بازدید 10398

طلاق به خاطر خوشگذراني همسر

همسرم حتي از دخترم نمي‌پرسد كه حالش چطور است، چه رسد به اينكه بداند او در چه مدرسه‌اي تحصيل مي‌كند بارها و بارها اتفاق افتاده كه دخترم بيمار شده است حتي يك‌بار به بالين دخترم نيامده تا او را آرام كند و دختر من از محبت و مهر مادري واقعا محروم بوده است و فقط اسم مادر را در شناسنامه‌ به عنوان مادر مي‌شناسد.
کد خبر: ۱۷۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۶ 19 July 2011
تهران امروز: مردي در دادگاه خانواده گفت: همسرم نسبت به دخترم بسيار بي‌محبت و بي‌تفاوت است و تنها به فكر خوش‌گذراني‌هاي خود با دوستانش است و گويي دختري ندارد كه نيازمند صحبت وي است.

مردي با حضور در دادگاه خانواده ضمن درخواست طلاق، دليل خود را بي‌توجهي‌هاي همسرش به فرزند دخترش دانست و اظهار كرد: همسرم انگار نه انگار كه فرزندي دارد، مدام به فكر تفريحات خود است و اصلا به دخترمان توجهي نمي‌كند.

او مرتب با دوستانش به سفرهاي مختلف مي‌رود و اگر بخواهم با او مخالفتي كنم با دعوا و قهر كردن بيشتر به دخترمان صدمه مي‌زند و تا امروز مجبور به سكوت بودم چرا كه آينده دخترم از همه چيز برايم مهم‌تر است.

وي در ادامه افزود: يك دختر 10ساله بيش از هر چيز به مادر نيازمند است، اما دختر من از محبت مادري كاملا محروم بوده است، چرا كه همسرم فقط به فكر خوش‌گذراني است و بيشتر وقت خود را خارج از خانه با دوستانش مي‌گذراند. به طوري خود دخترم از اين وضع خسته شده است.

اين مرد 37 ساله با بيان اينكه همسرم حتي نمي‌داند دخترم در چه مدرسه‌اي تحصيل مي‌كند عنوان كرد: همسرم حتي از دخترم نمي‌پرسد كه حالش چطور است، چه رسد به اينكه بداند او در چه مدرسه‌اي تحصيل مي‌كند بارها و بارها اتفاق افتاده كه دخترم بيمار شده است حتي يك‌بار به بالين دخترم نيامده تا او را آرام كند و دختر من از محبت و مهر مادري واقعا محروم بوده است و فقط اسم مادر را در شناسنامه‌ به عنوان مادر مي‌شناسد.

وي در پاسخ به پرسش قاضي دادگاه مبني بر اينكه آيا تا كنون به مشاوره مراجعه كرديد، گفت: بله، بارها نزد مشاور رفته‌ايم اما هيچ پاسخي دريافت نكرديم. زيرا همسرم تا چشمش به دوستانش مي‌افتد همه چيز را فراموش مي‌كند، خيلي سعي كردم او را از دوستانش جدا كنم، اما متاسفانه نفوذ دوستانش آن‌قدر روي همسرم زياد است كه نتوانستم.

وي در پايان جلسه اظهار كرد: من به خاطر دخترم ديگر حاضر نيستم با اين وضع به زندگي ادامه دهم، زيرا اگر از همسرم جدا شوم تكليف زندگي‌ام مشخص مي‌شود و فرزندم كمتر غصه مي‌خورد و مرتب مادر خود را با مادر دوستانش مقايسه نمي‌كند و حسرت نمي‌خورد. دخترم نيز از وضع ناراحت است و مشكلي با جدايي من و مادرش ندارد.

قاضي جلسه بعد از شنيدن اظهارات اين مرد به دليل عدم حضور زن در دادگاه حكم طلاق را صادر نكرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی