بازدید 24503

موزه آرنولد در اتریش افتتاح شد + عکس

در این موزه تخت‌خواب دوران کودکی او، موتوری که در یکی از فیلم‌های «نابودگر» سوار آن شد، اولین دمبل‌هایی که با آنها تمرین کرد و نمونه‌ای از میز کار او در فرمانداری کالیفرنیا دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۸۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸ 31 July 2011
خانه دوران کودکی آرنولد شوارتزنگر بازیگر هالیوود در اتریش به موزه تبدیل شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از بی.بی.سی، شوارتزنگر که زمانی در مسابقات جهانی پرورش اندام نفر اول شد و سپس به هالیوود رفت و بعد هم فرماندار کالیفرنیا شد، یکشنبه هشتم مرداد 64 ساله شد.

همزمان با تولد این بازیگر موزه او در اتریش افتتاح شد. در این موزه تخت‌خواب دوران کودکی او، موتوری که در یکی از فیلم‌های «نابودگر» سوار آن شد، اولین دمبل‌هایی که با آنها تمرین کرد و نمونه‌ای از میز کار او در فرمانداری کالیفرنیا دیده می‌شود.

شوارتزنگر سال 1966 روستای تال زادگاه خود در نزدیکی گراز در اتریش را ترک کرد. او در مراسم گشایش این موزه حضور نداشت، اما پیشتر از این مسئله ابراز خوشحالی کرده بود.

هلگا فارستنر، از مسئولان موزه گفت: «خیلی از خبر وجود اشیاء دوران کودکی و چیزهایی که به فیلم‌های او برمی‌گردند هیجان‌زده شد، او هر وقت در اتریش است به تال می‌آید.»

آرنولد شوارتزنگر در چند وقت اخیر تیتر اصلی روزنامه‌ها بود، دلیل این مسئله رسوایی اخلاقی و مشکلات خانوادگی بود، اما در اتریش همزمان با روز تولدش مراسم گرامیداشت برای او برپا شد.

بازیگر «نابودگر» و «دروغ‌های حقیقی» زمانی در طبقه اول این خانه زندگی می‌کردند و به آب و برق دسترسی نداشتند.

در این موزه در جدول‌هایی برنامه روزانه تمرین‌های سخت آرنولد نوشته و ماجرای او از بدنسازی تا ستاره شدن در هالیوود توضیح داده شده است.

در این موزه عکس ماریا شرایور که برای 25 سال همسر او بود نیز دیده می‌شود، اما هیچ اشاره‌ای به مشکلات خانوادگی اخیر این بازیگر نشده است.

فارستنر درمورد علاقه مردم به این بازیگر گفت: «مردم او را دوست دارند چون او بچه معمولی بود که در زندگی جالبش ستاره شد. مردم اتریش به عنوان شهروندی اتریشی به او افتخار می‌کنند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار