هنگام اين خطابه چه بود؟؟؟؟
آخه مسئولين دهستان امارات چيزي ديگري ندارند كه بگويند مجبورند اراجيف ببافند .
آخه حرفای این بچه که نباید مهم باشه
بگو گنده لاتشون بیاد محل ما ، با شاگردم مچ بندازه D:
شیخ نشین شارجه مدعی اصلی در است ودولت امارات طبیعی است که این ادعای یکی از شیخ نشین های تابعه خود را مطرح کند. اما غرض از این موضوع گفتن این نکته یا و اقعه تاریخی است که عموم ملت ایران از ان آگاهی ندارند درسال 1352 -در امارات تعدادی ایرانی را دستگیر کردند .در همان زمان شیخ شارجه برای شکار به بندر عباس امده بود به محض اطلاع از این موضوع دولت ایران به شهربانی بندر عباس دستور داد شیخ شارجه را با خفت و خواریذستگیر نماید با دستگیری شیخ وزندانی کردن او -24 ساعت طول نکشید که کلیه ایرانیان در امارات با عذر خواهی رسمی دولت امارات آزاد و با احترام به ایران بازگردانده شدند وشیخ شارجه نیز 48 ساعت بعد با خفت به امارات دیپورت شد -حالا...............
مسئله ایران با امریکا چرا حل نمی شود ؟
ای روتو برم ،موندم این عربا چرا اینقد تنشون میخاره ؟
سه يا چهار روز رو بدون مواد در نيويورك گذروند هذيان ميگه
بنظرم دادگاه بین المللی باید تشکیل بشه تا اختلاف بین ایران و عمان بر سر مالکیت امارات حل و فصل بشه
بهت اینه که ایران کلا اسامی این سه جزیره را با اسامی ایرانی اصیل جایگزین کنه و خلاص .
نه خداییش قیافشو نگاه کنید . دماغشو بگیری نفسش در میره.

تازه امارت هم مال ماست. مشکلیه حل کنیم.
چرا با اینگونه مسایل ملی برخورد احساسی میکنید الان اکثر ساکنین سه جزیره اماراتی هستند و هیچ کار و مآموریتی ندارند جز زاد و ولد و افزایش ساکنین اماراتی جزایر اینها پولهای کلانی از شیوخ امارات میگیرند تا بعدآ بتوانند در جهت تثبیت موقعیت و تکرار ادعاهای مضحک خود به کار گیرند زهی خیال باطل ولی اگر موظب نباشیم همین بچه شیخهای بی اصل و نسب بعدآ مدعی خواهند شد.
چو بیشه تهی ماند از نره شیر
شغال اندر آن بیشه آید دلیر
تابناک جون چاپشکن خوب

من از دست اندر کاران ثبت احوال میخوام تا سجل ننه بابای این بدبخت رو بیرون بکشن وبه سازمان ملل بدن تا موجب بشه که این بچه خفه شه و دیگر بازی گوشی نکنه .
وقتی سفیر کومور در تهران مخالف جمهوری اسلامی موضع کیری می کند خب این بابا که خیلی قوی تر از اونه حقشه که اینجوری حرف بزنه
وقتی هر بچه ای رو تو سازمان ملل راه بدن همین میشه...
با سلام
من فقط یک گله گذاری کنم از دوستان که اهانت های فراوان نثار وزیر اماراتی داشتند خواسته ی ایشان چه به حق است و چه به باطل با حرف شما و من درست نمی شه و لذا عرصه ی سیمرغ و مگس و جولانگاه کشک محضه - دوستان واقع بین باشید اگه عرضه دارن (ایران رو میگم)برن در سازمان ملل ادعا کنند که جزایر مال ایرانه نه برن ادعای مدیریت جهان بکنند و معلوم نیست قبل اینها کی جهان را مدیریت می کرده که حالا به ایشان برسه
خفه شو اي بچه شيخ بي حيا بد ريخت من يك بندرعباسي هستم و فاصله ام به شمانزديك است ميام حنجره ات را مي جوم اي موش كثيف حالم به هم مي خورد كه جوابتان بدم چون لياقت نداري ما ايروني ها بخاطرشما خونمان را كثيف كنيم مزدور آمريكا0
یعنی این امارات رو هم نمیتونیم سر جاش بشونیم ؟؟
اقایون و خانمها جو گیر نشید لطفا اگه اون زمانی که امارات شروع به پیشرفت کرد ما هم شروع کرده بودیم شاید امارات مال ما بود ولی الان نه
همه چیز راباید با سیاست و زیرکی پیش برد
شیر که پیر شد قورباغه ابوعطا میخونه
ما از طرف ترکان ایرانی به امارات هشدار میدیم میاییم گوشاتو می گیرم می ندازیمت عربستان حالا ،بحرین، امارات، عراق طبق مستندات جز خاک ما هستند. خاک تو سره ایرانی هایی که میرن اونجا دلار های مملکتمونو خرج می کنن ما هرچی می کشیم از این روشنفکر های نادون می کشیم
منگول یادت رفته چی بودید ؟
آب نداشتید خودتونو بشورید چرکو
حالا دم در آوردی
مثل اینکه گلابیش معتاد هم هست و البته هم هست چون تو توهمات دار حرف می زنه آخه
اگه سازمان ملل بنا به اسناد داره به گمونم از بخشی از یونان باید شروع کنن و تا حدودایهندوستان رو سند کنن بناممون . اما یادمون نره زنگ خطر ها رو جدی نگرفتیم که حالا هم خیلی کوچیک شده ایران هم خیلی ها خیلی ادعا ها میکنن . پس یادمون نره کی بودیم و چی شدیم و تجربه کنیم و بدونیم چه باید بکنیم حیف از ایران و ایرانی یکم باید برنامه داشت و فکر بهتری کرد . در مورد اون وزیره هم که خب بابا --------- اصلا نمیدونم چی بگم اصلا ارزش چیزی گفتن رو نداره . فقط یکی یه چخه بهش بگین تا پاچمون رو نگرفته
نمی خواستم چیزی بگم ولی ولی ----
عقب مونده نیست بنظرتون . قیافش مشکوک میزنه .
عزیزان با این منطق پاسخ دادن و جوسازی که در جهان علیه ما شده نه تنها حق را به ما نمیدن بلکه ممکنه محکوم هم بشیم پیشنهاد من اینکه سایتی را بنام خلیج فارس ساخته شود و تمامی ایرانیان جهان اطلاعات تاریخی فرهنگی را با ذکر منبع ارسال نمایند که منتشر بشود حتما وجود چنین مرجعی جوابگوی زیاده طلبی بیگانگان بوده و شاید این روش پاسخ مستدل جایگزین فحش وناسزا گردد
بسیار تعجب برانگیز هست امارت متحده عربی مشروعیت خود را همانند دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس از انگلستان بدست آورده و هیچ هویت تاریخی و حتی مشاهیر نامداری ندارد اینگونه در مجمع عمومی سازمان ملل صحبت میکند و از وزارت خارجه انتظار میرود که این زیاد خواهی خاندان آل نهیان را پاسخی مناسب بدهند امیدواریم بهار عربی وارد این سرزمین لم یزرع شود
با این وضع فجیع استان های جنوبی کشور مردم این مناطق دارن آرزوی اماراتی بودن می کنند. وای بر ما که چنین وضعی رو برای مردم خودمون به وجود آوردیم. وای برما.
به عنوان یه آدم منصف وضعیت سواحل شمالی و جنوبی خلیج فارس رو با هم مقایسه کنید.
اونا كه بلدا جزيره بسازن ديگه جزيرهاي ما رو مي خوان چكار؟؟؟
يكم خاك بربزن تو سواحل دبي مشكل حله
یک نویسنده انگلیسی:کشورهای عرب حوزه خلیج فارس قبایلی بودند که انگلستان به انان پرچم داد.
تا وقتي نظرات ما ايرانيان در مورد كشورهاي ديگر همين است كه در بالا ذكر شده حقمان است كه در عقب ماندگي و پس رفتگي كه نصيبمان شده باقي بمانيم و ساير كشورها از ما جلو بزنند. كاش مي شد اين غرور كاذب ايجادشده در خود را اكنار بگذاريم و با ملل دنيا از در آشتي و دوستي وارد شويم.
عوض غر زدن و بیانیه صادر کردن ترتیب این یک وجب بیابونو با یک سری بارون سربی بدین تا سگ یاد بگیره دست صاحابشو گاز نگیره . همین که ایران اعلام کنه امارات دیگه جای امنی برای خارجی ها نیست و از هموطنان عزیز ایرانی ساکن امارات بخواد که خاک ( ببخشید شن و ماسه ) امارات را ترک کنند ، سه تاجزیره که هیچ سند دبی را هم یک روزه می زنن به نام ایران اونم شش دانگ سیم سربی. بابا ایرانی های با غیرت کجایین که آب که از سر بالا بره قورباغه ابو اطا می خونه . ای وای بر تو برادر اگر جواب ندی
مموشی ... پیشی نخولتت ؟ ؟ همون پیشی گندهه که بالای سرته ها اونور آبه ... خیلی هم گشنشه ... می خولتت ها ا ا . گفته باشم دست به خوردنش خوبه اوستخوناشم می خوره اونوقت بعدا کجا تو رو پی پی کنه معلوم نیست . برو بابا جون برو دنبال همون دیسکو میسکو و شنگولک بازیت . برو سر شاخ نشو برو بگو بابات بیاد کوچولو
فواره رو که ساختن ، قورباغه رو هم فرستادن کلاس آواز .....
وقاحت و بی شرمی اماراتیها را مشاهده می فرمائید. از طرف دیگر در شرکت نفت خودمان قراردادهای چندین میلیون دلاری با شرکتهای اماراتی بسته می شود!!! در حالیکه می توانند کار را به ایرانی بدهند. این مزدوران آمریکا باید تاوان حرفهای گستاخانه و بی اساس خود را بدهند. بیائید به جای کلفت تر کردن گردن اماراتیهای بی شرم به فکر جوانان و هموطنان بی کار و توانمند خودمان باشیم.
ای ایرانی ها ! بازم برا تفریح برید دبی و دلاراتونو اونجا خرج کنید! همین کارا رو کردیم که حالا این بابا واسه ما شیر شده!....بشین بینیم بابا !
چی می شد ان سه جزیره کوچک و زیبا مانند کیش وقشم منطقه آزاد و تفریحی می شد که همه بتوانند از این جزایر زیبا دید ن کنند هم مردم ساکن این جزایر به نوایی برسند
خدا وکیلی هر جور فکر میکنم می بینم چیزی نمیشه گفت . با داد زدن و لات بازی و ... که نمیشه جواب داد! حتماً سیاسیون ما بلد نیستند با جهان خارج ارتباط برقرار کنن . ادعای مدیریت جهانی هم دارند . خوب بابا جان! نتیجه اش همینه دیگه . چرا به امارات خرده میگیریم ؟!
بزدلها ناچارند خودي نشان داده و حرف مفتي بزنند نبايد از حرف بچه هاي 2 ساله ناراحت شد خودشان ميدانند ايران و ايراني يعني چه. درود بر ايران عزيز و مرگ بر نابخرداني كه كشور مارا 100 سال به عقب راندند.
امارات
كشورك
تو فقط 40 سال سن داري
آرام بگير...
امارات می خواهد با زنده نگهداشتن موضوع ،مسئله شامل مرور زمان نشود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار