بازدید 2561

نیکزاد: طرح مسکن مهر شتاب می گیرد

علاوه بر افزایش تسهیلات، در فصل کاری نیز نهایت استفاده را در بهره برداری از واحدهای مسکونی مهر خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۷۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۰ 10 July 2011
وزیر راه و شهرسازی گفت: با دستور جدید رئیس جمهور مبنی بر افزایش تسهیلات مسکن مهر ، سرعت و روند ساخت و ساز مسکن مهر شتاب می گیرد.

آقای نیکزاد در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، با بیان اینکه در نشست شورای عالی مسکن رئیس جمهور دستور جدیدی مبنی بر افزایش تسهیلات مسکن مهر صادر کرده است ، افزود : پرداخت تسهیلات واحدهای مسکن روستایی و شهری تقویت می شود.

وی گفت: علاوه بر افزایش تسهیلات، در فصل کاری نیز نهایت استفاده را در بهره برداری از واحدهای مسکونی مهر خواهیم داشت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این دستور رئیس جمهور در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی سبب تسریع بیشتر در روند کار خواهد شد، افزود: بانک مسکن با سرعت بیشتری تسهیلات را در اختیار سازندگان مسکن مهر قرار خواهد داد.

آقای نیکزاد با اشاره به اینکه دو میلیون و 600 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است، گفت: پرداخت تسهیلات برای 800 هزار واحد روستایی در اختیار بانک هاست.

وی افزود: سیاست مسکن مهر همچنان ادامه دارد و بهره برداری واحدهای آماده نیز به زودی آغاز می شود.

آقای نیکزاد با بیان اینکه تاسیسات زیربنایی در مجتمع های ساخت مسکن مهر در حال آماده شدن است، گفت: تا سال 92 به وعده خانه دارشدن متقاضیان مسکن مهر عمل خواهیم کرد.

وی افزود: به زودی 20 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند و چند صد هزار واحد در دیگر شهرها تحویل می شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت : واجدان شرایط می توانند با مراجعه و ثبت نام ، در مدت سه ماه خانه دار شوند.

آقای نیکزاد با اشاره به اینکه تاکنون 17 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر پرداخت شده است، افزود: این بهره برداری ها که تا قبل از پایان تابستان صورت می گیرد، نقش بسزایی در کاهش اجاره بها و قیمت مسکن خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری