بازدید 1746
سيد علي‌حسيني:

احمدي‌نژاد بايد واقعيت‌ها را ببيند نه اينكه انكار كند

رييس‌جمهور با وجود جريان انحرافي در كشور، چه طور مي‌گويد مشكل بزرگ نداريم/ دولت با حاشيه‌سازي‌ها براي خودش مشكل ايجاد كرده است.
کد خبر: ۱۷۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۱ 12 July 2011
نماينده نيشابور با انتقاد از صحبت‌هاي اخير احمدي‌نژاد گفت: در كشور ما به اندازه كافي مشكل وجود دارد كه نتوان آنها را انكار كرد. بسياري از مشكلاتي كه اكنون وجود دارد، مشكلات ارزشي است.

به گزارش ایلنا، سيد علي حسيني با تاكيد بر اينكه جريان انحرافي تنها يكي از مشكلات كشور است، اظهار داشت: يكي از مهم‌ترين مشكلات حضور جريان انحرافي و نزيكي آنها به دولت است. اين جريان آنقدر به دولت نزديك است كه دولت آنها نمي‌بيند و مي‌گويد مشكل بزرگ وجود ندارد و برخي قصد بزرگ كردن مشكلات را دارند.

اين نماينده مجلس همچنين گفت: اين روزها دولت بسيار حاشيه‌ساز شده است و مشكلاتي هم كه معمولا به وجود مي‌آيد به دليل حاشيه‌سازي‌ها است.

حسيني با اشاره به اينكه همه قصد پيشبرد امور را دارند نه اينكه بخواهند براي دولت مشكل ايجاد كنند، افزود: مجلس و قوا مي‌خواهند امور كشوري به بهترين شكل انجام شود از اين رو انتقاد مي‌كنند و به دولت هشدار مي‌دهند اما متاسفانه دولت با حاشيه‌سازي‌ها خودش براي خودش مشكل ايجاد كرده است.

اين عضو كميسيون فرهنگي كشور در بخش ديگري از صحبت‌هايش ادامه داد: اوضاع كشور به گونه‌اي است كه برخي بزرگان كشور در نقدهاي مصلحانه خود به افراد و يا نهادها علاوه بر اينكه اشاره مي‌كنند بلكه اسم نيز مي‌برند. اسم بردن از افراد در نقدها هيچ اشكالي ندارد اما مهم‌تر از آن اين است كه بزرگان سعي در بيدار كردن مسئولان نسبت به برخي اوضاع را دارند.

حسيني تاكيد كرد: دولت نيز بايد نقدپذير باشد و به جاي حاشيه‌سازي نقدها را بپذيرد و در جهت اصلاح اوضاع برآيد نه اينكه برخي مشكلات كه بزرگان آنها را نقد مي‌كنند، انكار كند.

وي در پايان گفت: دولت در هر شرايطي نسبت به اوضاع نبايد خود را گول بزند و يا نقادان را زير سوال ببرد. نكته ديگر اينكه يكي از مشكلات اساسي كشور و نگراني مسئولان و نمايندگان مجلس حضور جريان انحرافي است كه دولت چندان توجهي به آن ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل