بازدید 6452

قتل اولين جوان معترض انگليسي در لندن

دو روز پس از كشته شدن يك جوان به دست پليس در شهر تاتنهام و آغاز اعتراضات خياباني، پليس انگليس امروز (سه‌شنبه) در بيانيه‌اي از كشته شدن اولين جوان انگليسي در سه روز اعتراضات خياباني مردم اين كشور خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۸ 10 August 2011
خشونت شديد پليس لندن كه در نتيجه دستور مستقيم نخست وزير اين كشور اعمال شد، سرانجام اولين جوان انگليسي را به كشتن داد.

به گزارش فارس، دو روز پس از كشته شدن يك جوان به دست پليس در شهر تاتنهام و آغاز اعتراضات خياباني، پليس انگليس امروز (سه‌شنبه) در بيانيه‌اي از كشته شدن اولين جوان انگليسي در سه روز اعتراضات خياباني مردم اين كشور خبر داد.

خبرگزاري آلمان با اعلام اين خبر افزود، پليس انگليس اعلام كرد كه جواني 26 ساله پس از آنكه با گلوله پليس مجروح شد، به بيمارستان منتقل شد و در بيمارستان جان سپرد.

روزنامه انگليسي ديلي تلگراف امروز اعلام كرد: ديويد كامرون كه تعطيلات تابستاني خود در ايتاليا را به دليل وخامت اوضاع و ناآرامي فراوان در كشورش نيمه‌تمام گذاشت و امروز به لندن بازگشت در واكنش به ناآرامي‌هاي اخير از پليس خواست كه براي مقابله با معترضان شدت عمل بيشتري به خرج بدهد.

بنا بر اين گزارش، جوان 26 ساله زماني در محله كريدون در جنوب لندن، پيدا و به بيمارستان منتقل شد كه از اصابت چند گلوله در بدن خود بيهوش شده بود.

پليس به جزئيات بيشتري در اين خصوص اشاره نكرد.

در همين ارتباط، پليس انگليس در اقدامي كه نشان‌دهنده وخيم‌تر شدن وضعيت اعتراضات و ناامني در اين شهر است، 16 هزار نيروي پليس را براي استقرار در خيابان‌هاي لندن فرا خواند.

ناآرامي هاي لندن از سه شب پيش و در پي كشته شدن يكي از شهروندان به وسيله پليس در تاتنهام شروع شد.

شهروندان روز شنبه در يك راهپيمايي آرام كشته شدن مارك دوگان 29 ساله را محكوم كردند ولي اين اعتراض شب‌هنگام به شورش و ناآرامي تبديل شد كه يك‌شنبه و دوشنبه هم ادامه يافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار