بازدید 1907

بحران هاي اقتصادي ايتاليايي ها را خانه نشين کرد

برای دریافت بلیط رفت و برگشت هواپیما باید بطور متوسط صد ودوازده یورو بیشتر از پارسال پرداخت کرد که این رقم نشان دهنده افزایش بیست وپنج درصدی هزینه بلیط هواپیما است.
کد خبر: ۱۷۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۹ 10 July 2011
بحران های اقتصادی موجب شده است فقط بیست درصد از ایتالیایی ها به تعطیلات تابستانی بروند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری ایتالیایی زبان انسا، بر اساس تحقیقات انجمن دفاع و جهت دهی به مصرف کنندگان ایتالیا، بخاطر افزایش نسبی دویست یورویی هزینه های سفر برای هر خانواده ایتالیایی ، امسال فقط بیست درصد از ایتالیایی ها به تعطیلات تابستانی خواهند رفت.

شصت و دو درصد نیز فقط برای یک هفته به تعطیلات تابستانی می روند.

بر اساس اعلام گزارش این انجمن، تابستان امسال برای خانواده های ایتالیایی ،‌تابستانی سیاه برای گردشگری خواهد بود.

چرا که فقط یک پنجم ایتالیایی ها به مسافرت خواهند رفت و اغلب انها نیز مسافرت های کوتاه مدت و اقتصادی را برای خود انتخاب خواهند کرد.

بر اساس تحقیقات ،‌ از هر ده ایتالیایی شش نفر حداکثر یک هفته به تعطیلات خواهند رفت و فقط یک درصد از مردم ایتالیا به خود اجازه خواهند داد یک ماه کامل را در تعطیلات بسر ببرند زیرا خانواده های ایتالیایی امسال بمنظور جابجایی و اقامت ،‌در مقایسه با سال 2010 میلادی بطور متوسط باید دویست یورو بیشتر هزینه کنند.

انجمن دفاع و جهت دهی به مصرف کنندگان ایتالیا در ادامه گزارش خود اعلام کرده است، امسال هزینه نقل و انتقال از مکانی به مکان دیگر در مجموع هفتاد درصد افزایش یافته و در مقایسه با پارسال باید حدود دویست و سی یورو بیشتر پرداخت کرد.

به عنوان مثال برای دریافت بلیط رفت و برگشت هواپیما باید بطور متوسط صد ودوازده یورو بیشتر از پارسال پرداخت کرد که این رقم نشان دهنده افزایش بیست وپنج درصدی هزینه بلیط هواپیما است.

بلیط قطار نیز در مقایسه با پارسال هفت درصد افزایش یافته است. هزینه های اقامت نیز افزایش یافته اند و در مجموع ،‌هزینه هر فرد برای مسافرت و اقامت ، بطور متوسط در حدود هفتصد یورو است. علاوه بر این، هزینه های بالای زندگی موجب شده اند اقامت در خارج از خانه ها بطور چشمگیری کاهش پیدا کند.

بنابراین،‌ مسافرت هایی با هزینه های کمتر افزایش یافته اند به طوریکه سی و نه درصد از ایتالیایی ها این نوع از مسافرت ها را ترجیح می دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار