بازدید 1918
عابدی:

پل ورودی شهر اِرسک بازسازی می‌شود

کد خبر: ۱۷۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳ 15 July 2011
نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پل ورودی شهر اِرسک برای حمل و نقل مردم منطقه بسیار کوچک و نامناسب است، گفت: با بازسازی پل ورودی این شهر، ترافیک و تصادفات جاده‌ای به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خانه ملت، "محمدکریم عابدی" با بیان این که حدود یک سال است که بخش اِرسک به شهر تبدیل شده است، افزود: هم‌اکنون جمعیت این شهر بالغ‌بردو هزار و۶۶۲ نفر است.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که متاسفانه در حال حاضر امکانات عمرانی شهر اِرسک در حد یک روستا باقی مانده است، تصریح کرد: هم‌اکنون بیشتر امکانات عمرانی این شهر بسیار قدیمی و فرسوده شده و این امر باعث بروز مشکلات فراوان در منطقه شده است.

عابدی با بیان این که یکی از مهم‌ترین و تاثیر‌گذارترین امکانات عمرانی اِرسک، پل ورودی شهر است، افزود: پل ورودی شهر بسیار قدیمی و فرسوده است و با توجه به رشد جمعیت و افزایش حمل و نقل، این پل پاسخگو این میزان رفت و آمد نیست.

وی با بیان این که هم‌اکنون اجرای پروژه بازسازی پل ورودی شهر اِرسک آغاز شده است، یاد‌آور شد: مرحله مطالعاتی این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون ریال به پایان رسیده و در آینده مرحله عملیاتی این پل آغاز می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست ‌خارجی مجلس، با بیان این که عملیاتی شدن پل ورودی شهر اِرسک با اختصاص اعتبارات لازم محقق می‌شود، تاکید کرد: با بهره‌برداری از پل ورودی این شهر، ترافیک و تصادفات جاده‌ای به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

شهر اِرسک در ۲۷ کیلومتری شهر بشرویه قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان