بازدید 2896

نوسان بهاي نفت در بازار آسيا

در معاملات صبحگاهی بازار آسیا، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه اوت با سی و چهار سنت کاهش، نود و نه دلار و بیست و پنج سنت معامله شد اما بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر هفده سنت افزایش یافت و به صد و هجده دلار و چهل و پنج سنت رسید.
کد خبر: ۱۷۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۳ 27 July 2011
 در بحبوحه نگرانی های بازار از بحران بدهی در اروپا و جدال سیاسی در آمریکا بر سر بالابردن سقف بدهی این کشور، بهای نفت روز چهارشنبه در بازار معاملات الکترونیک آسیا با نوسان همراه بود و روند مشخصی را دنبال نکرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در معاملات صبحگاهی بازار آسیا، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه اوت با سی و چهار سنت کاهش، نود و نه دلار و بیست و پنج سنت معامله شد اما بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر هفده سنت افزایش یافت و به صد و هجده دلار و چهل و پنج سنت رسید.

 بهای نفت روز سه شنبه در پایان معاملات بازار نیویورک تحت تأثیر کاهش ارزش دلار افزایش یافت با این حال ناتوانی مسئولان سیاسی آمریکایی در رسیدن به توافق برای بالابردن سقف بدهی این کشور باعث شد بهای نفت در این بازار با نوسانات زیادی همراه باشد.

روز سه شنبه در بازار نیویورک، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه سپتامبر با سی و نه سنت افزایش نسبت به روز قبل، نود و نه دلار و پنجاه و نه سنت معامله شد. بهای نفت در اواسط معاملات به صد دلار و شصت و دو سنت نیز رسید که بالاترین سطح از اوایل ماه ژوئن بود. در بازار لندن نیز هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در دوره مشابه با سی و چهار سنت افزایش، صد و هجده دلار و بیست و هشت سنت خرید و فروش شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست