بازدید 25056
۲

اين مستند نجف زاده را هم امشب ببينيد

به گزارش «تابناک»، کامران نجف زاده در وبلاگش با اشاره به حضور در یک بیمارستان روانی و هم صحبت شدن با بیماران نوشته: در حالی که 90 راه برای درمان بیماران روانی وجود دارد ولی ما تقریبا فقط از «دارودرمانی» استفاده می کنیم.
کد خبر: ۱۷۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴ 10 July 2011
مستند جدید کامران نجف زاده با عنوان «مسافران مهتاب» امشب در خبر بیست و سی از شبکه دوم و تکرار آن ساعت بیست و دو از اخبار شبانگاهی شبكه سوم سيما پخش می شود.

به گزارش «تابناک»، کامران نجف زاده در وبلاگش با اشاره به حضور در یک بیمارستان روانی و هم صحبت شدن با بیماران نوشته: در حالی که 90 راه برای درمان بیماران روانی وجود دارد ولی ما تقریبا  فقط از «دارودرمانی» استفاده می کنیم.

کارگردان این مستند کوتاه خبری با اشاره به کمبود تخت های بیماران روانی و اینکه برای بستری شدن باید مدت ها در صف باشند آورده است: گاهی هزینه تخت های خصوصی هم میلیونی می شود و بیماری که تخت یا پول ندارد در جامعه راه می رود و صفحه حوادث روزنامه ها همینطوری پر سوژه می شود.

کامران نجف زاده در این مستند به نکاتی از جمله فرار بیماران از بیمارستان های روانی و مشکلات پس از آن هم اشاره کرده است و این سوال را مطرح کرده که چرا مسوولان از میزان آمار اختلال های روانی در جامعه هیچ آمار نسبی ای هم نمی دهند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
واقعا تکان دهنده بود . کاش بیشتر رسیدگی کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس