بازدید 12028
یک هفته از افشاگری فساد در فوتبال گذشت؛

خنده به جای خود؛ اما پیگیری فساد در فوتبال چه شد؟

فردای آن روز همچون همیشه، رگ گردن ها متورم شد که «پیگیری می کنیم و...»، اما امروز، هشتمین روزی است که از برنامه «نود» هفته گذشته می‌گذرد و با وجود پیگیری‌های رسانه‌های گوناگون،‌ سرنوشت پیگیری این پرونده بزرگ و گسترده همچنان نامعلوم مانده و احتمالا همچون گذشته، ‌به فراموشی سپرده شده و یا با خنده های چندش آور آقایان...
کد خبر: ۱۹۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵ 12 September 2011
سرویس ورزشی ـ هفته گذشته، سرانجام برنامه «نود» در تداوم رویکرد رسانه‌های دغدغه‌مند به افشای فساد گسترده در فوتبال کشور، ملاحظات را کنار گذاشت و به گونه‌ای شفاف و بی‌پرده، این معضل بزرگ ورزشی کشور را رسانه‌ای کرد.

به گزارش «تابناک»، این افشاگری که با محوریت سخنان مجید جلالی،‌ مربی اخلاق‌گرای فوتبال کشورمان انجام شد، پرده از ناهنجاری‌ها و فساد برنامه‌مندی در فوتبال کشور کنار زد که پیش از این نیز بارها و بارها به آن اشاره شده بود، ولی هر بار به دلیلی ناکام مانده بود.

نکته اینکه فردای آن روز همچون همیشه، رگ گردن ها متورم شد که «پیگیری می کنیم و...»، اما امروز، هشتمین روزی است که از برنامه «نود» هفته گذشته می‌گذرد و با وجود پیگیری‌های رسانه‌های گوناگون،‌ سرنوشت پیگیری این پرونده بزرگ و گسترده همچنان نامعلوم مانده و احتمالا همچون گذشته، ‌به فراموشی سپرده شده و یا با خنده های چندش آور آقایان، به بایگانی سپرده می شود!

در واقع، گویا همچون بسیاری از موارد و تخلفات گوناگون در عرصه‌های مختلف، پیگیری این موضوع مهم و پیچیده‌ نیز تنها در گام نخست، یعنی رسانه‌ای شدن، قوی عمل کرده و حلقه‌های بعدی پیگیری ماجرا برای خشکاندن آن، همچنان در پیچ و خم «یک بام و دو هوا» بازی کردن مسئولان مربوطه ـ اعم از تقنینی،‌ اجرایی و نظارتی ـ تکمیل نشده است.

بنابراین، لازم است که دستگاه‌های متولی، هر چه زودتر پاسخ قانع کننده و شفافی به افکار عمومی بدهند و اگر برخورد با این پدیده زشت و نفرت‌انگیز در توانشان نیست و احیانا از پیامدهای رفتار باندهای مافیایی در این حوزه می‌ترسند (!) دست‌کم‌ با شجاعت اعلام کنند و میز و صندلی ریاست را به افراد شجاع و دلسوزی که «شیفته خدمت» هستند و نه «تشنه قدرت» واگذارند؛ به این امید که با لطف و کرم پروردگار متعال، پرونده عملکردشان از خیانت به اخلاق،‌ اعتماد عمومی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مبرا باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۱
دلت خوشه تو هم . وقتی پشت پرده بازار سیاه بلیط مسابقات آقایان مسئول قرار دارند . از اونا میخوای به اوضاع سروسامان بدن ؟!
پاسخ ها
118
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
مي دوني چيه اصلا بايد فدراسيون فوتبال با تمام تيمهاي فوتبال و حتي تيم ملي منحل بشن چون غيراز حيف و ميل پول خاصيت ديگه اي ندارند اگه اين همه پول خرج بشه نتيجه مثبت داشته باشه بازم دلمون خوشه ولي در اين شرايط بايد . . . . اين حرفا از كسيه كه خودش عاشق فوتباله.
حتما اینکار را می کنند !

ای قافله سالار کجایی که ببینی
دزدان همگی همره این قافله هستند
پاسخ ها
جوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
زنده باد زندهباد شهر
بنظر من اگر دشمنان خارجی کمتر اطراف ما افتابی شوند خودمان نابودی مان را رقم می زنیم چرا که با بکارگیری افراد در مناصبی که تخصصی در آن ندارند و صرفا" بدلایلی خاص ویرانی مان را تسریع میکنیم
تاحال كدام موارد درست پيگيري شده كه اين دوميش باشه آقا خودتونو خسته نكنين بهتره
کدام پرونده فساد بررسی شده که این دومیش باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
شاید یکی از دلایل عدم پیگیری جدی مسئولین، ناامیدی ما از نتیجه بخشی پیگیریها باشد و اگر همه ی ما همدیگر را به پیگیری مقابله با فسادهای بزرگ و کوچک در جامعه حساس نماییم، میدان عمل برای مفسدان محدودتر گردد.
آقا کجائی اینا همه کار آمریکا و صهیونیسته.ما که مسلمانیم مسلمان هم اهل حرام خوری نیست.!!!ولی این را بگم شما هم این قضیه را اینقدر کش ندین.چون پس فردا شما هم به عنوان فتنه گر معرفی و مجازات میشی بعدش هم میبرنتون زندان و بعدش هم میدونی تو زندون چیکارتون میکنن و .................
اونوقت رو پيشوني آقايوني كه قراره بيان جاي آقايان فعلي نوشته شده "شيفته خدمت"؟؟!!
آخه آي كيو همه تو اين مملكت از لحظه اي كه كانديد يه پست مديريتي ميشن تا لحظه اي كه عزل ميشن يقه چاك مي دهند كه ما شيفته خدمتيم ولي "چون به خلوت مي روند ..."
مشخص است که کسی رسیدگی نمی کند. وقتی باید تعجب کرد که کسی را بگیرند و محاکمه کنند.
فساد کجا بوده؟؟مگه ممکمه تو فوتبال ما فساد وجود داشته باشه؟ اینم از شیطنت غرب و جوجه آمریکاییاست که میخوان آرامش این فوتباله (رو به رشد)مارو به هم بزنن .در ضمن خنده بر هر درد بی درمان دواست و بی خیالی و نا کارایی و ....یه جور درد و مرضه!!!
با حضور چنين مسعوليني احتياجي به امريكا واسراعيل و ديگر كشورهاي استكباري جهت در كشور نيست
مفسدهاي فوتبال همانهايي هستن كه رگ گردنشون متورم وخنده هاي چندش آور رولباشونه اگه عرضه دارن جلوگيري مي كنن وقتي نمي كنند يعني كاسه ايي زير نيم كاسه است
هر چند وقت یکبار از این اخبار مطرح کنید تا اتشها بخوابد.
در واقع مافیایی در کار نیست. بلکه این امور مصلحتی است.
مگر میشود مسئول چند ساله ورزش کشور مجرم باشد؟
استغفراله.
ایشان نهایت پاکدامنی اند و برتر گزینی شده اند .
بیخود نیست 20 سال پستهای رده بالا دارند. اگر مجرم بودند مسلما تاکنون اعدام شده بودند.100 بار.
اگر مسئولین خودشان شریک نیستند و دم از عدالت و ... میزنند سریعا موضع خودشون را اعلام کنند. هر چند سکوت این چند روزه هم بعث نمایان شدن دم خروس شده است!!!!
" خنده هاي چندش آور " رو خوب اومدي..
عریزم کجای کاری پیگری در دین ما حرام است مخصوص آقای زاده باشد رزمند جنگ وجانباز
در خبر قبلی که نوشته بودید ؛ بنده هم نظری دادم مبنی بر اینکه این اتفاق در تمام کشورها می افتد و بعدا اضافه نمودم که : ولی نیروی های امنیتی و قوه قضائیه آن کشورها با این موضوع برخورد شدید می کنند . گویا بعضی از دوستان مطلب را تماما نخوانده و اعتراض کرده بودند که بنده توجیه کرده ام کار آقایان را . در حالیکه نوشته بودم در بعضی کشورها این جرائم تا پانزده سال زندان دارد . حال امیدوارم که در کشور ما هم کسانی پیدا بشوند که بدون در نظر گرفتن رنگها ، جرات با خورد با این معضل پلید را داشته باشند تا جوانان ما هم بدون هراس از گاوبندی های پشت پرده از این ورزش زیبا لذت ببرند .
حتما درست میشه؟!
باید درباره پرونده فساد در فوتبال نهادی غیر از فدراسیون فوتبال پیگیر این امر باشه
من فکر میکنم به این خاطر اقایان دنبالش رونمیگیرند چون مطمئن هستند که اخرش پای خودشان هم درگیر است بنابراین من پیشنهاد میدهم برای حل این مشکل باید وزیر ورزش گروهی کاملا مطمئن و بی طرف رو انتخاب کند تا انها این قضیه را پیگیری کنندو در ضمن زمان هم مشخص باشد
دمتان گرم بابا مردم عزیز کشورمن هالو نیستند شماها چرا فکر میکنید اول فوتبال دو بانک صادرات سه خدا بخیر برساند
وافعا منتظر بودین جلوی این جنگل درآمدزا رو بگیرن؟ فکر میکنین آقایون غیر فوتبالی واسه چی سر و دست میشکونن که بیان تو این فوتبال؟؟؟
اصل و اساس کسب و کار ما روی فوتبال بنا شده و نان خوردن از ان و به اسم ان با برداشت اعتبار کلان از خزانه.
اگر قرار باشد هر جوان تازه به دوران رسیده بخواهد ماهیت انرا به زیر سئوال ببرد و کیان این ارزش ... را به زیر سئوال ببرد معنی ندارد- در واقع این ورزش استراتژیک است.
اگر اقای کفاشیان و تیم ایشان بد بود 20 سال مدیر و مسئول که نمیشد در پستهای حساس.
در واقع ایبشان تائید صلاحیت دارند مادام العمر و کل ایده هایشان درست است.
اینکه مطرح شد مافیا و ... در واقع جریان انحرافی مطرح نموده و همانگونه که میدانید جریان انحرافی با دشمن در ارتباط است.
در واقع تخلفی نبوده فقط اختلاف سلیقه در طرح موضوع بوده که با هوشیاری بازرسی کل کشور و مردم و.... توطئه براندازی فوتبال و فوتبالیست و براشت از خزانه نقش بر اب شد به دلیل حضور پررنگ مردم و کما فی السابق.
و اینکه سرمایه دار کلان شده اند و خروج ارز و فساد میکنند. ایشان در بعد ساعات اداری و زندگی شخصی ایشان است. و شغل دیگر دارند.مثلا مدرسه فوتبال یا دفاتر و موسساتی از این قبیل دارند و باشگاه ورزشی و ... .
شما هم به عوض اینکه بنشینید خانه و این قشر تلاشگر را اذیت و اب به اسیاب دشمن بریزید بروید کار کنید.
خیالتان رحت باشد خبری نیست و اشوب ایجاد نکنید چون سیستم نظارت فعال است.
آخه عزیز دل برادر جلوی کدام مفاسد یا مافیا را بگیرند هر جا دست بزاری یا بری همه اش همین جوری است.
بلاخره این جور موقع ها یعنی آره دیگه ... اگه خودم که مسئول هستم دستم توکار نباشه یا اینکه از طرف که فسادکرده نترسم که با افتخار مچش را میگیرم و ...
میگویم بیاییدبرنامه 90را حذف
کنیم تا آرامش دلالان رابهم نزند
کدام پدری فرزند خود را تن......کرده این دومی باشه
درآمد یک کارمند خوب شاید درتمام سال 15 میلیون نشود ویک فوتبال لیست در طی یک فصل بالای 100 میلیون یا بیشتر میگیرد و بعضی ازهمین کارمندان یا کارگران برای بیماری بچه شان باید پیش چه کسانی رو بیندازند عدالت این نیست روز قیامت بیاد داشته باشید خلاصه همه ی ما رفتنی هستیم
كسي اگه ادعاي پيگيري فساد هاي مالي رو داره بره از بانك صادرات شروع كنه هرچند اينم دست كمي از اون نداره مسئولين فقط تونستن روي پرونده جزايري 10 سال پز بدن اگه ميتونن كار اطلاعاتي خودشون (به گفته خودشون ) تموم كنن و دستا رو رو كنن با لو رفتن اسم افرادي رمثل آقايان نايشافك و جات مملكت كه دچار بحران سياسي نميشه هر چند بايد ديد كه اينا به كيا وصلن؟
به نظر من همه اینا فیلمن چرا ؟ چون همه دلالن از مربی گرفته تا رییس فدراسیون پس الکی حرص نخورین بابا اینا کار خودشونو می کنن مثل همین 3 هزار میلیارد تومان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل