بازدید 25580

تولید «قلاده های طلا» فعلا متوقف شد!

این فیلم که لقب سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای پس از انقلاب را از آن خود کرده و بنا دارد به تحولات پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از زاویه نگاه هر چهار نامزد این انتخابات بپردازد، امروز صبح پس از تصویربرداری از سکانس های اغتشاشات خیابانی پس از انتخابات در میدان هفت تیر، به دلایل نامعلومی فعلا متوقف شد.
کد خبر: ۱۷۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸ 22 July 2011
فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» به کارگردانی «ابوالقاسم طالبی» که پس از چهار ماه پیش‌تولید، از اول خرداد ماه سال جاری در تهران، کار خود را آغاز کرده بود، امروز صبح پس از تصویربرداری از سکانس های اغتشاشات خیابانی و تجمعات غیرقانونی پس از انتخابات در میدان هفت تیر، به دلایل نامعلومی فعلا متوقف شد.


به گزارش «تابناک»، این فیلم سینمایی که لقب سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای پس از انقلاب را از آن خود کرده و بنا دارد به تحولات پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از زاویه نگاه هر چهار نامزد این انتخابات بپردازد، پس از فيلم برداري در لوكيشن‌هاي شهرك آزمايش، باغ فردوس، خيابان قزوين، شهرك غرب، گيشا، چهار راه استانبول، بيمارستان بهمن، افسريه و فرمانيه، امروز صبح بخشی از سکانس های مربوط به اغتشاشات خیابانی را در میدان هفت تیر تهران فیلمبرداری کرد.



گزارش خبرنگار «تابناک»، حاکی است صحنه های مربوط به اغتشاشات امروز با نقش آفرینی نزدیک هشتصد هنرور و دویست تن گارد ویژه فیلمبرداری شده است.

بنا بر این گزارش، در «قلاده های طلا» که با جملاتی چون «هر ايراني يك رأي، ما يك ملتيم به مثابه يك تن و چو ايران نباشد تن ما مباد» آغاز مي‌شود، بازیگرانی چون، «امين حيايي، محمدرضا شريفي‌نيا، حميدرضا پگاه، علي‌رام نورايي، نيلوفر خوش‌خلق، دكتر محمود عزيزي، حسين سحرخيز، اكبر سنگي، مهدي صبايي، كيانوش گرامي، داريوش اسدزاده، پوراندخت مهيمن، پرديس افكاري، مريم سلطاني، آزيتا تركاشوند» و... ایفای نقش می کنند و بر خلاف برخی اخبار ـ که مریلا زارعی را از بازیگران این فیلم اعلام کرده اند ـ وی در این فیلم نقشی ندارد.



گفتنی است، این فیلم که به تهیه کنندگی «محمد خزاعی» و مدیریت تولید «حسین هادیان فر» در حال تولید بود، امروز پس از فیلمبرداری سکانس های ذکر شده، فعلا متوقف شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
جالبه که سبزها خودشون صدها فیلم و کلیپ و مستند و عکس فتوشاپی! و چه و چه راجع به حوادث پس از انتخابات میسازن، بعد که یک نفر دیگه از یه دید دیگه میخواد به این حوادث نگاه کنه شروع میکنن به هوچی گری و جنجال. آقای ابوالقاسم طالبی به هیچ عنوان نباید تحت تاثیر این جوسازی ها قرار بگیره و کوتاه بیاد.
این لقب ها را از کجا برای فیلمی که هنوز تولید نشده در میارید ؟ تازه از هنزپیشه هاش معلومه که قراره چه فیلمی بشه !!!!! از الان تبلیغات را شروع کردید شاید به جایی برسید !!!؟؟
اتفاقا دلایل کاملا هم معلومه
خيلي دلايلش نامعلومه!؟!؟!؟
نمی شود به نام آزادی بیان و فعالیت هنری به ترویج نظرات فتنه گران پرداخت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس