بازدید 6558

انتقام زن و شوهر اسيدپاش از يك مرد جوان

وي با اشاره به ماجراي اسيدپاشي گفت: شوهرم با پي بردن به اين مزاحمت‌ها درصدد انتقام از مرد غريبه بود. بنابراين قرار شد بر چهره وي اسيد بپاشد تا با اين كار مرد غريبه ديگر مزاحم من و زندگي‌ام نشود.
کد خبر: ۱۷۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰ 18 July 2011
جام جم: زن و شوهري كه در پي انتقام‌گيري از يك مرد جوان، وي را با اسيد سوزانده بودند، تحت تعقيب پليس تبريز قرار گرفتند كه با دستگيري زن جوان، جستجو براي دستگيري شوهر وي ادامه دارد.

چند روز پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تبريز در استان آذربايجان شرقي تماس گرفت و از وقوع يك مورد اسيدپاشي خبر داد.

دقايقي بعد ماموران كلانتري 21 با حضور در محل حادثه كه مركز شهر بود و تحقيق از شاهدان حادثه متوجه شدند مردي مورد حمله يك زن و مرد اسيدپاش قرار گرفته است. به اين ترتيب مرد مصدوم به بيمارستان منتقل شد و در حالي كه با مرگ دست و پنجه نرم مي‌كرد با تلاش پزشكان نجات يافت.

با تشكيل پرونده قضايي در اين زمينه، ماموران پليس آگاهي با حضور در محل حادثه و تحقيق از شاكي متوجه شدند وي با يك زن جوان از چندي پيش اختلاف داشته است و روز حادثه نيز وي به همراه مرد غريبه‌اي راهش را سد كرده و بر سر، چهره و كمر وي اسيد پاشيده‌اند.

ردپاي يك زن در اسيدپاشي

با مشخص شدن هويت زن جوان ـ يكي از افراد اسيدپاش‌ـتحت تعقيب قرار گرفت و در جنوب شهر دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد. زن جوان هرگونه آشنايي با شاكي ـ مرد مصدوم ـ را نپذيرفت و ادعا كرد به اشتباه دستگير شده است.

بنابراين، شاهدان حادثه به پليس آگاهي احضار شدند و در مواجهه حضوري با زن متهم قرار گرفتند كه وي به ناچار اعتراف كرد.

اعتراف اسيدپاشي به قصد انتقام‌گيري

زن جوان در اظهاراتش به پليس گفت: چندي پيش با مرد شاكي آشنا شده و ارتباطمان شكل گرفت. در پي اختلاف‌هايي ديگر همديگر را ملاقات نكرده و بعد من ازدواج كردم. اما مرد جوان با اطلاع از اين موضوع برايم ايجاد مزاحمت مي‌كرد.

متهم اضافه كرد: هر روز تهديدهاي مرد جوان بيشتر مي‌شد تا اين كه ماجراي مزاحمت‌هايش را با شوهرم در ميان گذاشتم.

وي با اشاره به ماجراي اسيدپاشي گفت: شوهرم با پي بردن به اين مزاحمت‌ها درصدد انتقام از مرد غريبه بود. بنابراين قرار شد بر چهره وي اسيد بپاشد تا با اين كار مرد غريبه ديگر مزاحم من و زندگي‌ام نشود.

زن جوان اضافه كرد: طبق نقشه شوهرم با مرد مزاحم تماس گرفته و از وي خواستم براي ملاقات با من به يكي از ميادين شهر بيايد. به محض حضور مرد مزاحم در محل قرارمان، من و شوهرم اسيد را بر چهره وي پاشيده و 2 نفري فرار كرديم. بنا بر اين گزارش، در پي اظهارات زن جوان، شوهر وي تحت تعقيب پليس قرار گرفت تا پس از دستگيري و تحقيق راز اين اسيدپاشي برملا شود.

مرد جوان ـ شاكي ـ بر اثر اسيدپاشي دچار 25 درصد سوختگي شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار