بازدید 7195

دستور رييس جمهور لبنان درباره 4 ديپلمات ايراني

'مريم مجتهدزاده' مشاور رييس جمهوري اسلامي ايران و همسر سيد 'محسن موسوي' كاردار ربوده شده سفارت ايران در لبنان با ميشل سليمان رييس جمهور لبنان ديدار و پيام 'محمود احمدي نژاد' را تقديم وي كرد.
کد خبر: ۱۷۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷ 07 July 2011
'ميشل سليمان' رييس جمهور لبنان با اشاره به اين موضوع كه رسيدگي به پرونده 4 ديپلمات ربوده شده ايراني را به عنوان يك پرونده انساني و وجداني در دستور كار خود قرار داده، گفت: دستور خواهم داد تا بخش هاي لبناني مرتبط با اين موضوع در حل اين پرونده اقدامات لازم را به عمل آورند.

به گزارش ايرنا از بيروت، 'مريم مجتهدزاده' مشاور رييس جمهوري اسلامي ايران و همسر سيد 'محسن موسوي' كاردار ربوده شده سفارت ايران در لبنان با ميشل سليمان رييس جمهور لبنان ديدار و پيام 'محمود احمدي نژاد' را تقديم وي كرد.

در ابتداي اين ديدار كه در آستانه بيست و نهمين سالگرد ربايش چهار ديپلمات سفارت جمهوري اسلامي ايران در لبنان صورت گرفت، ركن آبادي سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان، آخرين تحولات در خصوص پرونده چهار ديپلمات ايراني را براي رييس جمهور لبنان تشريح نمود.

مجتهدزاده نيز با ابلاغ سلام و درود هاي گرم دكتر احمدي نژاد و با تاكيد بر عزم جمهوري اسلامي ايران براي تقويت و گسترش روابط با لبنان از ميشل سليمان درخواست نمود با تشكيل كميته اي ويژه و مشترك ايراني - لبناني، گام هاي جدي براي تعيين سرنوشت چهار ديپلمات ايراني برداشته شود.

ميشل سليمان نيز با ابلاغ سلام و درود به مقامات و مسوولين جمهوري اسلامي ايران و دكتر احمدي نژاد، روابط ايران و لبنان را در سطحي خوب ارزيابي نمود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار