بازدید 2898
به دنبال قهرماني بانوان ژاپن در پيكارهاي آلمان صورت گرفت

انتقاد گسترده رسانه‌ها از بانوان مغرور آمريكا

كسب مقام نايب‌قهرماني فوتبال بانوان جهان باعث انتقاد رسانه‌هاي نوشتاري آمريكا عليه تيم ملي اين كشور شد.
کد خبر: ۱۷۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹ 19 July 2011
به گزارش فارس و به نقل از خبرگزاري ورزش آلمان، در شرايطي كه 2 روز از ديدار نهايي پيكارهاي جام‌جهاني زنان در آلمان با قهرماني تيم ژاپن، سپري شده است، مطبوعات ايالات متحده به نايب قهرماني به دست آمده اين كشور‌ از زاويه موفقيتي بزرگ نگاه نكرده و در تحليل‌هاي خود به خاطر از دست رفتن فرصت قهرماني، انتقاد كرده‌اند.

نشريه لوس‌آنجلس تايمز در گزارشي به همين منظور عنوان كرده كه بازيكنان تيم آمريكا با غرور كاذب راهي بازي با خاوردوري‌ها شدند كه همين امر باعث شد در نهايت، بازنده اين مصاف باشند.
اين نشريه براي گزارش خود حتي تيتر " ژاپني‌هاي لبريز از انگيزه، باعث ايجاد شوك بر پيكره آمريكايي‌هاي مغرور شدند " استفاده كرد.

روزنامه سان‌‌فرانسيسكو كرونيكل نيز در تحليل كوتاه خود به اين ديدار به عنوان يك فرصت مطلوب كه با بي‌توجهي از دست رفت، توجه كرده است. نويسنده اين نشريه براي مطلب خود تيتر "تاسفي برچيده شده " را برگزيد.

نيويورك‌پست از جمله نشريات پرمخاطب آمريكا نيز در موضع مشابهي، اقدام به تحليل كرد و از شكست در ديدار نهايي به عنوان "اميدهاي رنگ باخته آمريكا " نام به ميان آورد.

در ديدار نهايي اين پيكارها، بانوان آسيايي توانستند نتيجه بازي را در وقت قانوني از 2 بر يك به تساوي 2 بر 2 تغيير داده و در ضربات پنالتي قهرماني را جشن بگيرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل