بازدید 1556
لاریجانی:

بادهای موسمی نباید موجب دست برداشتن از آرمانهای انقلاب شود

کد خبر: ۱۷۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵ 13 July 2011
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نسبت به "اصول و آرمانهای انقلاب" وفادار باشیم، گفت: نباید با بادهای موسمی دست از آرمانها و شعارهای اصلی انقلاب برداریم زیرا این آرمانها عامل پیشرفت انقلاب و حفظ منافع ملی کشور بوده است.

به گزارش مهر، علی لاریجانی اظهارداشت: یکی از اصولی که بنیانگذار جمهوری اسلامی و آیت الله خامنه ای همواره دنبال کرده اند این است که باید به اصول وفادار باشیم نباید با بادهای موسمی دست از آرمانها و شعارهای اصلی انقلاب برداریم زیرا این آرمانها عامل پیشرفت انقلاب بوده و عاملی بود که منافع ملی کشور را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با چالشهای زیادی در دوره خود روبرو بود اظهارداشت: آنچه از راه انقلاب در مقابل این چالشها صیانت می کرد این بود که امام اعتقاد جدی به راه مردم و اتکا به خداوند داشت و با مردم رو راست بود.

وی افزود: مسیر حقی که تفکر اصیل اسلامی است و امام(ره) از آن به عنوان اسلام ناب محمدی(ص) نام می برد، مستمرا توسط ایشان یادآوری می شد، بنابراین اعوجاجات و برخی انحرافات نمی توانست در این شرایط بروز و ظهور کند و امام(ره) مرتبا راه اصلی را نشان می داد همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز به تاسی از بنیانگذار انقلاب همین روش را ادامه می دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین استقامت در راه درست عاملی بود که چالشها در کشور ما هیچ گاه مسئله مهمی نشد و این نکته ای است که باید در آینده نیز به آن توجه شود به این معنی که همواره پایداری و پافشاری و مجاهدت در راه اصول باعث نجات کشور و حفظ منافع ملی می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار