بازدید 7036
حسن بیادی با تأکید بر پیروی از تصمیمات جامعتین:

جبهه ایستادگی به دنبال وحدت اصولگرایان است

دشمن از آغاز انقلاب به دنبال تضعیف جایگاه بلند روحانیت، ولی فقیه و نهادهای دلسوز انقلاب بوده و.../ نوع حرکت های اخیر دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود، ایجاد انشقاق، تفرقه و تقابل میان نیروهای خودی است/ حجم پرونده های باز شده در جریانات اخیر بیش از اندازه گسترده شده و.../ نباید به بهانه انتخابات و با هدف سهم خواهی، اولویت های مهم در راستای تعالی آینده کشور را فراموش کرد.
کد خبر: ۱۷۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۷ 22 July 2011
عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی، گفت: با توجه به ظرفیت های روحانیت و مراجع معظم تقلید، به ویژه رفتار و گفتار صادقانه آنها با مردم، باید نقش آنها در تصمیمات و موضع گیری گروه های سیاسی اصولگرا بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حسن بیادی در گفت وگو با «تابناک»، با اشاره به این که دشمن از آغاز انقلاب به دنبال تضعیف جایگاه بلند روحانیت، ولی فقیه و نهادهای دلسوز انقلاب بوده و هست، گفت: حاکمیت ولایت فقیه و نقش بی بدیل روحانیت در انقلاب اسلامی، حاصل خون هزاران شهید است و به راحتی به دست نیامده که بخواهیم به راحتی آن را از دست دهیم.

بیادی در ادامه گفت: بنابراین، با تحلیل منصفانه و دقیق این جریانات می توان به این نتیجه رسید که دشمن با یک کودتای نرم، به دنبال برکناری علما، روحانیون، مرجعیت و دلسوزان واقعی انقلاب از صحنه و هدف اصلی اش نیز تضعیف جدی جایگاه رهبری و نهادهای منتسب به آن است.

اهم نکات مطرح در این گفت وگو به شرح زیر است:

ـــ از جمله مهمترین نقاط تمایز توطئه های اخیر دشمن با توطئه های پیشین می توان به این نکته اشاره کرد که نوع حرکت های اخیر دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود، ایجاد انشقاق، تفرقه و تقابل میان نیروهای خودی است.

ـــ عیان شدننقشه ها، فتنه ها و رفتارهای نادرست و انحرافی اخیر، از عنایات خداوند تبارک و تعالی بود تا برای برخی افرادی که دوگانه می اندیشیدند، ولی دل در گرو انقلاب داشتند، تا اندازه بسیاری مسأله روشن شود، ولی نباید غافل شد و باید در آینده مراقب جریان در جریان هایی بود که توسط برخی انحرافیون و جریانات افراطی شکل خواهد گرفت، چرا که این حرکت ها، تصمیم سازی و تصمیم گیری ها را برای دلسوزان انقلاب سخت تر خواهد کرد.

ـــ
حجم پرونده های بازشده در جریانات اخیر، بیش از اندازه گسترده شده و برای درمان این معضلات و حفظ مسیر رو به رشد نظام در ریل اصلی خود، نیاز مبرم به حضور عقلا و نخبگان دلسوز داریم؛ افزون بر اینکه باید از هرگونه برخوردهای افراطی و تفرقه افکن جلوگیری شود.

ـــ کشور ما در موقعیت کنونی برای برون رفت از معضلات موجود و دفع تهدیدات داخلی و خارجی، حتما نیازمند اتحاد ملی و ایستادگی بر سر اصول از سوی همه گروه های دلسوز داخل نظام است و برای همین، نباید به بهانه انتخابات و با هدف سهم خواهی، اولویت های مهم در جهت تعالی آینده کشور را فراموش کرد.

ـــ توصیه ما به همه دوستان این است که با در پیش گرفتن روش های نادرست و خودخواهانه کاری نکنند که مجلس به جای حضور افراد دلسوز و تأثیرگذار در دست افرادی قرار گیرد که نتوانند مأموریت های خود را به درستی انجام دهند و خدای ناکرده آینده نظام با مخاطرات جدی روبه رو شود، به ویژه آنکه دسته بندی های جدید در بدنه اصولگرایان، قطعا کمکی به حفظ وحدت نکرده و با تحلیل قوای اصولگرایان آنها را از رسیدن به هدف اصلی بازمی دارد.

ـــ اولویت ائتلاف اصولگرایان باید ایجاد بسترهای لازم برای برنامه ریزی برای وحدت و ایستادگی در مقابل چالش های آینده نظام باشد و برای همین، هماهنگی و همدلی برای تشکیل یک مجلس کارآمد، باید از اولویت های کاری همه گروه های اصولگرا باشد و با تقویت جبهه ایستادگی در مسیر اهداف الهی انقلاب اسلامی، فرصت را از افراطیون و عناصر ساکت در مقابل فتنه و انحرافات بگیریم.

ـــ جبهه ایستادگی از ابتدا به حرکت اصیل جامعتین اعتقاد داشته و بر این باور است که گاهی از نجابت و سعه صدر جامعتین سوءاستفاده شده است و برای همین، ما از حضرت آیت الله مهدوی کنی به عنوان یکی از ارکان مهم این جریان می خواهیم که همچون همیشه جلوی رفتارهای افراطی برخی افراد و گروه ها را بگیرند.

ـــ در سال های گذشته، برخی ناکارآمدی ها، دغدغه های رهبری را دوچندان کرده و سبب شده تا در بسیاری از موارد، حل مشکلات و اختلافات مستقیم به دوش ایشان افتاده و از جایگاه رفیع ولایت فقیه در نظام هزینه شود و این در حالی است که با همدلی، کنار گذاشتن تعصبات و تنگ نظری ها، می توان به گونه بهتری رفتار کرد و حرکت نظام به سمت یک آینده مطلوب را با کمترین هزینه سرعت بخشید.

ـــ اگر تشکل هایی ناهماهنگ با منشور جامعتین به فعالیت بپردازند، به نتیجه ای دست نخواهند یافت، مگر ایجاد انشقاق در صف واحد اصولگرایی و ایجاد تردید در میان دوستداران انقلاب؛ بنابراین، توصیه ما این است که همه گروه های اصولگرا با محور قرار دادن منشور جامعتین و با نگاه به آینده، خود را در کنار دیگر اصولگرایان تعریف کنند.

ـــ جبهه ایستادگی نیز با هدف تقویت اتحاد اصولگرایان، حرکت بر مبنای تصمیمات جامعتین و پرهیز از هرگونه سهم خواهی در سال های گذشته شکل گرفته و متعلق به همه گروه های اصولگراست و آقای رضایی که از چهره های خدوم، ولایی و با برنامه نظام و امین رهبری هستند، با همین هدف بر این ائتلاف تأکید کرده و همچون همیشه اصرار دارند که به بهترین شکل ممکن از همه ظرفیت های اصولگریان دلسوز و کارآمد استفاده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری