بازدید 1747

مازاد تجاري چين افزايش يافت

صادرات این کشور که با افزایش هفده و نه دهم درصدی به صد و شصت و یک میلیارد و نهصد و هشتاد میلیون دلار رسیده است ، ماه گذشته روند کندی داشت اما همچنان رکورد بی سابقه خود را حفظ کرد.
کد خبر: ۱۷۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲ 10 July 2011
دولت چین روز یکشنبه اعلام کرد در پی افزایش بی سابقه حجم صادرات ، مازاد تجاری این کشور در ماه ژوئن با افزایش چشمگیری نسبت به ماه قبل، به بیست و دو میلیارد و دویست و هفتاد میلیون دلار رسید.
 
 آمارهای دولت چین نشان می دهد مازاد تجاری این کشور ماه ژوئن از مازاد تجاری سیزده میلیارد و پنجاه میلیون دلاری ماه مه پیشی گرفت. اقتصاددانان مازاد تجاری ماه ژوئن را با توجه به ماه قبل از آن ، چهارده میلیارد و سیصد میلیون دلار پیش بینی کرده بودند.
 
 مقامات اداره گمرکات چین در بیانیه ای اعلام کردند صادرات این کشور که با افزایش هفده و نه دهم درصدی به صد و شصت و یک میلیارد و نهصد و هشتاد میلیون دلار رسیده است ، ماه گذشته روند کندی داشت اما همچنان رکورد بی سابقه خود را حفظ کرد.
 
 حجم واردات چین نیز افزایش یافت اما این میزان افزایش ، کمتر از رقم پیش بینی شده نوزده و سه دهم درصد بود. چین روز گذشته اعلام کرد نرخ بهره در این کشور در ماه ژوئن به بالاترین حد خود در سه سال گذشته رسید و دولت سعی دارد قیمت رو به افزایش مواد غذایی را مهار کند.
 
اداره ملی آمار چین در بیانیه ای اعلام کرد شاخص بهای کالاهای مصرفی در ماه ژوئن ، شش و چهار دهم درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود از ژوئن سال دو هزار و هشت میلادی رسید که نرخ تورم در آن زمان هفت و یک دهم درصد بود. به گزارش خبرگزاری فرانسه از پکن ، دولت چین پیش بینی کرده است قیمت ها در نیمه دوم امسال کاهش می یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی