بازدید 2835

برق، سارق را از پاي درآورد

وي درادامه اظهار داشت: ماموران در بررسي‌هاي اوليه از نحوه رخ دادن ماجرا دريافتند که متوفي قصد سرقت کابل برق را داشته که اين حادثه برايش اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۷۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۴ 11 July 2011
سارق حرفه‌اي کابل برق در آخرين سرقت خود در کرج دچار برق‌گرفتگي شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ ناصر اصلاني، فرمانده انتظامي شهرستان کرج در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر يک مورد فوت مشکوک در يكي از شهرک‌هاي کرج در کنار ترانس برق، گشت انتظامي کلانتري 42 اين شهرک در محل حاضر و مشخص شد که فردي حدودا 35 ساله به علت برق‌گرفتگي فوت کرده و در کنار جسد يک عدد انبر دست وجود دارد.

وي درادامه اظهار داشت: ماموران در بررسي‌هاي اوليه از نحوه رخ دادن ماجرا دريافتند که متوفي قصد سرقت کابل برق را داشته که اين حادثه برايش اتفاق افتاده است.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اين که هيچ‌گونه مدارک شناسايي از متوفي وجود نداشت و در اثر برق‌گرفتگي چهره وي قابل شناسايي نبود با هماهنگي مقام قضايي جسد وي براي تشخيص هويت به پزشکي قانوني انتقال داده شد.

اصلاني افزود: با انجام تحقيقات گسترده و اطلاع‌رساني به کليه کلانتري‌ها و مراجعه اعضاي يك خانواده به کلانتري و اعلام مفقوديت شخصي از خانواده آنان با اين مشخصات، مشخص شد که فرد متوفي به نام «حميد» داراي سوابق سرقت و اعتياد به موادمخدر بوده و در روز حادثه به منظور سرقت سيم و کابل برق از دکل برق بالا رفته که دچار برق‌گرفتگي شده و جان خود را از دست مي‌دهد.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج افزود: در اين مورد پرونده‌اي تشکيل و تحويل مراجع قضايي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار