بازدید 21781

در دیدار نماینده ویژه روسیه با بشار اسد چه گذشت؟

در این سفر همچنین نامه ای از «دیمیتری مدودف»، رئیس جمهور روسیه به بشار اسد تسلیم شده، در حالی که از محتوای این نامه تاکنون جزییاتی منتشر نشده است/ گویا انتشار خبر دیدار نماینده روسیه با بشار اسد و موضع گیری وی در قبال تحولات روسیه، اتحادیه عرب را که می‌خواستند...
کد خبر: ۱۸۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۵ 30 August 2011
سرویس بین‌الملل ـ نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه، روز گذشته در دمشق با مقامات این کشور دیدار کرد.

به گزارش «تابناک»، بنا بر خبر «دیلی استار» لبنان، نماینده ویژه روسیه پس از انجام دیدار با مقامات سوریه گفت: سیاست مسکو در قبل دمشق تغییری نکرده و این کشور همچنان مخالف اعمال تحریم‌های کشورهای خارجی علیه سوریه است.

بنابراین، «میخائیل بوگدانف»، معاون وزیر خارجه روسیه در این باره اعلام کرده است: موضع روسیه درباره دمشق، هیچ تغییری نکرده و روسیه همچنان از فرایند انجام اصلاحات سیاسی در سوریه حمایت می‌کند و امیدوار است این اقدامات ثبات را در سوریه پدید آورد.

معاون وزیر خارجه روسیه که هم با «بشار اسد» و هم با «ولید المعلم»، وزیر خارجه سوریه دیدار کرده، از مقامات سوریه خواسته است که همچنان دو کشور، مشورت‌های خود را در همه زمینه‌ها ادامه دهند.
 
در این سفر همچنین نامه‌ای از «دیمیتری مدودف»، رئیس جمهور روسیه به بشار اسد تسلیم شده، در حالی که از محتوای این نامه تاکنون جزییاتی منتشر نشده است.

در همین راستا، روسیه به همراه چین تاکنون با تصویب قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل، علیه حکومت بشار اسد مخالفت کرده است.

گویا انتشار خبر دیدار نماینده روسیه با بشار اسد و موضع‌گیری وی در قبال تحولات روسیه، اتحادیه عرب را که می‌خواستند بیانیه‌ای درباره تحولات سوریه صادر کنند، با تردید روبه‌رو کرده است، چرا که جلسه این اتحادیه که برای صدور قطعنامه درباره سوریه در قاهره تشکیل شده بود، بدون صدور قطعنامه و اجماع به پایان رسید.

گفتنی است، وزیر خارجه لبنان که در این جلسه شرکت داشته به روزنامه «اللواء» گفته است: اعضا درباره صدور بیانیه درباره تحولات سوریه به اجماع نرسیدند و قطعنامه‌ای در این باره صادر نشد، اما اعضا بر دخالت نکردن در امور داخلی سوریه تأکید کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار