بازدید 2067
طباطبایی‌نژاد:

سی دی "ظهور" نقطه اوج انحراف از تفکر انتظار بود

کد خبر: ۱۷۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶ 12 July 2011
عضو فراکسیون روحانیون مجلس حوزه‌های علمیه را مسئولان اصلی نظارت بر فعالیت، صحت و سلامت مطالب بیان شده به مردم در خصوص موضوع مهدویت دانست و تاکید کرد: تطبیق نشانه‌های ظهور به افراد خاص و یا تعیین برای ظهور حضرت ولی عصر نشانه اوج گرفتن جریان اشاعه خرافه و عامه گرایی در جامعه است.

به گزارش خانه ملت، "سید مصطفی طباطبایی‌نژاد" مهدویت و حضرت حجت (عج) را مهم‌ترین محور اعتقادی شیعیان عنوان کرد و گفت: علاقه ملت ایران به حضرت ولی عصر نباید دست آویز جریان‌های سیاسی واقع شود چرا که حفظ سلامت اعتقادات مذهبی مردم در جامعه اسلامی بر هر چیز مقدم است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ظهور جریان‌های سوءاستفاده گر از اعتقادات مردم به حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نسبت به خطری که سلامت اعتقادی جامعه را تهدید می‌کند هشدار دادند و امکان انحراف اعتقدات مذهبی را در حوزه مهدویت به سمت عامه گرایی و خرافه پرستی به بهترین شکل ممکن تبیین کردند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس سی دی "ظهور نزدیک است" را نقطه اوج انحراف از تفکر صحیح انتظار دانست و تصریح کرد: تطبیق نشانه‌های ظهور به افراد خاص و یا تعیین وقت برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) نشانه اوج گرفتن جریان خرافه و عامه گرایی در جامعه است.

طباطبایی‌نژاد حوزه‌های علمیه را مسئولان اصلی نظارت بر صحت و سلامت مطالبی به مردم در خصوص موضوع مهدویت ارائه می‌شود، دانست و تاکید کرد: نباید به گروه‌ها و جریان‌های سو استفاده گر اجازه داد تا با اعتقادات مردم بازی کنند و آن‌ها را تضعیف نمایند و در این میان حوزه علیمه مهم‌ترین نقش سالم سازی فضای اعتقادی جامعه را بر عهده دارند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی پیش در جمع اساتید و فارغ التحصیلان تخصصی مهدویت با اشاره به اهمیت بسیار بالای موضوع مهدویت به عنوان هدف حرکت و مجاهدت انبیاء در طول تاریخ، یکی از موارد مهم و ضروری در مقوله مهدویت را افزایش کارهای عالمانه، دقیق به دست اهل فن و متخصصان واقعی این موضوع و پرهیز از کارهای عامیانه، جاهلانه، غیرمعتبر و براساس تخیلات و توهمات اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی