بازدید 9431

تأیید حکم اعدام عامل قتل پل مدیریت

هفته گذشته یکی از شعب دیوان عالی کشور حکم صادره از شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران مبنی بر اعدام قاتل دختر دانشجو در پل مدیریت را تایید کرد و پرونده برای اجرای حکم به دادستانی تهران ارسال شده است.
کد خبر: ۱۸۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۸ 03 September 2011
سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران ازتایید حکم اعدام عامل قتل پل مدیریت تهران خبر داد.
 
 افتخاری در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبرگفت: هفته گذشته یکی از شعب دیوان عالی کشور حکم صادره از شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران مبنی بر اعدام قاتل دختر دانشجو در پل مدیریت را تایید کرد و پرونده برای اجرای حکم به دادستانی تهران ارسال شده است.

وی با بیان اینکه درخواست اولیای دم همچنان قصاص است، گفت: موضوع جدیدی از طرف اولیای دم اعلام نشده است.

یادآور می شود روز چهارشنبه 15 تیر امسال مرد جوانی روی پل عابر پیاده در منطقه پل مدیریت ، مهسا دختر جوان دانشجورا با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و دختر همراه وی را هم زخمی کرد اما قبل از اینکه موفق به فرار شود با تلاش رهگذران که شاهد این جنایت بودند، دستگیر شد.

بعد از تحقیقات در دادسرای جنایی و صدور قرار مجرمیت برای متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال و جلسه دادگاه پنجم مرداد به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده، بزه انتسابی به متهم را با توجه به مدارک موجود در پرونده محرز دانست و خواستار اشد مجازات برای وی شد.

اولیای ‌دم نیز که به خاطر تألمات روحی در دادگاه حضور نداشتند خواسته خود را قصاص متهم اعلام کردند.

در جلسه دادگاه دوست مهسا و 3 شاهد پرونده قبل از متهم در جایگاه قرار گرفتند و اظهارات خود را بیان کردند و بعد از آنها، کوشا - متهم پرونده در جایگاه قرار گرفت و در تشریح حادثه ، انگیزه خود از قتل را بی ‌اعتنایی مهسا به عشق یک‌ طرفه خود اعلام کرد.

در پایان جلسه، قاضی عزیزمحمدی و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و در نهایت متهم را به قصاص در ملأ عام محکوم کردند.

بعد از اتمام مهلت قانونی برای اعتراض طرفین به حکم صادره، پرونده روز گذشته به دیوان عالی کشور ارسال شد تا قضات دیوان عالی درباره آن اعلام نظر کنند.

سرانجام قضات یکی از شعب دیوان عالی کشور بعد از بررسی پرونده و مشورت، حکم صادره از سوی دادگاه کیفری استان تهران را تأیید کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار