بازدید 20008
اوباما در نطق مجمع عمومی سازمان ملل؛

در کنار مردم سوریه‌ایم و راه میانبری برای فلسطینیان وجود ندارد!

اوباما در نطقش در مجمع عمومی سازمان ملل به تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که هیچ میانبری برای تأسیس کشور مستقل در کار نیست / وی همچنین در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، به ایران نیز اشاره و بار دیگر، تهدیدات خود علیه ایران را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۹۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۴ 21 September 2011
سرویس بین‌الملل ـ رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: فلسطینیان برای داشتن کشور مستقل، باید از راه گفت‌وگو با اسراییل به آرزوی خود برسند و درخواست خود برای تشکیل دولت مستقل فلسطینی را در شورای امنیت طرح نکنند! این در حالی است که مقامات آمریکا پیشتر از این از وتوی تشکیل دولت مستقل فلسطینی در صورت طرح در شورای امنیت سخن گفته بودند.

به گزارش «تابناک»، اوباما در حالی در نطقش در مجمع عمومی سازمان ملل به تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که هیچ میانبری برای راه‌اندازی کشور مستقل در کار نیست؛ حداقل نظرسنجی جهانی شبکه «بی بی سی»، نشان داد که طرفداران تشکیل دولت مستقل فلسطین در سراسر جهان و از جمله در آمریکا و اروپا، بسیار بیشتر از مخالفان آن هستند.

در واقع این نظرسنجی نشان می‌دهد که افکار عمومی جهانی در راستای رأی به ایجاد یک کشور مستقل برای فلسطینی‌هاست و حتی در کشورهایی که بیشترین ضدیت را از خود نشان داده‌اند، شمار طرفداران بیشتر از مخالفان بوده است؛ چه، در آمریکا ۳۶ درصد مخالف بوده، اما ۴۵ درصد حمایت کرده‌اند.

نکته آنکه با وجود چنین حمایت افکار عمومی جهانی از تشکیل دولت مستقل فلسطینی، آمریکا و اروپا با تهدید به وتوی درخواست تشکیل دولت مستقل فلسطینی، خواهان مطرح نشدن این موضوع در شورای امنیت هستند و همچنان از فلسطینیان می‌خواهند که در مذاکراتی بی‌حاصل با سران رژیم صهیونیستی، آینده سرزمین خود را بررسی کنند.

بنا بر این گزارش، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، پیشتر گفته بود با وجود اینکه اوباما تهدید کرده این درخواست را وتو خواهد کرد، روز جمعه، این درخواست را برای تشکیل کشور مستقل فلسطین به شورای امنیت سازمان ملل خواهد داد.

رییس جمهوری آمریکا همچنین در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، به ایران نیز اشاره و بار دیگر تهدیدات خود علیه ایران را مطرح کرد.

اوباما در سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل، خواهان اعمال فشار به دولت بشار اسد برای توقف سرکوب مخالفان نیز شد و گفت: حالا گاه آن رسیده که شورای امنیت سازمان ملل، حکومت سوریه را تحریم کند و کنار مردم سوریه بایستد!

از سویی، روسیه و چین از اعضای دایم شورای امنیت، مخالف هر گونه تحریم سوریه هستند، زیرا می‌ترسند راه برای اقدام نظامی علیه دولت اسد، مشابه آنچه در لیبی رخ داد، هموار شود و سرانجام مردم سوریه متضرر شوند، چرا که در ورود لیبی به فرض سقوط قطعی قذافی، اکنون این مردم هستند که تا ده‌ها سال باید هزینه و خسارات بمباران نیروهای ناتو را بپردازند؛ افزون بر این که این در شرایطی است که آنان بتوانند یک حکومت مرکزی را مستقر کنند؛ چه، خطر فرقه‌گرایی در لیبی، همچنان تهدیدی جدی برای مردم این کشور است.

گفتنی است، تاکنون خبری مبنی بر انصراف محمود عباس از ارائه طرح تشکیل دولت مستقل فلسطینی در نشست روز جمعه شورای امنیت منتشر نشده و آمریکا و غرب همچنان با اعمال فشار، خواهان انصراف وی از این تصمیم هستند.

تکمیلی:

تأکید اوباما بر وتوی درخواست فلسطینیان

کاخ سفید می‌گوید باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در دیدارش با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگران فلسطینیان، به او هشدار داده که هر گونه درخواست از شورای امنیت برای پذیرش عضویت کامل کشور فلسطین در سازمان ملل متحد را وتو خواهد کرد.

«بن رودز»، از سخنگویان کاخ سفید، عصر چهارشنبه به وقت نیویورک، این موضوع را به خبرنگاران اعلام کرد.

باراک اوباما چهارشنبه در نطقش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که فلسطینیان مستحق داشتن کشور مستقل هستند، ولی باید از راه گفت‌وگو با اسراییل به آرزوی خود برسند.

او به تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که هیچ میانبری برای راه‌اندازی کشور مستقل در کار نیست.

او گفت: سرانجام این اسراییلی‌ها و فلسطینیان هستند، نه ما که باید درباره مسائل مورد اختلاف توافق کنند: مرز و امنیت، آوارگان و بیت المقدس.

اوباما پس از سخنرانی نیم ساعته‌اش با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل در نیویورک دیدار کرد.

نتانیاهو نیز تأکید کرد که مذاکرات تازه تنها راه دستیابی به صلح است، ولی هیچ راهکار جدیدی ارایه نکرد. او تلاش فلسطینیان برای اعلام تشکیل کشور مستقل از طریق سازمان ملل را محتوم به شکست دانست.

قرار است، امروز رییس‌جمهوری آمریکا با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطینیان نیز دیدار کند. آقای عباس پیشتر گفته بود که روز جمعه درخواستش برای تشکیل کشور مستقل فلسطین را به شورای امنیت سازمان ملل خواهد داد.
آقای اوباما تهدید کرده که آمریکا این درخواست را وتو خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۳
تابناک میتواند راه حلی برای برکناری دیکتاتورهایی مانند قذافی و بشار اسد بدهد؟
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
تابناک راه حلی نداره پس بریم مردم رو بکشیم و دولت های دیکتاتوری رو ازبین ببریم چون ممکن دیکتاتور سالی 100 هزار نفر رو بکشه و ناتو هم بدون خونریزی کشور رو تقدیم مردم می کنه
هیوا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
به عنوان یک مخالف تابناک اظهار نظر می کنم خواهشا سانسور نکنید!
شما از سایت تابناک می خواهید تا برای براندازی بشار اسد و قذافی راه حل ارائه دهد اما چشم خود را به ظلم و اجحافی فرو بسته اید که اوباما در همین سخنرانی بر فلسطینیان روا داشته است. به نظر شما فلسطنی ها برای تشکیل یک کشور مستقل چند سال دیگر باید صبر کنند؟ هیچ می دانید که مطابق قرارداد اسلو کشور فلسطینی می بایست 10 سال قبل تشکیل شود. هیچ می دانید که ترکیه بعنوان عضو اصلی ناتو دارای سیاه ترین کارنامه حقوق بشری بخصوص در مورد کردها است اما اکنون از سوی آمریکا به عنوان ویترین حقوق بشر و دمکراسی به دیگران معرفی می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
من موافق کشتن مخالفان مسلح که زندگی را به کام ملت سوریه تلخ کرده اند هستم. هر کس امنیت جامعه را صلب کرد باید کشته شود. اگر مخالفان سوریه منطق داشتند مثل بقیه به جای اسلحه اقدامات صلح آمیز را سرلوحه قرار می دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
فکر کنم ناتو این کار رو خوب انجام داد!
راستی میگم اینای که ناتو به خون کشید آدم بودن درسته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
آفرین هیوا جان. من باهات کاملا موافقم.
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
حالا راه حلها رو ول کن ببین این بی بی سی چون به نفع ما گفته بهش چه استناد می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
دیکتاتور!
شما مغز نخودی ها هم چشمتون به این بی بی سی و رادیو فرداست!
بشار اسد می مونه و و مقاومت در برابر آمریکا همیشگی هست
نماد عینی فرعون در عصر حاظر . قلدری و ظلم آشکار . و ما منتظر عاقبت استکبار نظیر فرعون . ان الله لا یخلف المیعاد
بیشیم بینیم بااا!
به نظر من این برای استراتژی ج ا بسیار مفید هست چرا که آمریکا با عدم حمایت از مبارک و انتقاد از سرکوب مردم سوریه در حال کسب محبوبیت در بین اعراب و افکار عمومی بود اما با وتوی ایجاد کشور فلسطین عملا تمام رشته های بافته شده را پنبه خواهد کرد و افکار عمومب مجددا بر ضد آمریکا شکل خواهد گرفت. این مشئله قطعا برای آمریکا روشنه اما اینکه چرا منافع اسرائیل رو اینقدر اهمیت میدهند که منافع خودشون رو قربانی میکنند جای سواله!! این مسئله باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
چون اصلا خودشون و اسرائیل فرقی با هم ندارن جفتشون یک چیزن ظلم مطلق جنایت و توحش بی پایان و زیاده خواهی افسار گسیخته .
نفرین بر اسد ودیکتاتورهای مستبد جهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
نفرین بر همه دیکتاتور ها از جمله انگلیس آمریکا و اسرائیل که دها ساله با وحشی گری میلون ها نفر رو کشتن و هنوز هم میکشن ولی برای امثال شما اسد شده استخوان تو گلو !! چون بی بی سی براتون اینطوری نسخه پیچیده واقعا خجالت داره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
هیچ دیکتاتوری پایدار نیست، چه اسد باشد چه مبارک و چه نامبارک.........

دلیل حساسیت زیاد روی سوریه به این دلیله که اخبارش سانسور میشه برادر.......
به خدا که بزرگتر از دیکتاتور های عرب همین آمریکاست که دیکتاتوریش روی کل دنیا سایه انداخته
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
ابرقدرت هست داداش . خواسته و به این قدرت رسیده . ماها چرا نتونستیم؟ چون نخواستیم ...
کنار مردم سوریه و با اسرائیل واقعا فکر میکند مردم دنیا احمقند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
منظورش ار مردم سوریه سگ وهابی های آل سقوط و اون امیر حرم لقمه قطره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
برادر ناشناس خودتو اذیت نکن یه وقت سکته ت میزنه میمیری.... نگی نگفتم.......... یا خدای نکرده ج..........
تیترتون چرته اوباما اصلا حرفی از وتو نزد یه ذره از بی بی سی یاد بگیرین انقدر ناشی بازی در نیارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
بابا پسرخاله بي بي سي !!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
از بی بی سی یاد بگیرید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از این راستگو تر نبود؟
ناشناس
| Canada |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
خود بی بی سی هم نوشته که همریکا وتو می کنه
آقای اوباما شما برو اول کشور خودتو درست کن، مردم ایران از تهدید ای شما اصلا هراسی ندارند،این شمایی که از ترس مردم ایران خواب و آرام نداری .
اوبا شرمت باد........دیکتاتورجهان مرگت باد. ..اخه زورگویی بیشتر از این؟کجایید مدافع حقوق بشرجهانی؟!!!!؟برای مسئله بی ارزش که خوب جنجال بیخود بپامیکنید!؟؟!شاید از نظر شما هر کیه امریکا بگه جزو بشرمحسوب میشند.....؟!!!!!!!!؟به امید کشور مستقل فلستین ومنتفی شدن حق مسخره وتو...
محمودعباس بیا دست به یک انتخاب تاریخی بزن و روی شورای سلطنت(به اصطلاح امنیت) را کم کن.هر چه باداباد.
از کسی که بدون اجازه لابی صهیونیستی آب هم نمی خوره آخه چه توقعی است
اگه این حرفها رو نزنه عجیبه
حالا فعلا که اسرائیل جونت باید دنبال راه میان بر باشه برای فرار از نابودی در ضمن از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
شما بسيار جوگير هستيد.
کلمه عوامفریبی رو بوضوح در اظهارات اوباما می توان دید جایی که یکی به نعل و یکی به میخ میزند نه از کشور شدن فلسطین حمایت می کند و نه از شهرک سازی ولی در عمل کاملا در جهت مواضع صهیونیسم گام بر می دارد
پس نظرسنجی بی بی سی حالا معتبر شد ؟ ای تابناک دورو !!! خجالت بکش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
برای شما انگلیس پرستان که بد نشد !
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
آفرین به این دقت چون منهم همین نظر را داشتم که چون تاکنون تابناک نظر مخاف را سانسور میکرد بی خیال شدم . منتظر پاسخ تابناک درمورد نظرسنجی هستم
تاکنون درخصوص مرزکشور فلسطین و اسرائیل به توافق نرسیدند درصورت تشکیل کشور مسقل تا سالیان بعلت اختلاف مرزی جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
نه اینکه الان آشتی هستند؟ یا میگی فلسطینیها آبرو و وطن و همه چیزشون رو بدند تا خدانکرده جنگ نشه؟
من سخنرانی اوباما رو گوش دادم و از اونجای که انگلیسی هم متوجه میشم آقای اوباما این چنین حرفی‌ نزد و گفت من همیشه گفتم و میگم که فلسطین باید مستقل بشه ولی‌ این آرزوی اسرائیل نیز هست که مستقل باشه و این دو باید با هم مذاکره کنن تا به نتیجه برساند. لطفا انصاف را در نقل قول رعایت کنید حتی اگر به نفع شما نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
من هم سخنرانی اوباما رو کامل دیدم. با رضا کاملا موافقم.
tamana
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
اتفاقا من هم گوش دادم و اتفاقا من هم انگلیسی می فهم . تابناک عین مطالب اوباما را منتشر کرده . اما چون دیوار حاشا بلنده لیتک سخنای اوباما را میذازم هر که خواست ببینه
http://gadebate.un.org/sites/default/files/gastatements/66/US_en.pdf
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
One year ago, I stood at this podium and I called for an independent Palestine. I
believed then, and I believe now, that the Palestinian people deserve a state of their
own. But what I also said is that a genuine peace can only be realized between the Israelis and the Palestinians themselves.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
این رو نوشتی که بگی اوباما مدافع فلسطین هست؟ یا بگی مخالف اسرائیل ؟ یا می خواستی بگی زبانت خوبه؟
Mohammad
| Malaysia |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
تابناک یه کلاس زبان باید بری به نظرم، ایشون گفت صلح واقعی‌ بین مردم اسرائیل و فلسطین به وجود میاد نه در سازمان ملل.

Peace will not come through statements and resolutions at the United Nations. peace depends upon compromise among people who must live together long after our speeches are over, long after our votes have been tallied
ldkh
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
Now, I know that many are frustrated by the lack of progress. I assure you, so am
I. But the question isn’t the goal that we seek -- the question is how do we reach
that goal. And I am convinced that there is no short cut to the end of a conflict that
has endured for decades. Peace is hard work. Peace will not come through
statements and resolutions at the United Nations -- if it were that easy, it would
have been accomplished by now. Ultimately, it is the Israelis and the Palestinians
who must live side by side. Ultimately, it is the Israelis and the Palestinians -- not us
–- who must reach agreement on the issues that divide them: on borders and on
security, on refugees and Jerusalem.
اوباما هيچ غلطي نميتواني بكني مسلمانان بالاخره با هم متحد خواهند شد و حق ملت فلسطين را خواهند گرفت اگر مي خواهي خودت وملتت بمانند از اسرائيل حمايت نكن
چرا کسانی که دم از حمایت مردم می زنند از مردم یمن و بحرین حمایت نمی کنند . که وهابیون مردم بی دفاع را این چنین به خاک و خون بکشند
مرگ بر آمریکای جنایتکار و هر کس که دل به او بدهد. انصافا که آمریکاییها منطق جنگل را بلدند.
امریکا حق ندارد برای کشورهای دیگر تصمیم گیری کند. وقتی چنین مسائلی پیش می آید همه ایرانیان باید اتحاد ملی داشته باشند. وقتی ریس جمهوری ایران به نیویورک می رود همه ایرانیان باید یکپارچه اورا حمایت کنند. لطفا به خبر و مخصوصا کامنتهای آن در لینک زیر دقت کنید:
http://security.blogs.cnn.com/2011/09/20/ahmadinejad-the-twelfth-imam-and-trouble-in-tehran/?&hpt=hp_c2
http://www.youtube.com/watch?v=cC6npQ0mXnw
والله ما موندیم اوباما کمتر از جناب شما میدونه که واسه رای گرفتن تو کشور خودش همراه نظر مردم باشه .
تابناک. می گم که تو واقعا نظرت اینه که روسیه و چین به فکر مردم سوریه اند؟ تابناک جون مادرت ما رو احمق فرض نکن. مگه همین چند وقت پیش نگفتی که روسیه که قرار داد موشک ها رو یک طرفه فسق کرده فقط به فکر منافع خودشه. حالا چی شده مردم دوست شده؟
اوباما و کسایی که از کثافت تیرین موجودات تاریخ حمایت میکنند (اسرائیل) از خود آنها متعفن ترند. در مورد سوریه باید دیدگاه صهیونیستی اوباما عوض بشه تا درست ببینه .آخه میدونید در مودر بحرین یمن و ... هیچی نمیگن .خدا لعنتشون کنه
به نظر من تابناک نسبت بقیه رسانه های دیگر کشور بدون هیچگونه سانسوری رسالت رسانه ای خود را انجام می دهد. من از اخبار تابناک بسیار راضی هستم. با تشکر یک دانشجو
خوشم میاد توی همه موارد bbc اخه،بده،دروغگوئه اما موقع استفادتون خوب میشه.احســـــــــنت
پاسخ ها
javahir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
مهدی جان نفس شیطانی بی بی سی همینو اقتضا میکنه که در لابلای 99 تا دروغ و شیطنت یه دونه خبر راستو شاخ بکنه که همه فکر کنن فقط بی بی سی راست میگه .اصلا یک روی سکه سحر و جادو همینه دیگه .خواهشن اندکی قدرت تحلیل خودتو ببر بالا و ساده لوح نباش .
من كاري ندارم واقعا"چه كسي حق هست و چه كسي ناحق؟
ولي چطور شده كه مردم بحرين ويمن و... به خاك وخون ميكشند هيچكس اعتراضي نميكنه ، ولي در خصوص مردم سوريه همه اينقدر دل رحم وحساس شدن؟؟؟؟
آقاي اوبا اگر شما بي طرفي در حل مسايل بين كشورها اعتقاد داريد!!! چرا به رسميت شناخته شدن كشور فلسطين و اون هم از فيلتر سازمان ملل را مجاز ندانسته و تهديد به استفاده ا زحق ناحق وتو مي كنيد؟؟؟؟
در خصوص ايران هم مثل هميشه ....اضافه فرمودن
به امید تشکیل امت واحد اسلامی به پایتختی قدس
چطور از نظر دولتمردان ایران قزافی وبقیه دیکتاتور بودن ولی بشار اسد فرشتست چرا ایران خب های سوریه را سانسور میکند
بخدا قسم انگار که در دنیا قانون جنگل حاکمه هرکی زورش بیشتر قلدری بیشتر ویک عده قلیل زورگو تصمیم گیر برای همه دنیا انشا خدا ذلیلشون کنه
به نظر من صدایی که برای آزادی بلند بشه و مرگ بر اسرائیل نگه محکوم به شکسته حالا الان نشد 30 سال دیگه درست مثل 2 سال قبل ایران و حالای سوریه "فان حزب الله هم الغالبون"و"ان تنصر الله ینصرکم" شاید چند روزی خداوند مهلت حکومت به اونها بده اما در نهایت پیروزی برای خداست
اقای اوباما بدون تعارف شما غلط میگنید برای مردم فلسطین و سوریه همچین پیشنهادی را ارایه می کنید مگر نه اینکه تو در امریکا بعنوان یک سیاه پوست بشمار میری وفقط نوکری سیاست صهیونیزم را اجرای میکن ساکت باش و حرف نزن بی غیرت
طبق نوشته قرآن یهودیها برای همیشه با اسلام مشکل خواهند داشت به همین دلیل اصلا راضی به پیشرفت اسلام نیستند و باید بدانیم آنها هر جا که ببینند منافعشون اقتضا میکنه تلاش میکنند پس ما مسلمانان باید وحدتمان را بیش از پیش محکمتر کنیم و اجازه دخالت به یک صهیونیزم شرابخوار را در امور مسلمانان ندهیم
با خدا باش پادشاهی کن و به حرف یاوه گویان صهیونیزم گوش مده
لطفا اینقدر فریب آمریکا و بقیه را نخورید آمریکا الان 11 درصد زمین فلسطین رو چوب حراج زده و محمود عباس (ابو موسی اشعری )رو کرده دلال جریان بازی . بازی فشار از بالا و چانه زنی از پایین ! مردم فلسطین در آینده تزدیک تمام کشورشان را با یاری خدا آزاد خواهند کرد و و مردم سوریه همراه بشار اسد بزودی چهره نفاق و ظلم وجنایت پیشه آمریکا و غرب را افشا خواهند نمود .بقیه خاور میانه هم به یاری خدا کشور های متحد اسلامی را بزودی به رخ جهانیان خواهند کشید . اندکی صبر صبح صادق نزدیک است ( الیس صبح بقریب )
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری