بازدید 5113
انصراف تيم پزشكي پس از پانزده سال!

تبعات بي‌پولي در باشگاه استقلال

دكتر امين نوروزي كه به مدت 15 سال به عنوان پزشك باشگاه استقلال فعاليت كرده بود سرانجام از اين تيم جدا شد. در اين سالها مربيان زيادي به باشگاه استقلال رفت و آمد كردند اما نوروزي و دستيارانش همچنان در استقلال ماندگار بودند و با ثبات‌ترين چهره‌هاي نيمكت آبي رنگ به شمار مي‌رفتند.
کد خبر: ۱۷۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۴ 17 July 2011

سرویس ورزشی «تابناک» ـ  قطع همکاری کادر پزشكي استقلال از اين باشگاه ريشه در اختلافات مالي داشت و پس از برگزاري آخرين جلسه بين او و فتح الله زاده تمامي اعضاي تيم دكتر نوروزي از همكاري با باشگاه استقلال تهران انصراف دادند. باشگاه استقلال از مدتها قبل مطالبات مالي كادر پزشكي خود را پرداخت نكرده بود تا اينكه در نهايت تمام اعضاي اين تيم تصميم به جدايي گرفتند.

کادر پزشكي باشگاه استقلال نسبت به اين موضوع معترض بود كه اگر مشكلات مالي در باشگاه وجود دارد به چه علت به ساير بخش‌هاي باشگاه پول تزريق شده و حتي به عنوان نمونه با مربي بدنساز جديد قرارداد سي ميليون توماني امضاء مي‌شود! گفته مي‌شود تيم پزشكي استقلال تا به امروز حتي موفق به دريافت تمام مطالبات مالي خود بابت خريد دارو براي بازيكنان نشده است. نوروزي پيش از اين در چند نوبت از فدراسيون فوتبال براي همكاري با تيم ملي پيشنهاد داشت و بعيد نيست اكنون به اين درخواست پاسخ مثبت بدهد.

از سويي از باشگاه استقلال خبر مي‌رسد فتح الله زاده قصد دارد دكتر شهاب، پزشك سابق تيم ملي را به عنوان رئيس كميته پزشكي باشگاه استقلال منصوب كند. او اختلافات مالي را در اين جابه جايي موثر نمي‌داند و مي‌گويد: «آقاي نوروزي سالها براي باشگاه زحمت كشيدند و امروز به دليل شرايط كاري و مشغله خود، با ما قطع همكاري كردند. به همين دليل دو، سه نفر از پزشكان مجرب براي حضور در باشگاه مد نظرمان هستند و به‌زودي يكي از آنها كار خود را آغاز مي‌كند.»

پزشكي استقلال از اين باشگاه ريشه در اختلافات مالي داشت و پس از برگزاري آخرين جلسه بين او و فتح الله زاده تمامي اعضاي تيم دكتر نوروزي از همكاري با باشگاه استقلال تهران انصراف دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی