بازدید 97040
در حین انجام فریضه نهي از منكر + تصاویر و اخبار تکمیلی
پس از اینکه اين طلبه جوان به همراه دوستانش از سوي اين افراد كه نزدیک شش نفر بودند، مورد حمله قرار گرفت، به بيمارستان عرفان منتقل و ساعت 5 صبح جراحي شد. وی هم اکنون نیز بيهوش بوده و به گفته پزشكان احتمال دارد به دلیل خونريزي شديد و نرسيدن خون به مغز دچار ضايعه مغزي شود.
کد خبر: ۱۷۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸ 17 July 2011
نيمه‌ شب گذشته، سرنشینان يك خودروي پرايد برای چند خانم جوان در چهارراه سيدالشهدا، واقع در بلوار پروين تهرانپارس، مزاحمت ایجاد کردند كه با اعتراض چند تن از جوانان محل روبه رو شده و اقدام به ضرب و جرح آنان کردند.

به گزارش «تابناک»، در جريان اين درگيري، حجت الاسلام «علی خلیلی» طلبه جوانی كه با دو نوجوان همراهش به رفتار ناشايست سرنشینان پرايد و موتورسيكلتي كه همراه آنها بود، اعتراض كرد، از سوي يكي از آنها و از ناحيه شاهرگ گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به شدت مجروح شد.


علی خلیلی در نوجوانی

بنا بر این گزارش، پس از اینکه اين طلبه جوان به همراه دوستانش از سوي اين افراد كه نزدیک شش نفر بودند، مورد حمله قرار گرفت به بيمارستان عرفان منتقل شد و ساعت 5 صبح مورد جراحي قرار گرفت.
وی هم اکنون بيهوش بوده و به گفته پزشكان، احتمال دارد به دلیل خونريزي شديد و نرسيدن خون به مغز دچار ضايعه مغزي شود.

بن ابر اظهارات دوستان این طلبه فداکار، شماره پلاك خودروي مذکور شناسايي شده و در اختیار مأموران انتظامی قرار گرفته است.

گفتني است، اين طلبه جوان كه در حوزه علميه ازگل مشغول تحصيل است، از مراسم جشن نيمه شعبان به سمت منزل راهي بود و مي‌خواست كه دو نفر از دانش‌آموزان نوجوان را تا خانه‌هايشان همراهي كند.


علی خلیلی در جمع دانش آموزان و دوستان هم محلی

در همین باره، یکی از نزدیکان حجت الاسلام خلیلی، گفت: از ساعت 12 تا 4 بامداد هیچ بیمارستان دولتی حاضر به پذیرش وی نشد و بنا بر اظهار پزشکان، به دلیل همین دیرکرد در عمل جراحی، احتمال ضایعه مغزی هست.

همچنین یکی از دوستان علی خلیلی، با بیان اینکه اورژانس سی دقیقه پس از حادثه به محل رسیده است، عنوان کرد: هیچ بیمارستانی حاضر به پذیرش طلبه مجروح نبود و یک بیمارستان هم پذیرش را بسته به دریافت شش میلیون تومان کرد!


علی خلیلی در بیمارستان

این عضو پایگاه بسیج منطقه نارمک درباره وضعیت پذیرش این طلبه جوان در بیمارستان‌ها گفت: متأسفانه پیکر نیمه‌جان علی خلیلی نزدیک سی دقیقه روی زمین مانده بود که سرانجام با یک خودروی پراید به بیمارستان تهران‌پارس رسانده شد و پس از اتصال دستگاه تنفس مصنوعی به وی، به دلیل نبود امکانات جراحی عروق در این بیمارستان، قرار شد وی را به یک بیمارستان دیگر بفرستند.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های «رسول اکرم، امام حسین، شهدای تجریش، سجاد و پارسیان» نیز حاضر به پذیرش وی نشده و با توجه به اینکه وضعیت هشیاری وی در وضعیت 3 از 15 ـ کمای عمیق ـ بود، تنها اعلام کردند می‌توانیم در صورت فوت وی، برایش گواهی فوت صادر کنیم!


علی خلیلی در میان گروهی از دانش آموزان محل

وی افزود: تنها یک بیمارستان، آن هم در ازای دریافت شش میلیون تومان پیش پرداخت، حاضر به پذیرش این طلبه شد که تهیه این مبلغ در ساعت 4 بامداد، بسیار دشوار بود که خوشبختانه به همراهی دوستان و آشنایان وی، این مبلغ تهیه و در اختیار بیمارستان قرار گرفت که با پذیرش وی، در ساعت 5 صبح عمل جراحی صورت گرفت.




خبر تکمیلی 1 ـ


ضاربان طلبه ناهي از منكر شناسايي و دستگير شدند

با اقدام فوري مأموران پليس اطلاعات و امنيت تهران بزرگ، ضاربان حجت الاسلام علي خليلي، طلبه ناهي از منكر شناسايي و دستگير شدند.

مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در اطلاعيه اي درباره آخرين وضعيت پرونده حمله افراد شرور به يك طلبه جوان اعلام كرد: طي حادثه درگيري شب گذشته در حوزه كلانتري 144 جواديه تهران‌پارس، رسيدگي به اين پرونده سريعاً در دستور كار مأموران پليس اطلاعات و امنيت فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفت.




علی خلیلی در میان جمعی از دانش آموزان محل

اين اطلاعيه مي افزايد: در ادامه، مأموران با سلسله اقدامات اطلاعاتي و پليسي و همچنين شناسايي متهمان موفق شدند افراد درگير با آقاي خليلي را دستگير كنند.

خبر تکمیلی 2 ـ

لحظاتي پيش در بيمارستان عرفان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران از حجت الاسلام خلیلی ـ شاگرد خود در مدرسه علمیه ازگل ـ عیادت کرد و ضمن صحبت با خانواده وی در جريان جزییات حادثه و اقدامات پزشكي انجام شده براي سلامتی وي قرار گرفت.



وي با ابراز اميدواري نسبت به بهبود حال این طلبه فداکار تأكيد كرد: براي رسيدگي قضايي به اين موضوع، از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم كرد.



گفتنی است، پس از اين ديدار، ياوري، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي نيز در بيمارستان عرفان از خليلي عيادت كرد.
اشتراک گذاری
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۲۸۸
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
امروز دو خبر در مورد قتل با چاقو خوندم.... چرا با کسانی که اسلحه سرد همراه دارند، برخورد نمیشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
یادمه رییس قوه قضا گفته بود حتی حمل اسلحه سرد هم مجازات اعدام داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
باید جامعه رو پاک کرد،اصلاح دیگه فایده نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
اگر با این ارازل و اوباش برخورد قاطعی صورت نگیرد یقینا اوضاع بسیار وخیم تر خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
چرا جامعه اینجوری شده ؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چه جوری شده مگه؟ هنوز آنقدر کشته خیابانی ندادیم که آقایان نزاع و درگیری خیابانی را جرم تلقی کنند. در کشورهای اروپایی شما معمولا دعوا نمی بینی. نه به خاطر اینکه خیلی با فرهنگند، بلکه به خاطر اینکه اونجا دعوای خیابانی جرم محسوب می شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
از حضراتی که دم از رافت اسلامی می زنند بپرسید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اگه این حرفر سیاسی نکنن!باید گفت بعد دعواهای انتخابات 88 کلا یه جوری خشونت ، بی قانونی و هنجار شکنی اوج گرفته و به طور کلی فرهنگ عمومی بدجور ضربه خورده.
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
من دیشب از مقابل بیمارستان تهرانپارس رد می‌شدم... غلغله بود! خدا شفایش دهد.
پ ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
صد رحمت به جنگل!وقتی دین و اخلاق هر روز در جامعه کم رنگ تر شود نتیجه می شود همین...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
خسته نباشید
تهران را تگزاس می کنیم
آقای رئیس قوه قضاییه همین چند وقت پیش خط و نشان کشیدید! پس چه شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
همش شعار همش حرف مفت همش تبلیغ همش...
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
بگوئید نیروی انتظامی کلاهش را بالاتر بیاندازد
پاسخ ها
شاهده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
توجه کردید که نیروی انتظامی اینا رو نگرفته پلیس امنیت گرفته
قصور محض نیروی انتظامی
این اتفاق نزدیک یه پاسگاه اتفاق افتاده
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
با سلام،
به نظز میرسد نیروی انتظامی و دیگر نهادها به جای مبارزه با بد حجابی که صرفا متوجه خانمها شده است بهتر است با این جانوران که در شهرها آزادانه تردد و مزاحمت ایجاد میکنند برخورد قاطع و جدی بکند. مگر چند حادثه شوم و نفرت انگیز باید در کشور روی دهد تا از خواب خرگوشی بیدار شویم؟ آیا در کشورهای همسایه ما،هر کدام را که قبول دارید، در کدامیک چنین بی محابا تعرض و تعدی به انسانها توسط این جانوران هر روزه روی میدهد؟نیروی انتظامی و مردم با غیرت ایران لطفا همگی با هم یکبار بزای همیشه ریشه این ناهنجاری را خشک و از جا بر کنیم.
پاسخ ها
علی
| Czech Republic |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
البته شابد فردا نیروی انتظامی افرادی را آفتابه به گردن در شهر بگرد خواند .ئر این حالت اصل مطلب که امنیت در جامعه و نگاه عمیق و علمی به امنیت می باشد گم می شود.
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
!!!!بگذارید با هم یکبار برای همیشه ریشه این ناهنجاری را خشک کنیم!!!!!
متاسفانه باید گفت کار فرهنگی که می بایست در طی این سی سال انجام می شد،جای خود را به کارهای موضعی و بسیار سطحی داده.و حال نمی توان یکباره فرهنگ مردم را اصلاح کرد .این فرایند پروسه ای طولانی خواهد بود.
ان شا الله،به امید پایان انتظار
ناشناس
|
Romania
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
پس چه شد این وعده قوه قضائیه که چاقو کشی حکمش اعدام است؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
خجالت نمی کشید از این همه امنیت
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
حقشه تا دوباره تو کار ملت فضولی نکنه
تو هم که هی کامنت ما رو منتظر نکن خووب بیددد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
بذار یه بار ناموس امثال تو رو وقتی همین اراذل ببرن بعدا بیا بلبل زبونی کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعاً از خودت خجالت نمی کشی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
این بنده خدا مثل اینکه یه جاییش میخاره
همه که مثل شما سیب زمینی بی رگ نیستند
آقا یا خانم بی غیرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اي بي غيرت
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خاک بر سر بی شعورت کنن
این بنده خدا جانش را کف دست گرفته از ناموس من و تو دفاع کرده احمق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اصلا شما خودت ناموس داري؟؟؟
منظورت از ملت چيه؟
نكنه خودت جزء دار و دسته اراذل و اوباش هستي؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
حال مادر اینا خوبه....
بی غیرت بازی در نیارین ،اگر با خانواده خودت هم اینجوری بر خورد میشد همینه می گفتی؟؟/
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اگر یک نفر در دفاع از "عفت مادر" تو زخمی میشد باز هم اینو می گفتی

نامرد
مهديار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
امثال شماها ناموس سرتون نمي شه. شما گاها ناموس فروشي هم مي كنين. راستي ناموست چند؟
ناشناس
| Lebanon |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
منظور ایشون اینه که همه ملت اینجوری شدن! خب بله وقتی چند تا آدم ساده کوته فکر نفهم بیان هی فیلمای ماهواره ببینن که توش هر کی هرکیه و هر مردی از هر زنی خوشش اومد باید به چنگش بیاره همین میشه!
شاهده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
لعن الله قاتلیک یا اباعبدالله و من سمعت ذلک و رضیت به
با اباعبدالله
خدا لعنت کند کسانی که تو را کشتند و کسانی که شنیدن این خبر را و بدان راضی شدن
واقعا استعداد قتل اباعبدالله علیه سلام الله در بعضی دیده میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعا خودت متوجه هستی چی میگی ؟ فقط میتونم بهت بگم خیلی موجود.....هستی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خفه شو آشغال .
Taherzadeh
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
آدم شووووووووووووت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
خوب این خانوم ها که دارای ظاهر معمولی بودند! باز هم اشرار براشون مزاحمت ایجاد کردند...
مشکل تربیته جوونای بیکار و بی تدبیری مسئولین احمقه(درو از جون خوب هاشون)!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
یک سوال:
کی قراره چاقو از جیب جوون ها جمع بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
كدوم حيووني اين جا منفي زده آخه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
عزیز من به حیوون توهین نکن
ناشناس
| United Kingdom |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
عزیز من مشکل چاقوی تو جیب جوونا نیست. ضمنا به هیچ وجه نمی شه چاقو ها را جمع آوری کرد. مثل مواد مخدر و اسلحه. مشکل فرهنگه مشکل اقتصاده که هردوی اینا مقصر مسولان
اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
برخورد قاطع و سریع نیروی انتظامی بسیار ضروری و از هر مسله ای واجبتر است.
علی مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
ازضابطین قوه قضایی عاجزانه خواهش دارم که هرچه زودتر عاملین این کار وحشیانه رادستگیر و به اشد مجازات رسانند
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
اوضاع بازهم بدتر خواهد شد اگر دولت و نیروی انتظامی وظیفه خود را درست انجام ندهند و مردم را بجان هم بیندازند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
نتیجه فریاد آزادی مدنی(همان بی بند و باری خودمان) در 8سال اصلاحات را داریم می بینیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
تا زمانیکه معنای آزادی مدنی را ندانیم قضاوت و عمل کردمان در جامعه همین است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چه ربطی داره یه کم فکر کن البته اگه مغز داری
hassan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چه جالب فریاد مد نظر شما چقدر دیر شنیده شده
الان سالهاست از دوران اصلاحات میگذره
شما ها چرا نتونستین جلوی پژواک اون فریاد رو بگیرید اگه راست می گید
البته راست گفتن برای شما و دوستان 6 سالتونه خیلی سخته
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
متاسفم که برخی مردم ما هنوز تفاوت ازادی مدنی و چاقو کشی را نمی دانند و مسایل را بدون دلیل به هم ربط می دهند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
این بی بند و باری هیچ وقت در دوران اصلاحات نبود! الان هم تو دوران اصلاحات نیستیم! تا کی می خواین تقصیر رو گردن گذشتگان بگذارید؟ به فکر چاره باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چه ربطی داره مرد حسابی؟ همین سیاسی بازی های شماست که وضعو به اینجا کشونده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
قوه قضاییه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
رفته تعطیلات!
محمد جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
قصاصشون باید کرد اگه قرار نیست اعدام بشن. 20 بار که برخورد جدی با این قشر بشه دیگه کرک و پر بقیه اشون می ریزه.
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
قابل توجه وزیر محترم کشور و معاون امور اجتماعی دنبالngo ها باشید که دولتی کنید همه چی ارومه کار دیگری نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
برخي از بيمارستانهاي ياد شده دولتي هستند پيشنهاد مي كنم وزير بهداشت و زوساي اين بيمارستان استعفاء كنند. همين طور رييس نيروي انتظامي با عنايت به تكرار چنين حوادثي در كشور نيز بهتر است استعفاء كنند تا نشان دهند يك مسئول مسلمان كمتر از يك مسئول ژاپني كمتر احساس مسئوليت نمي كنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Lebanon |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
شمام دلت خوشه! اونجا یارانه. وقتی بیمار پذیرش شده رو می برن میندازن بیرون بیمارستان و بعد میان میگن این توطئه استکباره تا ما رو خراب کنه!!! چی انتظار داری؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
با سلام این دومین مجروح طی این هفته است لازم است که همه ما در مواجه با اینچنین مواردی به یاری هموطنان بشتابیم وتماشاگر نباشیم.همچنین خوب است که در حد متوسط با یکی از ورزشهای رزمی آشنا شویم مومن قوی همیشه بهتر از مومن ضعیف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
با شما کاملا موافقم!!
متأسفانه آدم های خوب ما کمتر وقت می کنند به ورزش و قوی کردن خود برسند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
نکند ضاربین را سریعا" به مجازات برسانید تا درس عبرت دیگران شود. مدت کوتاهی بازداشت باشند تا باگرفتن وکیل و.... به دنبال رضایت وآزادی باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
کار مسوولین جنایتکار اون بیمارستانها از جنایت اون چاقوکش ها کمتر نبوده. به جرم اونها هم باید رسیدگی بشه. چرا آخه جان مردم اینقدر برای این نامردمان کم ارزشه؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
تازه اين بيمارستان عرفان هم وضعش بهتر از بقيه نيست اين بيمارستان مدارک پزشکي پدرم را اشتباها با يکي ديگر از بيمارستان عوض کردند و در نتيحه پدرم فوت شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
دمش گرم ، معلومه که بعضی ها هنوز غیرت و ایمان واقعی را دارند .
خدا انشاالله این جور آدم ها را در پناه خودش قرار میده ، نه در پناه بعضی آدم ها که این با غیرت مجروح را به بیمارستان هم راه نمی دند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
وقتی کسی به فکر بی کاری جوانان نیست این هم عاقبتش میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
علّت اصلی بی کاری نیست، علّت اصلی بی قید و بندی به هر نوع ارزش انسانی است ،شما اگر خودت بی کار باشی حاضری بری یا حیثیت ناموس مردم بازی کنی و بعد چاقو بزنی به گردن یک انسان!!!؟؟؟؟ البته من از بی کاری یا تاثیر نداشتنش دفاع نمی کنم، بلکه به عوض کردن اصل و فرع اعتراض می کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نمی شود که همه تقصیر ها را گردن مسئولین انداخت. البته موافقم که آنها باید یه کاری بکنند ولی این دلیل نمی شود که جوونها تو خیابون با سلاح سرد بگردند و هر کسی رو که نصیحتشون کرد بزنند!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
واقعاً چیزی برای گفتن ندارم فقط متاسفم امید وارم زودتر بهبودی حاصل شود
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
چقدر خوب بود انسان شدن را از مدرسه شروع می کردیم و ادب می کردیم این همه در مدارس هزینه میشود این همه در وزارتخانه های مختلف هزینه میشودی وزارت ارشاد . سازمان تبلیغات اسلامی . وزارت فرهنگ در ایران و خارج از ایران که هیچگونه تا بحال نتیجه نداد حال به توصیه های این حقیر گناه کار فکر و سمینار گذاشته شود و در آینده ای نزدیک خواهید دید درصدی از درآمد نفت و ولخرجیهای فوتبال و ووووو صرف مکانهایی مثل مهد کودک مجانی و تربیتهای اصولی و برای نسلهای آینده مفید خواهد بود این روش همه دنیال استفاده می کنند فرزندانی قانون مند مطیع و با هدف تربیت میشود و ......
مرسي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
واقعا ممنون از بچه های نیروی انتظامی که واقعا گل کاشتند که به زودی این کثافتها رو دستگیر کردند . به نظر من اعدام برای اینها کمه اگر من بودم با سیخ داغ توی چشمهای کثیفشون می کردم بعد اونا رو توی روغن داغ سرخ می کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
شانس آوردیم تو کاره ای نیستی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
دستگیری بعد از این فاجعه فایده اش چیست؟؟ اصلا چرا باید این فاجعه رخ می داد؟
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
واقعا به کجا می رویم. وقتی الگوهای جامعه ما افرادی مثل ... می شن که جرات بردن نام آنها را ندارم، آیا بیش از این انتظار باید داشته باشیم. آیا در جامعه ای که جوان آن بیکار است، با ماهواره، اینترنت و ... مورد حمله قرار می گیرد می توان با زبان مذهب سخن گقت. بی هویتی چیزی است که در این دهه اخیر به جامعه ما رسوخ کرده و جوان امروز هیچ از فرهنگ نمی داند. آقایان مسول سرتان بالاتر بگیرید و به عملکرد اخیر خود افتخار کنید. مقام معظم رهبری شبیخون فرهنگی را دو دهه پیش گفتند ولی کسی نفهمید. مهندسی فرهنگ را گفتند ولی درگیر سیاست و دروغ شدید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
چرا اسم این بیمارستان ها را عوض نمی کنند چون اسامی ائمه طاهرین زیبنده بیمارستانهای پولکی نمی باشد و بیمارستانهای خصوصی را نمی گویم ولی برای بیمارستانهای دولتی خانم وزیر از مردم باید عذر خواهی کند ؛ خانم وزیر حتما این اتفاق هم دروغ است و به جهت بدنام کردن بیمارستان ها و وزارت بهداشت طراحی شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خدا وکیلی حرف دل خیلی ها رو گفتی حداقل اسم این بیمارستانها رو عوض کنید جون هر کسی که دوست دارید...
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
وای بر مدیران بهداشت این مملکت که پول و عابرویشان از جون مردم عزیزتر است.....
مدیران بیمارستان سجاد..پارسیان...
امام حسین و .... پسخگو باشند
شیرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
با سلام
بنظر من اسم بیمارستان های رسول اکرم، امام حسین، شهدای تجریش، سجاد باید توسط وزیر محترم بهداشت در اعتراض به نپذیرفتن این جوان مجروح عوض شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
بر عکس به نظر من باید وزیر بهداشت استعفا کند و مدیران این بیمارستانها عزل شوند و خیلی سریع هیئتی به وضعیت پرسنلی که مجروح در حال مرگ را پذیرش نکردند رسیدگی شود تا نام امام حسین و امام سجاد و شهدا همچنان مطهر بماند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
باید وزیر بهداشت به این بی نظمی ها پایان بده و مدیران این بیمارستانهارو توبیخ و برکنار کنه یا خودش استعفا بده یکی بهتر و با لیاقت بیشتر
بیاد جاش
البته نباید نقش قوه قضائیه رو فراموش کرد که چرا قانونی رو تسویب میکنن که حتی خودشونم زورشون میاد اجراش کنن
ما همش میگیم که این عربا بدن و حقوق زن و مرد رو رعایت نمیکنن و ...
اگه این اتفاق تو عربستان می افتاد فوری طرف رو گردن میزدن ،تازه اونا تنها کشوری هستن که قانون اساسی هم ندارن!
ناشناس
| Lebanon |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نام ائمه اطهار ما همیشه مطهر و پر برکت است. همچنان مطهر بماند خیلی حرف زشت و بی معرفتی است. بهتر است اسامی بیمارستانها عوض شود تا هی به اسم ائمه توهین نشود. مثلا خاتم الانبیا بشود خادم الاغنیا! شهدای تجریش بشود مو خوشگلان! یا پاچه کوتاهان! و به همین منوال...
sasan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
به نظر میاد اقدام بیمارستانهای مذکور از کار اون افراد شرور کثیف تره! مرد باش نظرمو بذار ببین چند رای میاره!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
احتمالا نپذیرفتن این بنده خداهم ، از نظر خانم وزیر کار استکبار جهانی در راستای تضعیف وزارتخانه ایشان است
روح الله
|
India
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
یکی باید مسئولین اون بیمارستان رو بگیره که باعث تاخیر در مداوا شدن. کی می خواد این مشکل حل بشه
محمد رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
شما باعث افتخار ما هستی
از خدا برای شما شفای عاجل می طلبیم
یا علی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
وقتی که عملا نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرم کاری انجام نمیدهد و بعد از چند ساعت از لت و پارشدن بینوایان به دست ارازل و اوباش و فرار آنها از صحنه وارد میشود وضع از این بهتر نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نیروی انتظامی مقصر هست ولی از همه گناه کارتر قوه قضائیه هست که با یه دادگاهی جزئی و یه حکم کوچیک و یه سند دوباره دستور آزادی این افراد صادر میکنه
البته شاید فکر میکنن تو جامعه جرم کم شه و مجرمین از جامعه حذف بشن خودشون بیکار میشن ! و صد البته به شمار بیکاران جامعه افزوده میشه.نه؟!!

(تابناک مرد باشون اینو بذار)
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
مثل یک سگ این ضاربان رو اعدامش کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Lebanon |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نمی فهمم همه ی این رای منفیا خودشون سابقه این کارو هم دارن؟ میترسن از اعدام شدن؟ یا میدونن بعدا میخوان همچین کاری بکنن!
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
خانم وزیر بفرماید تکزیب کنید!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اون که بیچاره خودش رو هم تکذیب میکنه اصلا" کارش تکذیبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مجید دلبندم تکذیب نه تکزیب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
واقعا متاسفم...سال پیش هم برادرم در حادثه ای مشابه از ناحیه ی صورت چاقو خورد ولی ضارب فرار کرد و ما هم نتونستیم کاری کنیم.همه هم برادرم رو سرزنش کردن که چرا فردین بازی در آوردی اینم ازین بنده ی خدا که بیمارستانا باهاش اینجور رفتار کردند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
بلکه مسوولین بخونن:
"بیمارستان‌های «رسول اکرم، امام حسین، شهدای تجریش، سجاد و پارسیان» نیز حاضر به پذیرش وی نشده ..."
"تنها یک بیمارستان، آن هم در ازای دریافت 6 میلیون تومان پیش پرداخت، حاضر به پذیرش این طلبه شد که تهیه این مبلغ در ساعت 4 بامداد بسیار دشوار بود ..."
اینه مملکت امروز ما. مشت نمونه خروار. یه جوون مسلمون باید اینطوری بیمارستان ها باش برخوردکنن؟ ببینید روزی چند نفر از کسانی که تو بهشت زهرا می خوابن کسایی هستند که نتونستن پول رو به بیمارستان برسونن........ ما از نظر معنوی تو مسیر نابودی مطلق ایم
پاسخ ها
نجمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
وضع کشور ما خیلی بدتر از اینهاست!!! وقتی شهرداری و دولت فقط به فکر فراهم کردن رفاه مردم هستند و به فکر فرهنگ و دین مردم نیستند همین می شود دیگه!! چند تا از پارک های ما نماز خانه درست و حسابی دارد؟؟؟ چند تا از تالارهای ما اسلامی برخورد میکنند؟؟؟ چند تا از بیمارستان های ما به حلال و حرام اهمیت می دهند؟؟؟ وضع ما خیلی خراب است!!!! خدا به داد ما برسد.
یه سبز با غیرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
حقشه ولی خودمونیم عجب ساندیس خوری بوده ها
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
اگر دین ندارید آزاد مرد باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
بي غيرت.. حد اقل اسم سبز رو خودت نزار
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
واقعا میدونی اگه برادر خودت مجروح میشد.ساندیس شو کی میداد
مينا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
خدايي كلمه سبز و غيرت رو كنار هم نيار.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نمونه حقیقی جنبش سبز و افکار پلیدشان هستی:بی معنایی ناموس و معناداری هوای نفس و ندیدن حقیقت
نجمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
از نظر شما غیرت چیست؟؟ چاقو زدن هم شد غیرت؟؟؟
نجمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خاک تو اون سرت بخوره!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مرده غیرتتم تو جای سبز باید به خودت بگی "سیاه بی غیرت"
اگر یک نفر در دفاع از عفت مادر تو زخمی میشد باز هم اینو می گفتی
یا علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعا بی غیرت هستی
فرض کن خواهر خودت باشه
یا اون جوون داداش خودت بود
سیاست رو بذار کنار
جوون مردی وانسانیت کجا رفته
یک مسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
حتما به قدری بی غیرت هستی که اگه مامان جونت و آبجی خوشگلت را اذیت کنن ناراحت نمیشی که هیچ خوشحالم میشی وگرنه همچین نظری نداشتی
ناشناس
| Lebanon |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
از نظر فیزیولوژی و پزشکی همه میدونن که جلبک ها اصلا استخون ندارن چه برسه غیرت داشته باشن. نفهم! ما هم اینجور جاها بودیم. ساندیس ماندیس خبری نیست. همیشه این جور جوونا از جیب خودشون مایه گذاتشتن تا بچه ها جذب ورزش و مسجد و تفریحات سالم بشن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
احمقها همانهایی هستند که عیسیای نبی از آنها فرار میکرد،ممکن است خودت را سبز بنامی ولی احمق بودنت مشخصه .
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
سلام سبز با غیرت!!!!؟؟؟
شما هنوز از انسانیت و آزادگی و غیرت چیزی شنیده و یا دیده ای؟هنوز متوجه نشده ای یک انسان به خاطر یک انسان دیگر که میتوانست شما و نزدیکانت باشد برای رهایی از دست جانوران خود را فدا کرده است؟ از اینکه شما هموطن من هستی شرم میکنم حداقل مرد باش ونه نام سبز علوی را بگو و نه نام غیرت را که تو از هر دو میلیاردها سال نوری فاصله داری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
قربون اون غيرتت برم جلبك سبز
بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
تو این مورد خاص مشکل بسیجی بودن و سبز بودن نیستش مشکل یه عده ازاذل اوباشن که راحت تو کوچه خیابون آدن میکشن و مردم رو تهدید میکنن و نیروی انتضامی پر مدعای ما هم انگار نه انگار!
Taherzadeh
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
سبز با غیرت !!
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
با سلام
ببین در چه جامعه ای زندگی میکنیم
امر به معروف و نهی از منکر چه هزینه هایی داره- تلفات جانی داره در حالی که جان را باید خدا بگیره نه ارازل و اوباش. ببیند همه چیز ما در جامعه اسلامی شده پول اگه پول نداشته باشی حتما بمیری بهتره وگرنه بلایی به سرت میاد که این عزیز به سرش اومده- دقت کنید:
هیچ بیمارستانی حاضر نمیشه این عزیز رو پذیرش کنه و بیمارستانی که هم که تقبل می کنه، شرطش پرداخت شش میلیون تومان بوده. الله اکبر. لا الله الا الله. استغفرالله. امر به معروف و نهر از منکر چقدر هزینه داره الله اکبر، کسی که این هزینه رو نداشته باشه چی، باز هم الله اکبر. خدایا فقط و فقط به تو پناه می برم از بی پناهی این دنیا و مردمان این دنیا.
از خداوند متعال که همیشه بخشنده و بخشاینده است طلب سلامتی برای این عزیز رو دارم و طلب صبر برای خانواده اش و جامعه طلبه هامون
تابناک محترم ممنون از اطلاع رسانیتون- خدا خیرتون بده- شما هم دعا کنید
یا علی.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
اگر برخورد شدید و قانونی با ضاربین حجت الاسلام فروزش در محل وقوع جرم صورت گرفته بود، این اتفاق تلخ نمی افتاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
این کاری که ایشون انجام داده خیلی قابل تقدیره، ولی کاشکی رگ گردن دوستان بسیجی و ارزشی ما واسه اینکه اورژانسها از پذیرش بیماران قبل از دریافت پول ممانعت میکنن فقط یه خرده برجسته میشد، امیدوارم خدا ایشون رو شفا بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
فکر کنم باید این طرح امنیت اخلاقی رو با طرح مبارزه با حمل سلاح جایگزین کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
چطور صدا و سیما نسبت به افزایش چاقوکشی در لندن به ایرانیان هشدار می دهد و دلسوزی میکند اما هیچ اخباری مبنی بر افزایش قتل بر اثر چاقوکشی و سلاح سرد در تهران ارائه نمی نماید!!!
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
واقعا آدم می مونه که چی بگه؛ اون از وقاحت سرنشینان که مزاحمت ایجاد کرده اند و بعد هم چاقو کشی کرده اند؛ اون از اورژانس که 30 دقیقه بعد به محل میرسه؛ اون هم از بیمارستان ها که آقای خلیلی را پذیرش نکرده اند.
اما از یه چیزی خوشم اومد! اینکه افراد جامعه دارند یاد میگیرند که می توانند به دیگران بابت رفتاری که دارند اعتراض کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
یه سوال خیلی بی ربط....پلیس کجا بود؟!!!
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
شیر مادرت حلالت باشه دلاور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اینو هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
وزیربهداشت جواب بده قضا هم سریع اقدام کند واطلاع رسانی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
فعلا" وقت ندارن چون چندتا میزگرد و همایش و طرح و پروژه هست که از جون مردم مهمتره
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
گزارش خيلي عالي بود.

خدا خيرشون نده كه اين جنايات رو مرتكب مي شن.
براي آقاي خليلي هم آرزوي بهبودي داريم.
سعید
|
Germany
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
یعنی از ساعت 12 تا 4 صبح بیمار رو تو تهران چرخوندن دنبال یه بیمارستان میگشتن که پذیرشش کنه؟؟؟؟!!!! بابا صد رحمت به صهیونیستها!!!
پاسخ ها
شاهده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
بد نیست بدونید که مردم رد میشدن اینو میدین که از گلوش خون فواره می زده و از ترس کمکش نمی کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
فقط میتونم بگم متاسفم
برای همه چی
یازهرا
ناشناس
|
Poland
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
متاسفانه در کل سال (مخصوصا ایام عزاداری و اعیاد)مزاحمت ارازل و اوباش برای نوامیس مردم با وقاحت و بی شرمی کامل صورت میگیرد و نیروی انتظامی و (بقیه دستگاهای ذی ربط) هیچ اقدام موثری انجام نمیدهد...سطح امنیت مخصوصا شبها بسیار پائین است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
با رواج مواد مخدر صنعتي، مادر نمي دونه فردا بچه معتادش با چاقو مي كشدش يا نه ؟ چه برسه به نزاع هاي خياباني و برخورد با غريبه به نظر اين حقير اين اعتيادها بايد جرم بشه و با اطلاع رساني به پليس ، نيروي محترم انتظامي متهم را دستگير كند تا اين چنين شرورهاي كه بواسطه مواد مخدر شيشه ، پتانسيل قتل و جنايت دارند در سطح شهرها تردد نكنند .
حمید رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
من متوجه نشدم چرا بیمارستان ها قبولش نمی کردن . مگه بیمارستان های دولتی رایگان نیست
پاسخ ها
نجمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مگه نمی دونی وقتی تعطیلی باشه تو این مملکت هیچ دکتری پیدا نمیشه که به بیمار برسه!!!! دیگه زنده موندنش با خداست!!!
اشیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
متاسفانه تا زمانی که از دستگاه قضایی قاطعیت و شجاعت در مبارزه با اشرار وجود نداشته باشد اوضاع از اینی که هست بدتر میشه.
متاسفم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
دستگاه غذایی و قاتعیط!!! و البته شجاعط
یکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
نمی خوام کار اشرار رو تایید کنم ولی ای کاش حداقل در یک دادگاه منصفانه محاکمه بشن بعد مفصد فی الارض (اگه درست نوشته باشم) اعلام بشن
پاسخ ها
شاهده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
*مفسد فی الارض
منظورتون از منصفانه چیه؟
یه نفر مست یه کار خلاف کرده یه نفرو به قصد کشت زده حتی موقعی دستگیر شد در حالیکه می خندید اعتراف می کرد
ناشناس
| Lebanon |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چقدر مفسر فی الارض اینترنتی! همشون رای منفی دادن از ترس جونشون!!!
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مفسد نه مفصد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
اول از همه باید ریاست بیمارستانهای رسول اکرم، امام حسین، شهدای تجریش، سجاد و پارسیان مورد محاکمه و به دار آویختع شوند!!!!
محسن
|
Netherlands
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
خدا قوت دلاور
عظیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
حالا شروع میشه
1-اول بیمارستانها تکذیب میکنند
2-بعد وزیر بهداشت تکذیب میکند
3- بعد 2:30 حمله میکند و سند و مدرک نشان میدهد
4- در پرده اخر همه دارند به همدیگه حمله میکنند
5-وزیر بهداشت اخراج میکند
به خدا خسته شدیم دیگه نفس برای ما باقی نمونده هر چی هم بگیم میگید دارید سیاهنمایی میکنی و ال و بل
این از وضعیت بهداشت مملکت
این از وضیعت کاری و مشعیتی ما
این از محیط زیستمون
این از سیاست خارجی مون
به حضرت عباس من نه ضد انقلابم و نه عضو هیچ جنبش و حزبی
فقط دلم برای وطن عزیزمون میطپه
اگر این جرم هست من حاضرم برای اون بمیرم
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
روزشنبه روح الله داداشی رو وسط خیابون فقط و فقط برای اینکه به یه پرایدیه بابت صدای ظبط و دادو بیدادی که در خیابون میکردند اعتراض کرد با چاقو کشتند هیچ کس اعلام نکرد . مگه کار این روحانی عزیز با داداشی فرقی داشت . اونهم امر به معروف بود اینهم . چرا اونو اعلام نمیکنین؟ چون روحانی نیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
http://www.tabnak.ir/fa/news/177403
آقا مسعود فقط خواستی یه چیزی گفته باشیا
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
سرکارخانم وزیر! تحویل بگیر .هرچا دنیا بود الان وزیرش خودشو 3 باردارزده بود .
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
اقا این چه وضعیه؟همه جا چاقو کشی من هم قبلآ در اصفهان بودم و با چشم خود می دیدم که اکثر موتور سواذ های جوان با خود چاقو حمل می کنند و در صورت بروز هر نوع برخوردی حتی کوچک چاقو کشی می کنند و باعث جراحت دیگران میشند .پس نیروی انتظامی چکار میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Lebanon |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چتقو کش هم چاقو کشهای قدیم. فقط خط مینداختن. الان آدمو از خط طندگی میندازن بیرون!
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
لطفا از بیمارستان‌های رسول اکرم، امام حسین، امام خمینی، سجاد، شهدای تجریش، و پارسین گزارش تصویری تهیه کنید. شاید این داستان ایراد‌های از وزارت بهداشت باشد. و بدین وسیله خدمتی به مردم و جامعه بشود. این معضل وزارت بهداشت است که توانایی‌ مدیریت این سازمان را نداشته و فقط سخنرانی‌ و سمینار..... لطفا برای خدا این گزارش‌ها را تهیه کنید. این وزارت خانه کمک فوری احتیاج دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
همه چیز به یک طرف ولی باید به وزیر بهداشت یک مدال افتخار داد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
قابل توجه وزیر بهداشت لطفا رسیدگی کنید به وضع بیمارستانها در پایتخت کشور اسلامی !؟
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
قابل توجه وزير بهداشت ومسئولين مربوطه..
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
اگر گروه خبر بیست و سی، با کمک همراهان مضروب از بیمارستانهایی که حاضر به پذیرش وی نشدند گزارش تهیه کند، عاملی می شود تا دیگر بیمارستان ها این گونه با جان مردم نیازمند اورژانس، بازی نکنند و انسانیت را مد نظر بگیرند پیش از آن که به پول فکر کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Lebanon |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
ببخشید از کی تا حالا خدمات در ایران مهم بوده که حالا بیمارستانهای دیگر مثلا کمی بترسند و بیان مراعات کنن؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
این که از قیافش معلومه ساندیس خوره، پس اولا حقشه و ثانیا ناموس مردم چه ربطی به اون داشته. مگه فضول مردمه
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
چه ساندیس خور چه سبز وچه هر حزب دیگه
هر چی هست ایرانی که هست .
پدر و فرزند یک خانواده هست یا نه؟

خودتو جای اون میتونی بزاری ؟
ایلیا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
نمیخوام آرزو کنم که روزی خودت در دست این ارازل گیر کنی و از همین ساندیس خورها با غیرت تر پیدا نشه که نجاتت بده
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
وقتی خواهر ،مادر،زنت،دخترت،خاله ،عمه،یا حتی زن برادرت یا درخترش را دزدیدند یا تو را تویه سوراخی زندانی کردن و جلو چشمت بشون تجاوز کردن می فهمی دفاع از ناموس دیگری بالاتر دفاع از ناموس خودت است.
فرناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
حتی اگر به قول تو ساندیس خور هم باشه، چون امر به معروف و نهی از منکر (چیزی که امثال تو بلد نیستن) جز واجبات الهی جای تقدیر از او وجود داره. اجرکم عندالله
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
ساندیس خور؟ مگه کسی که ساندیس میخوره و بعد میره کمک کسی باید چاقو بخوره؟
نجمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
عجب آدمی هستی!! فکر کنم اگه تو اونجا بودی جز اونایی بودی که اون خانم ها رو اذیت می کنند!!!! خاک تو سرت بخوره!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
دوست نداشته باش که انگ بیغیرتی هم به شما سبزها چسبیده شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اگر یک نفر در دفاع از "عفت مادر" تو زخمی میشد باز هم اینو می گفتی

دوست دارم ببینم اگر خواهرت اینطوری بشه و کسی دفاع نکنه باز هم اینو می گی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
پس نتیجه بگیریم هرکی ساندیس خوره فقط با غیرته!!!
ناشناس
| Lebanon |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
آی پی این چاقو کشای اینترنتی رو رو کنین تا بفهمن که هیچ جای دنیا کسی از مجرم حمایتن نمیکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
پیشنهاد میکنم تو هم یه ساندیس بخوری حالت اومد سر جاش درباره نطفه ات تحقیق کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نمي فهمم اين تابناك چرا هر نظري رو چاپ ميكنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
من بی ادب نیستم. ولی خدا لعنتت کنه با این کامنت که نمک به زخم من پاشیدی.
اشکان
|
United States
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
واقعا متاسفم
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
خانم وزیر بهداشت این چه قانونی هست که فرد مجروح تا زمانی که پولی پرداخت نکرده باشه درمان نشه؟ ادعا می کنیم شیعه علی (ع) هستیم وای برما وای برما....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
انشاالله خدا هر چه زودتر ایشان را شفا دهد.
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
به اميد خدا تمامي ضاربان رو اعدام بكنند تا درس عبرتي بشه...
دم اون طلبه هم گرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اولین افرادی که باید اعام شوند، وزیران و مسئولین مربوطه باشند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
واقعا تاسف آوره. چرا بیمارستانها برای جان مردم ارزش قائل نیستند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
وقتي بيمارستانها مجروح را نمي پذيرند بايد وزير استعفا دهد از بي لياقتي
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
در ایران ما همه چیز گرانه جز جان انسان . بنی ادم اعضای یک پیکرند.....شاید کادر بیمارستان ها بنی ادم نباشند. خدا عالم ..هرکس هم بخواد امر به معروف کند با ید قید حمایت دیگران را بزند و هیچ انتطاری ار هیچکس نداشته باشد اجرکم عندالله
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
خانم وزیر: بسم الله! چرا تکذیب نمی کنید؟ منتظریم ها!
راستی، همین دیشب روح الله داداشی قویترین مرد ایران توی کرج به قتل رسید. نیروی انتظامی کجاست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واحسرتا
غلامرضا غالیشوندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
خداکنه وزیربهداشت مثل رییس فدراسیون فوتبال استعفانده! چون اونوقت ازهرچی مسئول لایق داریم کم میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چرا رییس جمهور از وزیرش بازخواست نمی کند؟ این همه بی عرضه گی؟
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
بسیار جای تاسف است ،
بسیار ننگ آور است
ای کاش کسی پاسخگوی این فجایع دردناک باشد.و........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
ماشاالله به اون شیر زنی که این مرد دلاور رو تربیت کرده
ماشاالله به این طلبه ای که ابروی اسلام و مسلمین رو خرید
ان اشاالله که مشکلی براشون ایجاد نمیشه و به سلامت به از بیمارستان مرخص میشن
از دوستان تابناکی هم درخواست دارم در مورد بیمارستان هایی که پذیرش نکردن یک پیگیری بکنن و مقاله ای منتشر کنن شاید وزیر بهداشت اینبار کل قضیه رو زیر سوال نبرن
واقعا متاسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
یک طلبه جوان , به دلیل انجام واجب الهی تا سر حد مرگ پیش رفته اونم به دلائل :
* عدم پذیرش بیمارستانها:
چندمین مورد در چند ماه اخیره که این اتفاق افتاده
و متاسفانه به جای پیگیری و جلوگیری از تکرار این ماجرا , مسوولین بهداشت تکذیب می کنند , و حتی به بقیه افترای دروغگویی می زنن

پس جای تعجب نخواهد بود که این اتفاق افتاده باشد

2- جری تر شدن اشرار
وقتی اشراری که به راحتی رفت و آمد می کنن و پس از دستگیریم به زودی آزاد می شوند و نیرو انتظامیم انگار هیچی به هیچی !!! فقط فکر اینه که نیروهای مبارزه با بد حجابیش رو بیشتر کنه!!!!!!!!

پس جای تعجب نخواهد بود که این اتفاق افتاده باشه

"""این ماجرا واقعا خیلی به توان بینهایت تاسف برانگیزه """ اما یادمون نره که از ماست که بر ماست ...
ناشناس
|
Hungary
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
اخه مگر مملکت صاحب نداره مگر پلیس نداره اینها اعدام برایشون کم است باید اول دست و پایشان را قطع کرد و تحویل خانواده هایشان داد که حداقل بابت تربیت چنین اشغالهایی به جامعه انها هم تنبیه شوند کلیه و هر چی چیز بدرد بخور تو بدنشون و زندگی خود و خانواده شان هست باید برای استفاده به دیگران داده شود بعد با ذلت اعدام شوند تا دفعه دیگه کسی هوس نزدیگ شدن به چاقو را نکند یا اجازه دهید همه وسائل دفاع شخصی با خود حمل کنند ازچاقو شوکر گرفته تا اسپری و غیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خدا خیرت بده مگه قصابیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اول مسئولین مربوطه باید مجازات شوند! چون بار اولشان نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
تو رو خدا ما را از حال این مرد جوان با خبر کنید خیلی نگرانش هستیم امیدوارم به حق این روزها و شب های عزیز هیچ طوریش نشه
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
آفرین به غیرت ایرونی این جوون...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
همه به این نکته توجه کنیم که در تعطیلات چه بر سر بیماران اورزانسی می اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
البته در غير تعطيلات هم وضع به همين منوال است.
اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
خانم وزیر به داد مردم برسید تعدادبیشماری از بیماران به دلیل بی توجهی بعضی از پزشکان یا خطای پزشکی یا بی توجهی کادر درمان جان میسپارند صدایشان به جائی نمیرسد خانم وزیر قانون کاپیتالاسیون در مراکز درمانی حکم است من به عنوان کادر درمان با جرئت میگویم بعضی از پزشکان ادعای خدائی میکنند طرفداران جناح فتنه در بیمارستان رازی تبریز سخت از بسیجیان انتقام میگیرند مترون بیمارستان رازی به دلیل شرکت بسیجی در کاروان راهیان نور تذکر درج در پرونده صادر میکند از این کارها در بیمارستانها بیشتر اتفاق میافتد اگر این طلبه یک روستائی بود یقینا به گوش مسئولین نمیرسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
ما بچه های نارمک منتظر علی آقا هستیم....
یاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
پس چه شد این وعده قوه قضائیه !

حرف یــــــــا عمل ؟؟؟؟
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مملكت ما داره از تگزاس هم پیشی میگیره آدم باید چشم رو روی همه کثافتکاریهای توی خیابون ببنده تا بتونه زنده بمونه مجریان قانون هم فقط شعار میدهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعا از این هماهنگی همه‌ی نهادهای مسول و این همه احساس مسولیت شگفت زده شدم! آفرین! احسنت بر این انسانیت و اسلامیت! مرحبا! هیچ کس دیگه تو این مملکت احساس مسولیت نمیکنه؟!
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مگه رییس قوه قضاییه نفرمودند که حکم استفاده از سلاح سرد اعدامه؟!!!! چاقو سلاح سرد نیست؟؟ آرزوم اینه که ان شاءاله به زودی زود از این اتفاقات برای یکی از این مسئولین کم کار و یا برای بستگان درجه یک آنها بیفتد تا ببینند وقتی با کم کاری و تصمیم های نادرست و سلیقه های خود خانواده های بسیاری را دچار مصبیت و فروپاشی میکنند چه طعمی دارد! ان شاءاله که این ایام خجسته این عیدی را خداوند به مردم مظلوم و بی پناه بدهد. آمین
عبدالله ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
هنوز از ماجرای مشابه قبلی که روحانی جوان درگیر شده و مجروح شده بودند و نیروی محترم انتظامی هم یکی دو نفر از اشرار چاقوکش را دستگیر کرده بیشتر از چهل روز نمیگذرد ، اگر قوه بی قواره قضائیه متهمان را سریعاً محاکمه می کرد و به مجازات لازم می رساند حالا این چند شرور میدان پیدانمی کردند این روحانی دوّمی را اینگونه مجروح کنند . اگر قراره هرکاری توی این کشور درست بشه نقطۀ آغاز هر کار درستی باید و باید از قوّه قضائیه شروع بشه و السلام .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
فراموش نکنیم که اگر خدای نکرده این جوان از دست برود ،قاتل این فرد اراذل و اوباش نبوده اند بلکه سیستم پزشکی ماست.
عین همین مساله(پذیرش در ازای پول و نگاه تجاری سیستم های بیمارستانی) برای برادر بنده هم پیش آمده است، فاجعه اصلی که مسئولان باید برای آن پاسخگو باشند این است نه مساله ناموسی و ... به هر دلیل دیگری هم ممکن بود یک نفر چاقو بخورد ولی مرگ یا رسیدن به سرحد مرگ حق او نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
تابناک عزیز
تشکر از اطلاع رسانی و این همه کامنت برای یک طلبه گمنام آفرین به غیرت ایرانی لطفا چاپ کنید ممنونم
محمد حسين زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نيرو انتظامي كا كاري نمي كنه .مردمم كه مي خوان امربه معروف كنن اينتري آسيب مي بينند.
پس اگر به ناموس خود آدمم تيكه بندازن بايد آماده مردن بشيم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعا از این هماهنگی همه‌ی نهادهای مسول و این همه احساس مسولیت شگفت زده شدم! آفرین! احسنت بر این انسانیت و اسلامیت! مرحبا! هیچ کس دیگه تو این مملکت احساس مسولیت نمیکنه؟!
محمد حسين زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نيرو انتظامي كا كاري نمي كنه .مردمم كه مي خوان امربه معروف كنن اينتري آسيب مي بينند.
پس اگر به ناموس خود آدمم تيكه بندازن بايد آماده مردن بشيم...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خکم این افراد چاقوکش که رعب ووحشت ایجاد میکنند مگر محارب تیست وحکم مخارب هم اعدام است؟
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
سلام من هم به نوبه خودم متاسفم از وضعییت موجودچون این اتفاق ممکنه واسه همه ما ویا ناموس ما اتفاق بیفته هر چند اعتراف می کنم اگه من تو موقعییت مشابه باشم شاید جسارت این طلبه جوان رو نداشته باشم ولی یک سوال :اقایان مسئول امنیت شهرها وکشور آیا بهای تامین امنیت را باید افراد عادی جامعه که در وقت ضرورت هیچ وسیله ای برای دفاع ندارند بپردازند؟تازه وقتی مداخله می کنند در دادگاه متهم به دخالت در وظایف پلیس می شوند
سوال دوم اینکه آیا واقعا مسئولین ما شهامت پذیرش مسولیت را دارند؟اگر دارند چراباعمل نشان نمی دهند که دراین حالات معمولا استعفاء نشانه این کاره می شه یک نفرازآقایون مسئول پاسخ منو بده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
امر به معروف و نهی از منکر برای بیمارستان ها و ... به نظر واجب تر میاد.
نتیجه برخورد منفعلانه امر به معروف و نهی از منکر می شود همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
فقط باید گریست
در مملکت اسلامی هزینه امربه معروف انقدر بالاست؟
بیمارستانها،وزیر بهداشت چرا درپذیرش کوتاهی کردن؟
امران به معروف مظلومند و غریب..
وا اسفا.عزاعزاست امروز . . . .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
متاسفانه نيروي انتظامي هيچ برخوردي با اين ارازل و اوباشي كه چاقو حمل ميكنند نميكنه! اون از داداشي اينم از اين بنده خدا.اخه اين چه وضعشه! ديگه ادم امنيت نداره تو اين شهر. لطفا قاطعانه برخورد كنيد با اين ارازل
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
علاوه بر فرهنگ سازي /با متجاوزين به جان و ناموس مردم آنهم با عملي وحشيانه بايد بشدت برخورد كرد/تا آيينه عبرتي براي ديگران شود.
علي رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
من فقط يك پرسش از مسئولين محترم دارم
مگر اين قانون كه هر كسي سلاح سرد همراه خود داشته باشد محارب شناخته مي شود پس چرا اين ارازل جولان مي دهند به خدا من تو خيابان نظام آباد تهران هر بچه اي رو جلوشو بگيرين يك چاغو همراه خود دارد. بخصوص در پاركها. آدم جرات نمي كند با خانواده خود به پاركها برود.
تورو به خدا رسيدگي كنيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چرا ماجراي قتل داداشي رو تو خبرهاتون نزديد؟
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خداوند او را شفا و جامعه ما را براي اسلامي شدن به معني واقعي از خواب غفلت بيدار بنمايد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
به نظر من بیشترین تنبیه باید متوجه بیمارستانهایی بشه که بنده خدارو پذیرش نکرنند . عدم پذیرش بیمار با چاقو بش زدن چه فرق داره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
روحانی یعنی این
یعنی پیشمرگ شدن برای مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
وزير بهداشت، رئيس نيروي انتظامي و رئيس قوه قضائيه بايد جوابگو بوده يا توبيخ علني شوند وگرنه از اين بدترش هم در راه است
علی مقیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
بازهم حادثه و تکرار تکرار . متاسفانه یک بسیجی ، یک طلبه ، یک ... برای درخواست مجوز یک اسپری اشک آور باید هفت خوان رستم را رد کند بعدهم جواب منفی ..... ولی در بازار آزاد و دست هر کسی بخواهد از سلاح جنگی تا شوکر و... به اندازه کافی موجود است این همه حادثه نتیجه بستن دست بسیج است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعا این خبرها دیوانه کننده است .چند تا از این اتفاقها باید بیفته .بابا این نیروی انتظامی چیکار میکنه ؟چرا در مملکت اسلامی بیمارستان تا پوا نگیره........
محمدعلی صنیعی
|
-
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
ایا همراه داشتم سلاح سرد هدفی جز ضرب و جرح دارد؟ واینکه اگر جرم است چرا بااشد مجازات برخورد نمی شود ؟ روزانه چند خبر منتشر نشده از این موضوع داریم ؟ آیا مجازات این افراد در حد مفسد فی الارض نمی تواند باشد؟
حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اميدوارم خانواده مسئولين برقراري نظم و امنيت اجتماعي و نيز قوه قضائيه دچار اينگونه آفات شوند تا درك كنند كه ملت از نبود امنيت چه مي كشند و فقط شعارها و مانورهاي امنيتي سر ندهند و دم از اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر ندهند كه فعلاً دسته چاقو (دشنه) در دست خلافكاران مي باشد و هرآن يك جوان مومن و متدين در راه انجام اين فريضه جان خود را ازدست داده و خلافكاران به ميمنت تساهل و تجاهل مسئولين ياد شده آزادانه به ولچرخي و مزاحمت مشغولند . كجايند مردان سمينارها و همايشها و حرفهاي پوچ ؟ چرا آنها با آن همه دبدبه و كبكبه و يال و كوپال و محافظ مسلح فريضه امر به معروف و نهي از منكر را بصورت عملي انجام نمي دهند و فقط تبليغ مي نمايند؟ آيا اگر يكي از ارازل زخمي شود ناهي منكر مجازات نمي شود ؟ اول به ناهي ميگويند به تو جه؟ بعد: آيا تو ضابط قضائي بوده اي ؟و .... خداوند به آنها(مسئولين نيروي انتظامي و قوه قضائيه و سايرين) جزاي .... دهد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
سلام ، الان نوبت خانم دکتر که جواب بده نوبتی هم باشه نوبت ایشون .
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اللهم العجل الولیک الفرج
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اسم بیمارستان امام حسین باشه واون وقت پذیرش نکنه . بخدا توی کافرستون هم اینطوری با یه آدم مجروح برخورد نمی کنند. حالا این شاگرد آقای صدیقی بود ازین به بعد بهش میرسن اگه یه آدم دیگه بود چی ؟
علیرضا
|
United Kingdom
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
برای خودم که وزیر بهداشت مملکتم که اینقدر بی لیاقته متاسفم.
مگر در جریان بیمارن رها شده در حومه تهران چه انتفاقی افتاد؟
و به اون دوست عزیز ناشناس که نگرانه میگم دعا کن از این دنیا با همین افتخار بره وگرنه تا آخر عمر عذاب میکشه و خانواده محترمش باید هزینه های سرسام آور پزشکی رو علاوه بر ناراحتی های روحیشون تحمل کنن.
خدا مارو از دست انسانهای نالایق نجات بده.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
از نمايندگان مجلس خواهشمنديم هرچه سريعتر با استيضاح و بركناري وزير بهداشت ، جلوي اين همه بي لياقتي را بگيرند.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
باید این ارازلها را به اشد مجازات برسانند . ای کاش کسانی که خوشحال بودند این جوان چاقو خورده یک روزی ناموسشان گرفتار شود ببینم آن موقع چه می کنند
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
به خداوندی خدا اگر اوضاع به همین شکل ادامه پیدا کنه و نیروی انتظامی فقط تماشا کنه حتما چند تا اسلحه با مجوز تهیه می کنم و با قدرت تمام جلوی کسانی که بخواهند وحشی گری کنند می ایستم. تا حداقل از خودم و خانواده خودم حفاظت کنم
بماند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اون کامنتی که از انگلیس فرستاده
اگر دفاع از ناموس فضولی چرا خواهرومادر خودتو ول نمی کنی تو خیابون تا بفهمی روزی چنتا فضول پیدا میشه تقصیره نداری رفتی فرنگ غیرت رو باد برده خووب بیددد ؟؟
ناشناس
|
Hungary
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعا باید بر حال مملکتی گریست که نجات جان یک انسان تنها 5 تا شش میلیون تومان بهاء دارد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اول باید به سرکوبی ارازل واوباش رسیدگی شده سپس به وضعیت بیمارستانهای از خدابی خبر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
سلام.تا همه مون مقصريم،خانما با بد حجابيشون،مسولا با بي لياقتي شون،خانواده ها با بي خياليشون و . . . من و تو با ...مون!؟
صادقانه بهش جواب بديم!
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
همون مجازاتی که در انتظار ضاربان هست چندین برایرش باید متوجه رئیس بیمارستان و اون کارمندای ظالم و از خدا بیخبر باشه. آخه به چه جرات و حقی از پذیرش این ادم سر باز زدن کی این اجازه را بهشون داده چه کسی میخواد مسئول این افتضاح و فاجعه باشه پس مسئولین کجان چرا هیچکی کاری نمیکنه چرا انقدر نا امنی تو کشور وجود داره
میلاد
|
United States
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
به جای بحث بیخود یه حمد شفا براش بخونید
عبداللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خداشفاواجرش بده.آمین.گمانم قوه قضائیه ونیروی انتظامی خوابند!!!آهسته که ازخواب بیدارنشوند.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
لطفا" با بیمارستانهای دولتی نیز شدیدا" برخورد شود که چنین جسارتی دارند و مقررات را رعایت می نمایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اگه مثل امریکا اسلحه آزاد شود ، چه خواهد شد. .....
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اين همه مسئولين دم از ترويج امر به مهعروف و نهي از منكر مي كنند. خدا وكيلي همين آقايون براي اين مضورب امر به معروف چي كار مي كنند. وقتي دروغ همه گير مي شه آخرش همينه.
اصولاً با اين وضعيت اين امر مقدس هم در جمهوري اسلامي مثل خيلي چيز هاي ديگه تعطيل خواهد شد. اين است قاطعيت علي(ع)
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چرا بايد جامعه براي اوباش ازاد و براي دينداران تنگ باشد
چه کساني جو جامعه را در دست دارند
بر فرهنگ ديني و امنيت خامعه چه کاري کرده اند چند ساليست به بي راهه ميرويم
خدا به فريادمان برسه
a
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
وقتی که قانونی وجود ندارد از اینگونه افراد که خودجوش برای دفاع از ناموس سینه سپر می کنند دفاع کند چرا باید اینکار را بکنیم
بگذار ناموس در خطر بیفتند تا بلکه قانونگذاران و مسئولینی که مسئول حفظ ناموس و امنیت هستند جدی به فکر بیفتند و قانونی برای دفاع از این گونه افراد تصویبت و اجرائی شود و این اراذل و اوباش به سزای اعمالشان برسند
بنده خودم چندین بار برای دفاع از ناموس در اتوبوس کتک خورده ام وبقیه مردم فقط نظاره گر بودند که طرف حق دارد کتک می خورد .به نظر من قانون می بایستی محکم پای دفاع از ناموس و افرادی که اینگونه برای دفاع از ناموس سینه سپر می کنند جفا می کند و دفاعی انجام نمی دهد
ناشناس
|
Iraq
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مرحبا به این طلبه جوان
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
انشا الله که خوب بشن. معلوم شد هنوز غیرت نمرده. وای به حال این بیمارستان ها که این بنده خدا رو راه ندادن. باید ریسشو عوض کننو کادر بیمارستان رو توبیخ کنن
daha
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
وقتی حق و حقوق فرهنگیان به عدالت پرداخت نشه معلم در کلاس شمع نمی شود و فقط نظاره گر خواهد شد و نتیجه اش هم همینه که می بینی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اصلا تقصیر ان خانم ها است حتما بد حجاب بودند
کریم
|
United States
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مزاحمت برا نوامیس ، شب عید ! اراذل زدند ، اورژانس نیم ساعت بعد اومد ، 5 بیمارستان قبول نکردند ، آخریش 6 میلیون اونم 4 صبح خواسته ، اگه بخوایم مقصرین رو نقد کنیم باید همه قوا و همه وزارت خونه ها و و همه ارگانها رو زیر سوال ببریم!!!!!!!!!!!!
مسیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
در این مساله که به شدت ازار دهنده است انچه مهمتر از همه است ناتوانی نیروی انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی است که مغفول مانده است و هیچکس پااااااسخگو هم نیست.
دیوار وزارت بهداشت هم که کوتاه تر از همه جاست و باعث شده اصل موضوع (ناامنی شهر) فراموش شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
برخورد با اراذل و اوباش متاسفانه به كندي صورت مي گيرد .براي بيمارستانهاي پولكي كه يه جانباز راه حق را درمان نكردند متاسفام
مهدی
|
-
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعا" که - وقتی بیمارستانها بعنوان مراکز تخصصی و درمانی از پذیرش خودداری کنند در آن وضعیت بد روانی خانواده و همراهان آن بنده خدا چه باید بکنند؟ یکی نیست به بیمارستان ها تاکيد کنه که مسئولین محترم در آن وضعیت نابهنجار آیا گرفتن پول از واجبات است شما که به هرحال موقع تحویل جنازه هم هزینه ها را تمام و کمال دریافت می کنيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
افرادي مثل علي آقا باعث افتخار شيعه وايراني ها هستن
اميدوارم هر چه زودتر شفا بگيرن
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چرا بايد انقدر فقر فرهنگي داشته باشيم، چرا انقدر هر روز بد حجابي ترويج پيدا ميكند و وجه اسلام را خراب ميكند، تا كي اين جوانان با غيرت بايد در اين راه كشته و يا زخمي بشوند از جمله آنها دوست بنده كه يك ماه از زمان خواستگاري او ميگذشت در پي نجان جان يك دختر از دست ارازل كه داشتند او را ميرباييدند كشته شد، چرا مسئولين كاري براي بهبود وضع جامعه از لحاظ عفاف و حجاب و پاكسازي مزاحمين نواميس نميكنند چرا كار فرهنگي نميكنند. و در مورد عدم پذيرش وي و يا ساير مردم در بيمارستانها و تاخير حضور عوامل اورژانس در صحنه ها كه بارها شاهد آن بوديم بايد وزير محترم بهداشت پاسخگوي اين سوالات باشد. من از ناجا مانور هاي عملياتي نميخوام ازشون درخواست دارم در واقعيت عملياتي باشند و گشتهاي شبانشون رو درست انجام بدهند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
طبق آخرین اخباز از بیمارستان ،الان دکتر مغز و عصاب علی رو دیده و تاکیید کرد که هیچ مشکل مغزی براش پیش نیومده

الحمد الله
قدر شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
این از دستاورد های نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی است.چون با تمرکز بی دریغ خود برای تخریب دولت فخیمه و بردن آبروی دکتر،از جنیان و شم آنها غافل شدند و اینگونه شده که اجنه گاه و بیگاه در جلد یکی از همشهریان فرو رفته و از این کارها انجام می دهند .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
فقط همينو كم داشتيم.مصيبت بزرگي است كه يك روحاني در دفاع از ناموس در كشور بزرگ ايران كشته شود. به شرفم قسم اگر جاي ريس قوه قضايي بودم تا قصاص مصببين اين حادثه وحشتناك به خانه باز نمي گشتم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
آیا وقت آن نرسیده تا موضوع بربریت و چاقو کشی در کشوری که تاریخ تمدنش به پیش از شروع شمارش تاریخ توسط غربی ها باز می گردد ریشه یابی شود ؟
چرا باید یک جوان با خود چاقو حمل کند ؟
با چه چیز می توان این خلاء روانی را در این جوان پر کرد ؟
قصور نیروهای انتظامی و دستگاههای درمانی بجای خود ، مشکل عمیقتر از این حرفهاست .
اللهم عجل لولیک الفرج
یک هم‌وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
احسن به این بیمارستانها که ارزش پول بیشتر و بهتر از ارزش یک انسان می‌باشد!!! بیمارستانی که از پذیرش بیماران خوداری می‌کنند چطور جوابگوی خواهند بود؟؟ای رئیس بیمارستان فکر کن یکی از بستگان نزدیک خودت هست. آیا باید اینگونه رفتار شود.
و اما کی این افراد شرور باید از جامعه اسلامی جمع شوند و مجازات شوند؟؟؟
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اولا امیدوارم این جوان غیور و مومن سلامت و تندرست به آغوش خانواده محترمش برگرده.ثانیا متاسفم از این وضعیت نابهنجار بیمارستانها بخصوص بیمارستانهای دولتی که علیرغم این همه گله و شکایت بازهم کار خودشان رو انجام میدهند و هیچ ارزشی برای هموطنان و همشهریان خود قائل نیستند.واقعا جای تاسف و شرمساری داره/ کسی هم که جوابگو نیست. مجددا سلامتیه این جوان با غیرت را از خداوند متعال مسئلت دارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
علی عیدی نیمه شعبان ما بود.خدا معجزش رو به ما نشون داد
اشكان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مطمئن باشيد طي دو سه روز آينده خانم وزير در يك مصاحبه با لبي خندون ميفرمايند ايم مسايل توطئه از طرف اجانب است براي تخريب دولت خدمتگذار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعا شرم آوره تاسف بارتر از مجروح شدن ايشون، معطل شدن بيش از يک ساعت براي اومدن آمبولانس و سرباز زدن بيمارستانها و خداي ناکرده آسيب مغزي ايشونه واقعا ما داريم تو مملکت اسلامي زندگي مي کنيم؟
مسئولان وزارت بهداشت بهتره به جاي تبليغات آبکي در باره دستاوردهاي احتماليشون اين مسائل پيش پا افتاده که با زندگي مردم سروکار داره رو حل کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
وقتی آدم این خبرا رو میخونه از ترس جونش مجبور میشه که با خودش سلاح سرد حمل کنه !
پس لطفا دیگه نگید که حمل چاقو و.... جرم محسوب میشه !
شماها (منظور برادران زحمت کش نیروی انتظامی!!!) وقتی نمتونید جامعه رو کنترل کنید. مردم باید تاوان بدن!
اگه از اون اول طرح ممنویت حمل سلاح سردو با جدییت پیش میگرفتید این طوری نمیشد من خودم تا چند وقت پیش مخلاف حمل چاقو بودم ولی حالا دیگه چار ه ای جز اینکه وقتی از خونه میرم بیرون با خودم چاقو داشته باشم نمیبینم درضمن من چاقو رو برای دعوا کردن نمیبرم بلکه برای دفاع از جان و ناموسم ازش استفاده میکنم .
معنويت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چرا کشوري مثل عراق بيمارستانهاش و داروهاش کلا رايگانه؟ و اونجا به حرفه پزشکي به عنوان يک منبع درامد و تجارت و شعبه اي از بانک نگاه نمي شه تابناک اينهمه کامنت گزاشتم هيچ کدوم را نزاشتي اين را هم مي دونم که نمي زاري ولي حفيفت با نگزاشتن تو عوض نمي شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
انشاالله بهبود پیدا کند.نیروی انتظامی چیکاره است؟
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
با انشاءا... و قصه و توجيه و حرف مفت كار درست نمي شه آقايان مسئولين از آقا امام زمان و از انسانيت خجالت بكشيد و كاري ضربتي انجام دهيد اين ميز ها اگر قرار بود ماندگار باشد به شماها نمي رسيد.پس كاري بكني شايد فردا نوبت شما باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
کار اون بیمارستانها جنایت بوده نه کار این ادمای چاقوکش کثیف!یارو جوری چاقو زده که بعد از 4-5 ساعت هنوز نمرده بوده ولی این بیمارستانها دنبال این بودن که حتما بکشنش!!!!از هیچ کاری هم فروگذار نکردن فک کنم اگه مسیولین بیمارستان روشون میشد حتما خودشون یه چاقوی دیگه تو قلبش فرو می کردن که حتما بمیره!به نظر من جرم بیمارستانها بیشتر و به مراتب کثیف تر از چاقو گشاست!امیدوارم خدا بهش سلامتی بده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نتیجه اینکه اگر خواستید نهی از منکر کنید :
1 - شش میلیون تومان پول توی جیبتان باشد
2 - قداره و چاقو و یا سپر داشته باشید بهتر است
3 - پلیس بعد از نیم ساعت که پیکر مجروح شما روی زمین است و 4 ساعت در خیابانها از این بیمارستان به آن بیمارستان می روید وارد عمل می شود
4 - تابناک هم سوژه تان می کند و حالش را می برد
5 - و بالاخره ...
fsdfsfsd
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
دو نکته جای تامل دارد 1_عدم پذیرش توسط بیمارستان 2_ حمل اسلحه ی سرد توسط مردم با وجود این همه هشدار و ترعیب
فرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
سران قوا مشغول جنگ قدرت هستند ، نيروي انتظامي مشغول مبارزه با بدحجابي ، اونوقت مردم گرفتار فقر ،فساد، اعتياد،جنايت ، چاقوكشي ، تجاوز به نواميس و...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
آقا به خدا بحث روحانی و ورزشکار نیست.تورو به امام زمان(عج) یه فکری برای قانون حمل سلاح سرد بکنید.مثل نقل و نبات تو جیب مردمه...
6 ماه زندان کمههههههههههههههههه..
علیرضا طجوزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
این که پیگیر وضعیت کسانی چون این طلبه فداکارهستید بیسار جای شکر است اما نمی دانم چرا شما وامثال شما از مردم عادی که روزانه در بیمارستان ها جواب می شوند چیزی نمی نویسید آیا آنها هم حتما باید کسانی مثل اقای صدیقی داشته باشند یا باید بمیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
گمشو تابناک نظرارو تا میتونی دست چین کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خدا به دادمون برسههههههه
باربد
|
Germany
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
صداشو در نیارید کار آمریکا و اسراعیل بود....سند و مدرکشم موجوده....شاید هم .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مدیران بیمارستانهایی که از پذیرش این مجروح امتناع کرده اند می باست محاکمه و از ار برکنار شوند حالا این یک جوان حزب الهی نبود ! شما مگر قسم خوره اید که بای جان بیماران همه تلاش و همت خود را بکار گیرید این آن وعده و قسمس که خورده اید یعنی از ساعت 12 تا 4 صبح روز بعد معطلی برای یک مورد اورژانسی خانم وزیر بهداشت و درمان و .... اینکه می گن بیماران را بیرون می کنند چی آیا مشت نمونه خروار نیست آنهم تو این تهران که بنظر همه کنترل می شن.خان وزیر چرا ....
دکتر مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
سرکار خان دکتر دستجردی : خوب پیش می آد در نظام بزرگ سلامت برخی دستورات رو اجرا نکنن. پیگیری میکنیو ولی احتمالا مقصر همراه اونها بودن که اولا پول (6 میلیون تومن) همراه نداشتن و دوما تقاضای نجات و مداوا داشتن نه صدور برگه فوت!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعا كه چه قوانين مسخره اي در پذيرش بيماران در اين بيمارستانها داريم كه در درجه اول بجاي فكر نجات جان انسان به فكر پول و قوانين تصويب شده هستند نمي دانم اين مشگل از كجاست وزير بهداشت يا مجلس هر چه هست كه افتضاح است لطفا پي گيري كنيد كه بيمارستانها در درجه اول به فكر نجات جان انسانها باشندتا از اين مسائل نداشته باشيم
قائم مقامي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
امروز دو خبر در مورد قتل با چاقو خوندم.... چرا با کسانی که اسلحه سرد همراه دارند، برخورد نمیشه؟؟
سلیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مردها نمی توانند وزارتخانه اداره کنند آنوقت یک وزیر زن را عهده دار یک وزارتخانه حساس و مهم می کنند. مگر قحط الرجال است؟
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
در صورتی که اتفاقی برای این طلبه بیافته مسئولین بیمارستان های رسول اکرم، امام حسین، شهدای تجریش، سجاد در کنار ضارب متهم اصلی پرونده هستند. درب بیمارستانی که در شرایط ضروری پاسخگوی بیمار نیست باید گل گرفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
واقعا متاسفم برای بیمارستانهامونو وزارت بهداشتمون،برای شفات دعا میکنم ،خیلی مردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
قبول دارین بدتر از چاقو زدن اون ارازل وضعیت افتضاح بیمارستانهای ما هستش! طرف داشته می مرده هیچ بیمارستانی حاضر به پذیرشش نبوده! این طور نیست!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
وامصیبتا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
من اگه جاي خانم وزير بهداشت بودم استعفا مي كردم احسن به شجاعت ايشان
ahmad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
حالا جدا از مساله امنیت، در یک کشور مسلمان چرا وضع بیمارستان ها این چنین است چرا وقتی یک مسلمان احتیاج به درمان دارد و با مرگ دست و پنجه نرم می کند بیمارستان ها جواب نه را اینقدر راحت می دهند چرا جان مردم اینقدر بی اهمیت شده ؟ خدا می داند چند نفر در روز به خاطر عدم پذیرش بیمارستان ها می میرند و خبرش هیچ جا پخش نمی شود
خدایای خودت به داد این مردم برس
عبدالعلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
با سلام
جز تاسف و دعاي فرج كاري ساخته نيست
و اين اوج مظلوميت يك مومن را در آخر الزمان ميرساند كه امام صادق پيشاپيش بر اين مصيبت با صداي بلند گريه كرده
و يا لا اسفاه لهذا الطريقة الرديه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
عزیز من غفلت ما راه دعا را میبندد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اصلاحيه. با سلام.من نويسنده ناشناس هستم كه نوشت: تا وقتي كه ..... ،لطفا قيد( بعضي) را به (مسوولين) در پاسخم اضافه و سپس آنرا نشر دهيد، با تشكر
وحيد wolf
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
پس کی قراره این اشغال ها رو جمع كنن؟اقاي لاريجاني كجايي؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
روزگار دوباره بعد از کمتر از نیم قرن اینطوری شده که ما تو سر هم می زنیم، اربابا هم دلار می شمرند و می رن مسافرت های دور و دراز و از حال هم ولایتی هاشون بی خبر. آخرش هم باید همین بشه. تازه هنوز بد تر از این هم میشه. ولی پرده آخرش خیلی خیلی دردناکه که مجبور باشه دوباره بره زیر تیغ جراحی. خدا نیاره اون روزها رو. خدا کنه زود تر بعضی ها به خودشون بیان و خودشونو اصلاح کنن تا بقیه هم به راه راست برگردند. خدا کنه راهمون رو از مقتدا مون جدا نکنیم و بیراهه نریم که در این صورت وای به ما.
ع.ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
دوستان عزيز به جاي اين كه دنبال مقصر باشيد و خانم وزير يا نمايندگان مجلس يا نيروي انتظامي يا قوه قضائيه يا رييس جمهور يا هر كس ديگري را شماتت كنيد، يك لحظه فكر كنيد كه شايد خودمان مقصر باشيم. به راستي اگر فريضهٴ امر به معروف و نهي از منكر را مانند نماز و روزه احيا مي كرديم، امروز وضعمان اين بود ؟!
نا شناس
|
Germany
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
با سلا م لطفا عکس ان حرام لقمه ها را منشر کنید تا ملت انها و نزدیکانشان را بشناسند تا جائی برای انها در اجتماع نباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چرا دادگاه حجت الاسلام فروزش هنوز تشکیل نشده است که باعث بروز حادثه مجدد میشود
خشایار
|
Malaysia
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
تابناک اینقدر زر مفت نزن آشغال بیا برو به درد مردم برس. حتما الانم داری کیف می کنی که خبرت خیلی کلیک خورده و یه عده الاف هم دارن فرت و فرت کامنت می ذارن.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اقا به خدا از تکتاز امریکا بدتره اینجا اقایون یه کاری بکنید تا باز دیر نشده برخوردتونو شدیدتر کنید ای اشخاص به درده جامعه نمیخورن حیوونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
پرده اول : اورژانس بیمارستان (ب)چرا مریض را روز قبل از تعطیلات آوردید مگر نمیدانید پزشکان تعطیلات را به هم چسبانده اند میخوان برن گردش . پرده دوم :بیمار با التماس ودرخواست همراهان بستری میشود. پرده سوم: روز پنجشنبه اتاق عمل دکتر بیهوشی بخاطر آماده شدن برای مسافرت با عوامل اتاق عمل دعوای سوری راه میندازه واتاق عمل را ترک میکنه .بیمار با درد به بخش برمیگرده. پرده چهارم :شکایت همراهان به رئیس پرده پنجم :پاس دادن دکترها به همدیگر وپایان تعطیلات وهنوز هم بیمار درلیست عمل قرار نگرفته واین داستان واقعی ادامه دارد. آقای وزیر ببخشد خانم وزریر از این همه کار وتلاش واقعا متشکریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نه خانم وزير صددرصددست شيطان دركار است ويكسري عوامل قصدخراب كردن شمارودارن.
ميگم اين بنده خدا طلبه بوده بيمارستانها راش ندادن واي به حال بقيه...
خدابيامرزه آيت ا...طالقاني رو خوب حرفي زد،گفت:هرخانه اي توالت ميخواهد.جوون خداخير بده خدا انشاا... شفا دهد
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
فقط برخورد قاطع!همين و بس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
دومین طلبه مجروح شد، خبر فراگیر شد، چه تعداد از مردم عادی هر وز درگیر این مسایل میشوند؟ هیچ خبری از آنها زنده، مجروح و شهید به گوش هیچکس نمیرسد.
تابناک رسالت تو آگاه ساختن همگان از جمله مسئولین است در رسالت خود موفق باشی.
استهبان
|
United Kingdom
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
با وجود چنین وضعی نمی دونم چرا دولت می خواست بودجه سلامت را کم کنه. به نظرم حداقل و حداقل کاری که وزیر بهداشت باید انجام بده استعفاست.
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
kilid search
برچسب منتخب
کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب