بازدید 2258

آغاز ممنوعيت ورود زنان به قهو‌ه‌خانه‌هاي ...

کد خبر: ۱۷۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰ 11 July 2011
رييس پليس پايتخت از آغاز طرح برخورد با چايخانه‌ها و قهوه‌خانه‌هاي متخلف از امروز دوشنبه خبر داد و گفت: قهوه‌خانه‌هايي كه با قليان از بانوان پذيرايي مي‌كنند، برابر اعلام قبلي از امروز پلمپ مي‌شوند.

سردار حسين ساجدي‌نيا در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: در پي درخواست‌هاي مكرر مردم به خصوص خانواده‌ها و دريافت گزارشات متعدد و در راستاي طرح ارتقاي امنيت اخلاقي و با هماهنگي مراجع قضايي مقرر شد كه از 20 تيرماه ورود بانوان به چايخانه‌ها و قهوه‌خانه‌هايي كه با قليان از مشتريان خود پذيرايي مي‌كنند، ممنوع شود.

وي تاكيد كرد: ماموران اداره اماكن و پليس امنيت تهران از روز دوشنبه ضمن اجراي طرح بازديد از قهوه‌خانه‌هاي پايتخت، با تخلفات آنها خصوصا ورود بانوان برابر ماده 27 قانون نظام صنفي و توافق صورت گرفته با صنف مربوطه، برخورد كرده و نسبت به پلمپ اين قهوه‌خانه‌ها و معرفي آنها به مراجع قضايي اقدام مي‌كنند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به همكاري بسيار خوب صنف قهوه‌خانه‌ها با پليس پايتخت به ايسنا گفت: تعدادي از قهوه‌خانه‌ها حتي پيش از آغاز طرح طي روزهاي گذشته نسبت به نصب اطلاعيه‌هايي در خصوص ممنوعيت ورود بانوان اقدام كرده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: سفره‌خانه‌هاي سنتي هم تحت نظارت پليس هستند كه درباره آنها بزودي اطلاع‌رساني مي‌شود.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه در مناطق بالاي شهر تهران، قهوه‌خانه‌ها و چايخانه‌ها با عنوان «ديزي‌سرا» فعالند افزود: بدين ترتيب حدود 40 درصد چايخانه‌هاي شمال تهران که با عنوان «ديزي سرا» فعاليت و با قليان سرويس‌دهي مي‌کنند شامل طرح ممنوعيت ورود بانوان مي‌شوند.

وي همچنين از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوي چايخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها مراتب را از طريق پليس 110 اطلاع دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر