بازدید 21911
با پیشروی مخالفان به سمت طرابلس؛

نفس سرهنگ به شماره افتاد

مقامات وزارت دفاع آمریکا، شلیک یک فروند موشک اسکاد توسط طرفداران قذافی را تأیید کرده اند و در این باره، «محمد الزواوی»، مدیر رسانه ای انقلابیون اعلام نمود: قدافی دیوانه است و ما از تصمیم او برای حمله شیمیایی می ترسیم/ برخی از تحلیلگران، استفاده رژیم قذافی از موشک های اسکاد را نشانه ضعف و ناتوانی وی دانسته اند...
کد خبر: ۱۸۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷ 17 August 2011
سرویس بین‌الملل ـ با در اختیار گرفتن شهر «زاویه» به دست مخالفان معمر قدافی، دیکتاتور لیبی، گویا نفس سرهنگ به شماره افتاده است.

به گزارش «تابناک»، در همین حال، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، گزارش داد: فرستاده ویژه سازمان ملل متحد، وارد تونس شده تا مقدمات کناره‌گیری مسالمت آمیز (!) معمر قذافی را فراهم کند.

این نماینده ویژه که «عبدالله الخطیب»، وزیر خارجه سابق اردن است، در حالی به چنین مأموریتی فرستاده شده که وزیر کشور دولت قذافی فرار کرده و حمله موشکی وی هم شکست خورده است.

از سویی، همزمان با حضور عبدالله الخطیب در تونس، «لئون پانتا»، وزیر دفاع آمریکا هم اعلام کرد: دیگر نفس معمر قذافی به شماره افتاده، چرا که مخالفان در حال پیشروی به دو شهر در 40 مایلی طرابلس هستند.

بنا بر این گزارش، در مذاکراتی که میان این نماینده ویژه، وزیر خارجه تونس و نماینده انقلابیون لیبی صورت گرفته، نماینده انقلابیون از تصمیم نماینده ویژه برای مذاکره با معمر قذافی عصبانی شده است.

در همین حال، مقامات وزارت دفاع آمریکا، شلیک یک فروند موشک اسکاد توسط طرفداران قذافی را تأیید کرده اند و در این باره، «محمد الزواوی»، مدیر رسانه ای انقلابیون اعلام کرد: قدافی دیوانه است و ما از تصمیم او برای حمله شیمیایی می ترسیم.

وی همچنین افزود: ما توانایی مقابله با موشک های اسکاد را نداریم؛ اما امیدواریم ناتو بتواند این کار را انجام دهد.

از سوی دیگر، برخی از تحلیلگران، استفاده رژیم قذافی از موشک های اسکاد را نشانه ضعف و ناتوانی وی دانسته اند، در حالی که برخی دیگر، شلیک این موشک را اخطاری جدی از سوی قذافی برای انجام حملات موشکی و شیمیایی دانسته‌اند.

این در حالی است که تک تیراندازهای رژیم قدافی با کمین گرفتن در پشت ساختمان های بلند در شهر زاویه، به شکار انقلابیون می پردازند؛ افرادی که در روزهای اخیر در شهر زاویه به انقلابیون پیوسته اند، اقرار کرده اند که در پنج ماه گذشته، به اجبار به طرفداری از قذافی و جنگیدن با انقلابیون مجبور شده اند.

گویا، اگر معمر قذافی توانایی استفاده از سلاح شیمیایی و میکروبی را داشته باشد، در روزهای آینده از آن استفاده خواهد کرد و آن هنگامی است که وی به این نتیجه برسد که کار بر او سخت شده و دیگر راهی نمانده است. در این صورت، جهان با فاجعه ای انسانی در لیبی روبه‌رو خواهد بود که هزینه آن را ملت لیبی پرداخت خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
قذافی باید به اندازه تمام جنایت هایش غذاب پس بده. خیال کردید که دنیا بی حساب و کتاب است؟؟ باید روزی چند بار بمیره و دوباره زنده بشه تا بلکه بتونه به شکل فیزیکی بمیره.
يعني ژنرالهاي ارتش ليبي از يك سرهنگ ديوانه حساب ميبرند ! پس در ليبي سرهنگ مافوق ژنرالهاست.!
باید پرسید که این سلاح های شیمیایی رو کی تولید کرده که باعث فاجعه انسانی بشه؟؟ کسی غیر از اروپا و آمریکا؟؟ تمام سلاح های ضد انسانی فقط و فقط در دست ابرقدرت هاست
قابل توجه برادر بشار قذافي هم باي باي
فکر نمی کنید غرب برای نجات خود از رکود اقتصادی و کارآفرینی برای شرکتهایش نیاز بنابودی چند کشور مخصوصا نفتی دارد تا با یک تیر دونشان بزند.اول تخریب کامل ، بعد سازندگی با پول نفت همان کشور تخریب شده ! بعد یک دیکتاتور جدید با ظاهری فریبنده و آزادیخواه میشود پادشاه مادام العمر!ایران،مصر،لیبی،تونس،افغانستان،عرا ق،لبنان،سوریه و فلسطین در فهرست تخریب غرب و حالا چین و روسیه قرار دارند!!!!
این "مسالمت آمیز (!)" رو خوب اومدی
مرگ بر دیکتاتور در هر کجای عالم /تاریخ ثابت کرده دیکتاتورها با خفت و خواری میمیرند
آیا در سوریه هم کسی کشته شده؟ آیا اصلا کشوری بنام سوریه وجود دارد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها